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Description de Dealer.com

Solution de suivi des stocks en ligne qui intègre des outils de téléchargement de photos et vidéos, de tarification et de gestion des mesures d'incitation ainsi que des outils de marketing.

Qui utilise Dealer.com ?

Non fourni par l'éditeur

Dealer.com ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Dealer.com

Dealer.com

4,3 (36)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
8
Intégrations introuvables
4,3 (36)
4,2 (36)
4,3 (36)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
335
15
4,5 (1 125)
4,3 (1 125)
4,6 (1 125)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Dealer.com

Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Bloqueur de spam
Facturation en ligne
Prévention des paiements frauduleux
abcoa Deal Pack
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Payment Collection
Rapports et analyses
Dealertrack DMS
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion du financement
Pour les concessionnaires automobiles
Auto/Mate
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration de sites web
Service clientèle
Suivi de location
EverLogic
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ERA-IGNITE
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Pour les concessionnaires automobiles
Rapports et analyses
AutoDealer Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Pour les concessionnaires automobiles
Service clientèle
CAMS DMS
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Pour les concessionnaires automobiles
Service clientèle
Autosoft DMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du financement
Grand livre général
Payment Collection

Avis sur Dealer.com

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
33%
3
14%
2
3%
Kyle
Kyle
Corporate Videographer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Dealer.com ControlCenter Review

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Using Dealer.com ControlCenter is a great way to make sure you are getting all the correct info you need for the dealership. Highly recommended for anyone looking to close more sales.

Avantages :

Dealer.com ControlCenter provides everything I need to make sure I get enough eyes on the vehicles we sell at the dealership. This gives me full control when it comes to monitoring and statistics as well. You need to know when something isn't working and this Control Center gives you great insight.

Inconvénients :

I find some of the navigation to be a little hard to understand. It's not the best layout and it feels like not a lot of thought when into how to properly jump from area to area. But, once you understand where everything is it becomes much easier. I wish there was a way to edit the panels in the order of my choosing.

Michaela
Marketing Communications Manager (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best.

4,0 l’année dernière

Commentaires : We've been with Dealer.com for many many years. They do everything we need them to do! It would be nice to get a good performance rep and KEEP them for a while, but it's a small complaint in the grand scheme of things. We enjoy working with them and the entire Cox Auto suite!

Avantages :

Cox has the most vast suite of automotive digital products, and their integration amongst them all is hard to match. Dealer.com works with everyone we need them to, integrates as needed, and offers a dedicated performance rep to ensure all stays on track.

Inconvénients :

Because Cox Auto is such a massive company, their customer service, innovation, and ways of doing business can sometimes be lacking. We change performance reps about once or twice a year on average, and they are all pretty vastly different in their performance levels.

Daniel
Daniel
Product & Partnerships (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Outdated and Hard to Use

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Dealer.com provides a DMS for car dealerships and is tasked with inventory management, website, and customer service related services.

Avantages :

Dealer.com provides basic functionality. It does work for the bare minimum functionality.

Inconvénients :

This company was once very innovative but now the software is bloated, the customer support is underwhelming, and the price is quite high. Everything about Dealer.com just feels old and sluggish. It has been passed by time.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Solid Program

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Dealer Website and analytical data collecting to allow me to make better marketing decisions.

Avantages :

It gives you a ton of data on our your site performance. Pretty easy to make changes to your site. Good templates to work from.

Inconvénients :

I wish there was a staging area for making changes to the website because right now most changes are live and I would rather have to make it live myself. Good data but I wish I could track a lead from my site through their visit and their origin.

Dan
Dan
Social Media Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Difficult Platform for Marketers

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : My overall experience as a marketer with Dealer.com is frustrating. My stress levels increased every time I had to go into the back end.

Avantages :

Dealer.com is a great platform for eCommerce. It lists products, pictures, prices and other relevant information.

Inconvénients :

If you need to use Dealer.com for anything else besides an eCommerce platform, you best look somewhere else. It has THE WORST page editor I've ever experienced in my life. We are in the 21st Century and this platform can't find a way to pause the live page while you are editing. So what happens when you need to preview your edits? You press publish, quickly visit the live page, examine the edits and go back to the backend if you need to continue with more edits. What about when you need move something up and down within the page? There are content boxes that you can move. Are they labeled? Yes - they are all the same generic "content" label. So let's say you have 10 "content" labels and you have to move Label 3 down to the 8th spot. Do you think you can do it? What happens if you actually had to move Label 2? Good luck fixing that mess because there is no "back" or "undo" button.