15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Jostle

Découvrez la plateforme People Engagement : il s'agit d'une solution d'espace de travail numérique complète et intuitive. Elle vous permet d'améliorer la motivation des collaborateurs, d'exprimer votre culture et de favoriser la communication. Voilà à quoi ressemblent les lieux de travail exceptionnels. Cette solution permet d'atteindre des taux de participation inégalés des employés, qui sont 5 fois plus élevés que les solutions intranet sociales et les portails dédiés aux employés traditionnels.

Ce logiciel s'exécute dans le cloud et ne nécessite aucune personnalisation. Il vous permet d'être opérationnel dès la première semaine.

Qui utilise Jostle ?

Toute entreprise ou organisation, de 50 à plus de 10 000 employés

Où peut-on déployer Jostle ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Jostle Corporation
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2009

Assistance Jostle

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 14 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, danois, espagnol et 7 autres

Jostle - Prix

À partir de :

2,50 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Jostle est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Jostle est disponible à partir de 2,50 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Jostle Corporation
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2009

Assistance Jostle

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 14 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, danois, espagnol et 7 autres

Jostle en vidéos et en images

Jostle Logiciel - 1
Jostle Logiciel - 2
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Vidéo de Jostle
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Fonctionnalités - Jostle

  • @mentions
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Communication multicanal
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions/forums
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des listes de répertoires
  • Gestion des réunions
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des tâches
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Médiathèque
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Photos des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Promotion sociale
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance des employés
  • Relevé et historique des chats
  • Répertoire d'employés
  • Répertoire de membres
  • Répertoire unifié
  • Réseau privé
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à Jostle

Améliorez la communication bidirectionnelle, la culture et l'expérience des employés et tirez le meilleur parti des outils sur lesquels vos employés comptent aujourd'hui.
Workplace connecte tous les membres d'une organisation à l'aide de fonctionnalités Facebook familières telles que le chat, les appels vidéo, les publications et les groupes.
Clinked propose des portails clients personnalisables pour les entreprises. Partagez des fichiers en toute sécurité, communiquez avec vos clients et suivez vos tâches.
MangoApps est une suite intégrée d'applications professionnelles numériques de gestion de l'intranet et des espaces de travail, de partage de fichiers, de messagerie, de formation, etc.
De l'Intranet à la Digital Workplace, communiquez et collaborez de manière efficace et durable. Simplifiez le quotidien à distance et sur mobile.
Remplacez votre intranet obsolète par Communifire. 100 % utile. 100 % personnalisable. 100 % apprécié par plus de 4 millions de personnes.
Élu un des meilleurs espaces de travail numérique, Blink combine un flux d'entreprise, un chat, des sondages et le stockage de documents sur votre propre portail personnalisé.
Speakap est la plateforme privée et sécurisée primée permettant de communiquer avec vos collaborateurs sur le terrain.
Soyez présent pour vos employés sans bureau grâce à une plateforme tout-en-un qui permet à chacun de diriger, d'orienter, de faire équipe et de s'exprimer facilement.

Avis sur Jostle

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
30%
3
8%
2
6%
Aaron
Aaron
National IT Manager (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Engaging Intranet

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is who inside the business. A place where users can come and see themselves in the business, who and what they are and how they fit in.

Avantages :

Easy to use and setup with good support from the on-boarding team and regular catch-ups over the time period. The library is a great tool with good security and functionality. Staff member profiles, that we integrate with G-Suite are helpful and enable users to customize themselves and their images as well as professional profiles. The news section is easy to add and manage the posts as well as items for sale and internal vacancies. The search function is excellent and returns a good set of relevant results to all users from all areas. The Admin area is well laid out and easy to follow with a good range of depth and when you want to do something not available the support team can help you out. Allowing internal and external users means our board members can see what is going on inside of the organisation without death by email.

Inconvénients :

Would be nice to have threaded discussions. Creates a number of library groups in g-suite and does not do a great job of cleaning up after itself when groups are removed, unused or empty.

Lesley
Digital Marketing Specialist (Canada)
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A dedicated team and customer service makes a difference

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my current organization, I've been working with the Jostle team quite closely. The Jostle team is very responsive, and dedicated to providing great customer service and support. The 400+ employees at our organization have varying degrees of technical savviness. One main challenge we have is teaching them the essence of great internal communication and content sharing in moving the company towards our business objectives. When we reached out to Jostle, they were very welcoming and embraced the idea that I had pitched them in order to help our employees familiarize themselves. That was, a digital workshop. Two members of the team built a presentation and workbook, then led a two hour session at our company's digital workshop. They were amazing as you can tell how invested they are with all of this training, and ensuring that our employees are utilizing the Jostle platform to its fullest potential. Other than the staff at Jostle, I thought that they are very responsive with customer feedback. They are always taking suggestions from their users and if it makes sense, the feature becomes available to Jostle users. I think that is amazing, since from my experience, most Intranet platforms are always outdated and lacking innovation. Jostle is easy to use, understand, and simple in it's features, layouts, and functionalities. I would highly recommend them.

Avantages :

Ease of use, simple to use content curation features, ability to visually represent important information in an organized fashion. Very modern and polished.

Inconvénients :

The ability to disable certain features when they aren't being used. I think reporting and metrics could be more comprehensive and visual. Maybe the integration of some sort of visual dashboard that allows for goal tracking.

Eric
Design Consultant (É.-U.)
Construction, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I just can’t get on board with Jostle

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Not good...I miss Workplace.

Avantages :

I wish I could have positives about Jostle. If I had to come up with one, it would be having multiple columns viewable at a glance.

Inconvénients :

Using the website on my phone is unnerving to say the least. Through the website on my phone, I can’t even post updates half of the time. Pictures don’t want to update, the news feed gets stuck. Now I will say...these issues only happen on my iPhone. However, I have verified on other phones and co-workers say it happens to them on their mobile devices as well.

Réponse de l'équipe de Jostle Corporation

il y a 5 ans

Hi Eric, We're sorry to hear you're having a tough time getting on board with Jostle. I understand that you are using Jostle via the browser on your iPhone, for the best experience with Jostle on mobile we recommend using our mobile app. You can head to the App Store and find it by searching 'Jostle'. If any of your co-workers are Android users we have an app in the Play Store as well! Hopefully, this improves your experience.

Tori
Executive Assistant and Facilities Coordinator (Canada)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We Love Jostle!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Jostle keeps our team engaged and in the know. A majority of our team is logged into Jostle at least once a day, and are constantly interacting and posting on the site. We have all of our team events posted in Jostle, celebrations both personal and professional, and we are able to maintain the feel of a tight-knit community even though we have people working with us across the country. I can't imagine Megson FitzPatrick Insurance without Jostle!

Avantages :

The Activity/News Feed is our favourite feature. The ability to export the feeds into an excel document is especially helpful - if we have a team member who gets recognized for outstanding work either by a colleague or client review, they get entered to win a prize. At the end of the month, I export the activity feed and put everyone into a draw. Jostle is fairly intuitive, which makes it easy for employees of all abilities to use.

Inconvénients :

I wish there was a way to make the news articles more custom (either with formatting options, font colours or types etc). I also find the Library section a little strange - lots of layers (categories, volumes, etc) and you have to individually assign people's editing abilities to each category and volume.

Sarah
Internal Communications Manager (R.-U.)
Design graphique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An intuitive intranet

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Jostle has changed the way we communicate at Emperor. It gives a sense of belonging to our partners and acts as a great onboarding tool for new starters. I never get tired of hearing "It's on Jostle!".

Avantages :

Shout-outs are perfect for quick recognition or to draw attention to one particular piece of information. The News articles keep our partners informed and up to date with company-wide information. Teams and People means we can quickly see who's who and where people sit in the organisational structure.

Inconvénients :

The look and feel of the Classifieds section is poor compared to the rest of the intranet. It means that we don't currently use this. Having to add a new user AND then having to add them to Teams separately is time-consuming. I wish this was automated from the 'add new user' feature.