Description de Jostle

Découvrez une plateforme d'employee engagement qui transforme les lieux de travail. Intranet complet et intuitif. Améliorez la motivation des collaborateurs, divulguez la culture de l'entreprise et facilitez la communication. Transformez votre lieu de travail. Obtenez un taux de participation de vos employés 5 fois supérieur aux portails employés et intranets sociaux classiques.

Logiciel cloud qui n'a pas besoin d'être paramétré. Vous serez entièrement opératif en une semaine.

Qui utilise Jostle ?

Toute entreprise ou organisation, de 50 à plus de 10 000 employés

Informations sur Jostle

Jostle Corporation

Fondé en 2009

Jostle - Prix

À partir de:

60,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Jostle n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Jostle est disponible à partir de 60,00 $US/mois.

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Informations sur Jostle

Jostle Corporation

Fondé en 2009

Jostle en vidéos et en images

Vidéo de Jostle
Jostle Logiciel - 1 - aperçu
Jostle Logiciel - 2 - aperçu
Jostle Logiciel - 3 - aperçu
Jostle Logiciel - 4 - aperçu
Jostle Logiciel - 5 - aperçu

Déploiement et prise en charge de Jostle

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Linux (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Jostle - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données des employés
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Communautés de collaborateurs
  • Communication multicanal
  • Conférences audio et vidéo
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégration des médias sociaux
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  • Mises à jour en temps réel
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  • Portail des employés
  • Prise en charge de plusieurs langues
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  • Tableau de bord d'activités

Logiciels d'employee advocacy : afficher la liste complète

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  • Analyse visuelle
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  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback à 360 degrés
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  • Gestion de la communication
  • Gestion de la formation
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  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
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Outils de télétravail : afficher la liste complète

Jostle - Alternatives

Plus d'alternatives à Jostle

Avis sur Jostle

Lire les 53 avis

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par note

5
26
4
18
3
5
2
4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Aaron K.
Aaron K.
National IT Manager
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2018

"Engaging Intranet"

Commentaires: An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is who inside the business. A place where users can come and see themselves in the business, who and what they are and how they fit in.

Avantages: Easy to use and setup with good support from the on-boarding team and regular catch-ups over the time period. The library is a great tool with good security and functionality. Staff member profiles, that we integrate with G-Suite are helpful and enable users to customize themselves and their images as well as professional profiles. The news section is easy to add and manage the posts as well as items for sale and internal vacancies. The search function is excellent and returns a good set of relevant results to all users from all areas. The Admin area is well laid out and easy to follow with a good range of depth and when you want to do something not available the support team can help you out. Allowing internal and external users means our board members can see what is going on inside of the organisation without death by email.

Inconvénients: Would be nice to have threaded discussions. Creates a number of library groups in g-suite and does not do a great job of cleaning up after itself when groups are removed, unused or empty.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2018
Lesley Y.
Digital Marketing Specialist
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2016

"A dedicated team and customer service makes a difference"

Commentaires: We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my current organization, I've been working with the Jostle team quite closely. The Jostle team is very responsive, and dedicated to providing great customer service and support. The 400+ employees at our organization have varying degrees of technical savviness. One main challenge we have is teaching them the essence of great internal communication and content sharing in moving the company towards our business objectives. When we reached out to Jostle, they were very welcoming and embraced the idea that I had pitched them in order to help our employees familiarize themselves. That was, a digital workshop. Two members of the team built a presentation and workbook, then led a two hour session at our company's digital workshop. They were amazing as you can tell how invested they are with all of this training, and ensuring that our employees are utilizing the Jostle platform to its fullest potential. Other than the staff at Jostle, I thought that they are very responsive with customer feedback. They are always taking suggestions from their users and if it makes sense, the feature becomes available to Jostle users. I think that is amazing, since from my experience, most Intranet platforms are always outdated and lacking innovation. Jostle is easy to use, understand, and simple in it's features, layouts, and functionalities. I would highly recommend them.

Avantages: Ease of use, simple to use content curation features, ability to visually represent important information in an organized fashion. Very modern and polished.

Inconvénients: The ability to disable certain features when they aren't being used. I think reporting and metrics could be more comprehensive and visual. Maybe the integration of some sort of visual dashboard that allows for goal tracking.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2016
Eric P.
Design Consultant
Construction, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019

"I just can’t get on board with Jostle"

Commentaires: Not good...I miss Workplace.

Avantages: I wish I could have positives about Jostle. If I had to come up with one, it would be having multiple columns viewable at a glance.

Inconvénients: Using the website on my phone is unnerving to say the least. Through the website on my phone, I can’t even post updates half of the time. Pictures don’t want to update, the news feed gets stuck. Now I will say...these issues only happen on my iPhone. However, I have verified on other phones and co-workers say it happens to them on their mobile devices as well.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jostle Corporation le 07/11/2019

Hi Eric,
We're sorry to hear you're having a tough time getting on board with Jostle. I understand that you are using Jostle via the browser on your iPhone, for the best experience with Jostle on mobile we recommend using our mobile app. You can head to the App Store and find it by searching 'Jostle'. If any of your co-workers are Android users we have an app in the Play Store as well! Hopefully, this improves your experience.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019
Danielle G.
Global Marketing Execute
Recrutement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/11/2016

"Great platform with fantastic support!"

Commentaires: I've worked with the Jostle platform for a year and a half and have had many good experiences and business successes. I cannot rate enough how great it is to have a knowledgeable and helpful designated account manager (Sally Smith) who is my main point of contact and is always happy to discuss our platform use and suggest new ways of working along with answering any queries I have. This makes our user experience of Jostle align with our business strategy and values, as well as ensuring we continue to optimise the platform when new changes are introduced. I also rate the forum very highly as it's great to be able to discuss thoughts/ideas/best practice with other Jostle users outside of our organisation - and it's great that conversations on the forum are heard by the Jostle team and often make their way into the Jostle newsletter and ultimately influence platform developments and changes.

Avantages: The ease of use, how the interface resembles social media and encourages full company engagement

Inconvénients: Some of the areas on the platform are not relevant to our business, but there is not anything we can do to reallocate these sections into something more appropriate. It means the sections remain unused. (not a massive issue as we tend to focus our attention on the News section anyway)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/11/2016
Utilisateur vérifié
Lead Training and Support Specialist
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2018

"Decent Company Community Page"

Commentaires: its been fine, its ease of use is nice, and many of the features and tools are handy has well. its a decent to tool to communciate with those in your whole company.

Avantages: it is easy to post articles to it, the google intergration is nice, makes it easy to set up accounts and log in with for endusers. One of the best parts i would say is the people sections, it is nice cause it allows you see everyone from your company and this is nice when you have several offices like i do.

Inconvénients: when posting articles some more and better customization would be nice, some more features would be good as well.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2018