Contact At Once!

Contact At Once!

par Contact At Once!

Qui utilise Contact At Once! ?

Les fabricants automobiles, les concessionnaires et les annonceurs en ligne, les courtiers immobiliers, les constructeurs et les annonceurs en ligne, les entreprises de gestion immobilière collective.

Description de Contact At Once!

Plus rapide qu'un appel téléphonique, plus efficace qu'un e-mail, capable de fixer des rendez-vous et d'envoyer des vidéos dans un seul message texte... Oui, il s'agit bien de Contact At Once!. Cette plateforme de messagerie tout-en-un fonctionne sur tous les appareils, vous pouvez donc lancer des conversations chat et textuelles avec les consommateurs et vendre plus. Des plus grandes options de déploiement logiciel à la seule solution de gestion des conversations véritablement complète, découvrez pourquoi les clients en sont pleinement satisfaits.

Informations sur Contact At Once!

Contact At Once!

http://www.autodealerchat.com

Fondé en 2005

Prix de Contact At Once!

Contact At Once! n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Contact At Once! - Fonctionnalités

Logiciels de chat
Chat proactif
Ciblage géographique
Formulaire hors ligne
Intégration de tiers
Partage d'écran
Réponses préenregistrées
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des visiteurs de sites web
Transferts/Routage
Base de données de contacts
Concessionnaire voitures d'occasion
Concessionnaire voitures neuves
Crédit concessionnaire auto
Gestion de la comptabilité
Gestion des collectes
Gestion des documents
Gestion du financement
Intégration de sites web
Service clientèle
Suivi de location

Avis sur Contact At Once!

Afficher 5 avis sur 87

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Tim M.
IT Manager/Systems Administrator
Immobilier
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2018

"In use across 3 different dealerships, and working like a charm."

Avantages: The world doesn't use the telephone much anymore for getting in touch with an auto dealership. They would prefer to text or chat from their mobile device from where ever they may be. ContactAtOnce is a great tool for getting a chat about a specific vehicle on a dealer website. It includes the ability to customize the dealer side of the application so that instead of typing out a long response, you can pick from some preconfigured responses, therefore allowing a salesperson to respond more promptly to questions.

Inconvénients: Some of our sales team wish that there was an integration with something like Grammarly or another spell check/grammar check software so that they are alerted to misspellings or bad grammar.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2018
Chip B.
Auto World USA
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2016

"Contact at Once is the Best Thing Since Sliced Bread!"

Commentaires: As the Internet Sales Manager for a large auto wholesaler, it's my mission to connect our customers with our product and Contact at Once is the tool that yields the most results. CaO allows our sales staff to stay connected with customers at any time of the day and to capitalize on the shopper who works all day and doesn't have time to car shop, apartment hunt, etc. until the late evening hours after the kids have gone to bed. Beyond crushing time barriers, CaO allows for not only live chat, but also text messaging. The reporting and management features send me emails so I can review each conversation if I choose and flag them as a training topic or someone that needs further follow up. Agent enrollment and management is a breeze AND the support staff is beyond wonderful. On top of that, if your in-house agents aren't available when needed, CaO also offers managed and co-manage chat where they can manage your company's chat presence either totally or in part. This is a communication Swiss Army knife that you can't afford to do without.

Avantages: Transfer chats from desktop to mobile and back again without missing a beat. Agent enrollment and monitoring is a breeze and enhances my ability to ensure staff follow through and consistency.

Inconvénients: I wish sending pictures and video was as easy as just clicking one button and uploading or filming. It's not, but that's a development issue on their horizon. Soon!!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2016
Jack B.
Internet Sales Director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/07/2018

"ContactatOnce is a simple solution for Dealer's chat services"

Commentaires: We were able to effectively and efficiently communicate with our customers in real time.

Avantages: The ability to set up individual account is relatively simple. The price is very cost effective. ContactatOnce has great integration with our website and 3rd party vendors.

Inconvénients: The programming seems very dated, the interface included. It is difficult to remove or switch accounts on a computer once a user has left.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/07/2018
Julie M.
BDC Manager
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020

"Great chatting tool"

Commentaires: I have always had a great experience and the staff is very knowledgeable.

Avantages: Very user friendly and easy to navigate throughout the site, Easy to implement custom text and text to make it easier when your chatting with consumers

Inconvénients: Sometimes the delay in the chat coming over takes quite a bit. Also think it would be easier to be notified when it is a repeat visitor to the site.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020
Mike L.
Salesman
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019

"Fast communication with clients"

Commentaires: We used it to integrate web chat into our existing website, which allows us to respond to customers very quickly either by computer or cell phone. The software is very customizable to suit different uses, including offering profiles, canned responses, and round-robin chat support.

Avantages: They offer a very quick and responsive chat product. Responding to clients that engage in web chat is very simple, just click on the pop-up window from the task-bar. Commonly used replies or answers to customer questions can be preprogrammed , so you can use them to respond near instantly. Great cross-platform support too.

Inconvénients: Some knowledge of the product is needed to properly set it up for the most efficient usage. The user interface could be cleaned up to be less cluttered.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019