Description de Jostle

Découvrez une plateforme d'employee engagement qui transforme les lieux de travail. Intranet complet et intuitif. Améliorez la motivation des collaborateurs, divulguez la culture de l'entreprise et facilitez la communication. Transformez votre lieu de travail. Obtenez un taux de participation de vos employés 5 fois supérieur aux portails employés et intranets sociaux classiques.

Logiciel cloud qui n'a pas besoin d'être paramétré. Vous serez entièrement opératif en une semaine.

Qui utilise Jostle ?

Toute entreprise ou organisation, de 50 à plus de 10 000 employés

Où peut-on déployer Jostle ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Chromebook (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • Jostle Corporation
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2009
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 14 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, danois, espagnol et 7 autres

Jostle - Prix

À partir de :

60,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Jostle est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Jostle est disponible à partir de 60,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Jostle Corporation
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2009
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 14 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, danois, espagnol et 7 autres

Jostle en vidéos et en images

Jostle Logiciel - 1
Jostle Logiciel - 2
Jostle Logiciel - 3
Jostle Logiciel - 4
Jostle Logiciel - 5
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Vidéo de Jostle
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Fonctionnalités - Jostle

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de contenu
  • Brainstorming
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Communication multicanal
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions et forums
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des groupes
  • Gestion des listes de répertoires
  • Gestion des réunions
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Médiathèque
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Photos des employés
  • Portail libre-service
  • Profils d'utilisateurs
  • Promotion sociale
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance des employés
  • Relevé et historique des chats
  • Répertoire d'employés
  • Répertoire de membres
  • Répertoire unifié
  • Réseau privé
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à Jostle

Le Hub est un intranet multi-sites de premier plan conçu pour répondre aux besoins de chaque entreprise, grande ou petite, avec des mises à niveau et une assistance gratuites.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
Planification des tâches avec mises à jour de statut GPS et notes de quarts de travail dans l'application tout-en-un, performante et facile à utiliser de Connecteam.
Group.io est une plateforme intelligente de communication et de productivité pour les entreprises qui relie les employés sédentaires et les employés sur le terrain.
MangoApps est une suite intégrée d'applications professionnelles de gestion de l'intranet et des espaces de travail, de partage des fichiers, de messagerie, de formation, de valorisation, etc.
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Solution haut de gamme conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux ainsi que la gestion des flux de travail et des connaissances. En savoir plus sur Bitrix24
Créez rapidement et facilement votre intranet idéal avec l'intranet cloud à faible coût de MyHub, doté d'outils commerciaux performants.
niikiis est un logiciel configurable et tout-en-un d'expérience des employés pour les petites et moyennes entreprises.

Avis sur Jostle

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
31%
3
8%
2
7%
Aaron
Aaron
National IT Manager (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Engaging Intranet

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is who inside the business. A place where users can come and see themselves in the business, who and what they are and how they fit in.

Avantages :

Easy to use and setup with good support from the on-boarding team and regular catch-ups over the time period. The library is a great tool with good security and functionality. Staff member profiles, that we integrate with G-Suite are helpful and enable users to customize themselves and their images as well as professional profiles. The news section is easy to add and manage the posts as well as items for sale and internal vacancies. The search function is excellent and returns a good set of relevant results to all users from all areas. The Admin area is well laid out and easy to follow with a good range of depth and when you want to do something not available the support team can help you out. Allowing internal and external users means our board members can see what is going on inside of the organisation without death by email.

Inconvénients :

Would be nice to have threaded discussions. Creates a number of library groups in g-suite and does not do a great job of cleaning up after itself when groups are removed, unused or empty.

Tori
Executive Assistant and Facilities Coordinator (Canada)
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We Love Jostle!

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Jostle keeps our team engaged and in the know. A majority of our team is logged into Jostle at least once a day, and are constantly interacting and posting on the site. We have all of our team events posted in Jostle, celebrations both personal and professional, and we are able to maintain the feel of a tight-knit community even though we have people working with us across the country. I can't imagine Megson FitzPatrick Insurance without Jostle!

Avantages :

The Activity/News Feed is our favourite feature. The ability to export the feeds into an excel document is especially helpful - if we have a team member who gets recognized for outstanding work either by a colleague or client review, they get entered to win a prize. At the end of the month, I export the activity feed and put everyone into a draw. Jostle is fairly intuitive, which makes it easy for employees of all abilities to use.

Inconvénients :

I wish there was a way to make the news articles more custom (either with formatting options, font colours or types etc). I also find the Library section a little strange - lots of layers (categories, volumes, etc) and you have to individually assign people's editing abilities to each category and volume.

Eric
Design Consultant (É.-U.)
Construction, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I just can’t get on board with Jostle

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Not good...I miss Workplace.

Avantages :

I wish I could have positives about Jostle. If I had to come up with one, it would be having multiple columns viewable at a glance.

Inconvénients :

Using the website on my phone is unnerving to say the least. Through the website on my phone, I can’t even post updates half of the time. Pictures don’t want to update, the news feed gets stuck. Now I will say...these issues only happen on my iPhone. However, I have verified on other phones and co-workers say it happens to them on their mobile devices as well.

Réponse de l'équipe de Jostle Corporation

il y a 3 ans

Hi Eric, We're sorry to hear you're having a tough time getting on board with Jostle. I understand that you are using Jostle via the browser on your iPhone, for the best experience with Jostle on mobile we recommend using our mobile app. You can head to the App Store and find it by searching 'Jostle'. If any of your co-workers are Android users we have an app in the Play Store as well! Hopefully, this improves your experience.

Sarah
Internal Communications Manager (R.-U.)
Design graphique, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An intuitive intranet

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Jostle has changed the way we communicate at Emperor. It gives a sense of belonging to our partners and acts as a great onboarding tool for new starters. I never get tired of hearing "It's on Jostle!".

Avantages :

Shout-outs are perfect for quick recognition or to draw attention to one particular piece of information. The News articles keep our partners informed and up to date with company-wide information. Teams and People means we can quickly see who's who and where people sit in the organisational structure.

Inconvénients :

The look and feel of the Classifieds section is poor compared to the rest of the intranet. It means that we don't currently use this. Having to add a new user AND then having to add them to Teams separately is time-consuming. I wish this was automated from the 'add new user' feature.

Susan
Lead Project Specialist (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Super helpful!

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : We implemented Jostle in 2019 and we are so glad we had this in place for when the pandemic happened! Jostle has been a lifesaver for when our company had to go remote and for hiring new staff virtually as well. It's been such a great platform to communicate and connect with staff the past few years. Jostle was easy to set up and implement and the customer support has been outstanding. We are so pleased with the whole Jostle package!

Avantages :

The software was so easy to use and implement. Jostle can be used for so many things! Of course we used it for our staff directory, communication pieces and for useful documents, but we also used it for planning fun events and contests to keep staff engaged. The site is very colorful and eye-catching, staff really enjoy accessing Jostle!

Inconvénients :

Sometimes we had glitches with uploading documents, but always got customer support when needed. The news section has some limited capacity for typing up information into articles but I know that an update will be coming to fix that.