Insightly

Qui utilise Insightly ?

Les entreprises de tous les secteurs à la recherche d'un CRM simple à utiliser, mais performant, avec gestion et livraison de projet. Suivez toutes vos activités, des prospects aux projets livrés, sur la même plateforme.

Description de Insightly

Comptant plus de 1,5 million d'utilisateurs dans tous les secteurs d'activité, Insightly est un logiciel de CRM (Customer Relationship Management) de premier plan avec des intégrations natives à Gmail, Office 365, MailChimp et d'autres applications renommées. Utilisez Insightly pour gérer les données client, les leads et les projets à chaque étape de la relation client et surveiller le pipeline de ventes, tout en mesurant les performances par rapport à vos objectifs de vente et commerciaux.

Informations sur Insightly

Insightly

http://www.insightly.com

Fondé en 2010

Key Metrics Dashboards
Manage relationships
Mobile flexibility
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À partir de

29,00 $US/mois
14,00 $US
29,00 $US
65,00 $US

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Insightly

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Insightly - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Devis
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des activités
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Projections
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels CRM : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation des ventes
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
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  • Données en temps réel
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  • Gestion des activités commerciales
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  • Gestion des campagnes
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  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion des ventes sur le terrain
  • Gestion du territoire
  • Génération d'offres
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
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  • Modèles personnalisables
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  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
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  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les pipelines
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des références
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels de SFA (Sales Force Automation) : afficher la liste complète

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  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Importation et exportation de données
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  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des interactions
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  • Synchronisation du calendrier
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Logiciels de gestion de contacts : afficher la liste complète

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  • Gestion des tâches
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Logiciels de gestion de tâches : afficher la liste complète

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  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation de leads
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  • Suivi des interactions
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  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des leads : afficher la liste complète

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  • Tableau de bord d'activités
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Logiciels de prévision des ventes : afficher la liste complète

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  • Suivi des e-mails
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  • Visualisation de données
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Outils de social CRM : afficher la liste complète

Insightly - Alternatives

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Avis sur Insightly

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,9
Service client 3,7
Fonctionnalités 3,8
Rapport qualité-prix 3,9

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Susan A.
Sr. Manager-Business Operations
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2019

"A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity."

Commentaires: Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Avantages: Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Inconvénients: Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 16/08/2019

Hi Susan,

Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2019
Joshua K.
Owner
Équipements publics, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/12/2019

"Brings all record-keeping together"

Commentaires: We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Avantages: The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Inconvénients: The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 30/12/2019

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/12/2019
Sherae D.
communications officer
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/03/2021

"Very reliable, makes record keeping easy"

Commentaires: Overall not a bad software. Provides opportunities to improve customer service.

Avantages: Very reliable tool that allows you to document everything from start to finish easily. I like the fact that it offers many features that other apps are charging us for. It also operates well with other marketing initiatives.

Inconvénients: Task portion of the app is a bit complicated and takes too many steps. Hate that notes aren't automatically refreshed.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/03/2021
Iain M.
COO and Technical Director
Conseil en gestion, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/10/2016

"Long time user verging toward long-suffering user"

Commentaires: This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were attracted to it because it combined CRM and Project Management. Over the years they have improved the CRM aspect, but have left PM virtually untouched. Their support is haphazard and they often introduce new *features* which cause problems - like the day Google Contact Sync stopped working, or the day Google Contact Sync started duplicating contacts in Google etc. Because we signed up so long ago, we have an excellent pricing model. If we were paying more I would be really dissatisfied. Oh and they are just appalling at sharing their product roadmap. It's like driving a manual shift car as the mechanic is fitting new gears as you speed up.

Avantages: Great CRM and Pipeline Management out the box!
Contact Syncing for Google is great - despite minor issues.
Good simple project lists.
Links nicely to Mailchimp and Xero.

Inconvénients: Very very poor project management. You will need to use other packages for almost anything. No resource management. No Gantt charts. No visibility. Email integration is rudimentary. Task integration is non-existent. No Office 365 contact synchronisation.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 09/10/2016

Thanks for the feedback. I'll pass this on to our product team because all feedback helps us improve. With regards to exposing our product road map -- it's common that privately held companies do not make their product road map public. If you have specific questions on features please send an email to laura@insightly.com and we can let you know if they are on the roadmap. Thanks.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/10/2016
Nezar K.
Sales Manager
Recrutement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/07/2019

"Effective and Affordable"

Commentaires: Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all opportunities are documented and tracked. Scheduling follow up ensures that communication errors are mitigated and the email templates support marketing initiatives.

Avantages: The software offers many free features that others charge. It is excellent for a small business on an operational budget but can easily enhance when necessary. Automated marketing email templates are effective and easy to use. The system also integrates well with other marketing products. The dashboard gives a snapshot of your sales opportunities and the user can customize.

Inconvénients: Documenting phone call attempts and connects take too many steps. The Task portion is a bit complicated and again requires too many steps.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 16/08/2019

Hi Nezar,
Thank you for the feedback!!!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/07/2019