Contact At Once!

Qui utilise Contact At Once! ?

Les fabricants automobiles, les concessionnaires et les annonceurs en ligne, les courtiers immobiliers, les constructeurs et les annonceurs en ligne, les entreprises de gestion immobilière collective.

Description de Contact At Once!

Plus rapide qu'un appel téléphonique, plus efficace qu'un e-mail, capable de fixer des rendez-vous et d'envoyer des vidéos dans un seul message texte... Oui, il s'agit bien de Contact At Once!. Cette plateforme de messagerie tout-en-un fonctionne sur tous les appareils, vous pouvez donc lancer des conversations chat et textuelles avec les consommateurs et vendre plus. Des plus grandes options de déploiement logiciel à la seule solution de gestion des conversations véritablement complète, découvrez pourquoi les clients en sont pleinement satisfaits.

Informations sur Contact At Once!

Contact At Once!

http://www.autodealerchat.com

Fondé en 2005

Présentation des tarifs de Contact At Once!

Contact At Once! n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Contact At Once!

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Contact At Once! - Fonctionnalités

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage

Logiciels de chat : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Concessionnaire voitures d'occasion
  • Concessionnaire voitures neuves
  • Crédit concessionnaire auto
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion des collectes
  • Gestion des documents
  • Gestion du financement
  • Intégration de sites web
  • Service clientèle
  • Suivi de location

Logiciels pour concessionnaires automobiles : afficher la liste complète

Contact At Once! - Alternatives

Plus d'alternatives à Contact At Once!

Avis sur Contact At Once!

Lire tous les avis

Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,7

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Écrivez votre avis !
Tim M.
IT Manager/Systems Administrator
Immobilier
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2018

"In use across 3 different dealerships, and working like a charm."

Avantages: The world doesn't use the telephone much anymore for getting in touch with an auto dealership. They would prefer to text or chat from their mobile device from where ever they may be. ContactAtOnce is a great tool for getting a chat about a specific vehicle on a dealer website. It includes the ability to customize the dealer side of the application so that instead of typing out a long response, you can pick from some preconfigured responses, therefore allowing a salesperson to respond more promptly to questions.

Inconvénients: Some of our sales team wish that there was an integration with something like Grammarly or another spell check/grammar check software so that they are alerted to misspellings or bad grammar.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2018
Utilisateur vérifié
Founder
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2019

"The new update brings it to a totally new level"

Commentaires: This is a really good option, especially if you are in automotive space.

Avantages: It works and it works great. Their operators reply really fast. Price is probably both good and bad... It is really good if you are looking to a "managed" chat solution (includes operators that communicate with your website visitors).
The new updated version of this software has great UX/UI, as well as functionality.
Reliable provider. Kia Canada trusts them, since this is the only chat provider that they recommend to their dealerships (as well as they coop a part of your cost if you are a Kia dealership).

Inconvénients: The price is not the best if you do not need operators (don't quote me on this one... by now you could probably get a cheaper package without operators...)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2019
Jack B.
Internet Sales Director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2018

"ContactatOnce is a simple solution for Dealer's chat services"

Commentaires: We were able to effectively and efficiently communicate with our customers in real time.

Avantages: The ability to set up individual account is relatively simple. The price is very cost effective. ContactatOnce has great integration with our website and 3rd party vendors.

Inconvénients: The programming seems very dated, the interface included. It is difficult to remove or switch accounts on a computer once a user has left.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2018
Kevin G.
Sales and Finance
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2016

"Great for Internet Sales!"

Commentaires: Contact at Once provides easy to use chat software that generates many sales leads from our website. They provide excellent training resources for employees and have a great team of support staff if you need assistance. With the new age of internet sales you need a platform like this to connect with online buyers while they are browsing.

Avantages: Easy to use, great training resources, ability to use from a mobile device or desktop, transfer chats from desktop to mobile if you're on the go, increases sales leads from online buyers

Inconvénients: Nothing

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2016
Justin F.
Internet Sales Manager
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2018

"Great Software to talk now"

Commentaires: Good product that is easy to install, use and make easy contact with customers looking for answers and to schedule appointments.

Avantages: Easy to use and little no issues. You can be up and talking with your customers in minutes. Must have for any Auto Dealer website today.

Inconvénients: I wish it would shut down when you close. If you leave work at night and don't sign out, shows you still online for customers to try and chat with you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2018