17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de MarketSharp

Soyez organisé, augmentez vos ventes et travaillez moins.
MarketSharp est une solution web de CRM (Customer Relationship Management) facile à utiliser et spécifique aux secteurs de la rénovation, du sous-traitement et de rénovation résidentielle. Grâce à l'accessibilité mobile et aux outils d'amélioration de l'efficacité, MarketSharp permet de générer des leads plus qualifiés, de conclure des ventes plus rentables, d'augmenter le volume de production et de favoriser la satisfaction des clients-parrains.

Qui utilise MarketSharp ?

MarketSharp est la solution CRM essentielle conçue pour les rénovateurs, les entrepreneurs et les professionnels des services à domicile.

MarketSharp Logiciel - 1
MarketSharp Logiciel - 2
MarketSharp Logiciel - 3
MarketSharp Logiciel - 4
MarketSharp Logiciel - 5

MarketSharp ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MarketSharp

MarketSharp

4,2 (50)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
8
4,1 (50)
4,2 (50)
4,5 (50)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 577)
4,0 (18 577)
4,1 (18 577)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MarketSharp

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Sécurité des données
Buildertrend
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Planification des tâches
Suivi budgétaire
improveit 360
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des documents
Suivi des projets
JobNimbus
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des leads
TopBuilder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Grand livre général
Striven
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion financière
Grand livre général
Leap
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des offres
Planification

Avis sur MarketSharp

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
48%
4
36%
3
12%
1
4%
Rhonda
Rhonda
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great CRM company to work with. Their tech support team is super friendly and have all been great

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Great CRM company to work with. Their tech support team is super friendly and have all been great to work with the last sixteen years. We love MarketSharp and what it brings to the table for our business. We can't imagine how we could do it without them.

Avantages :

I like how it integrates all of the business functionalities into one software system. It is extremely easy to use and the support people are beyond friendly and helpful.

Inconvénients :

They are constantly working on new updates and features. I'm hoping their next update will allow access to individual contacts from the reporting page.

Trish
Owner (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Marketsharp review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Customer service has been the best we have ever had with any CRM program and we love how easy it is to get help almost immediately with anything we need.

Avantages :

I love that we can set up automated emails and text messages to go to our clients

Inconvénients :

Scheduling installations and assets has been difficult but not sure we know exactly how to use for what we need yet.

Chris
Production Manager
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Valuable tool with a few missing ingredients

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : Overall, continues to be a strong resource.

Avantages :

MarketSharp is a great tool for customer database management. It offers good feedback on sales performance and volumes with comparison to previous years. Does a good job of keeping track of the sales pulse of the company.

Inconvénients :

The missing component for our organization is a little more in depth tracking on the production side of the business. We've had to compliment MarketSharp with other software to track lead times for job installation, a time clock for employees, and monitor the different stages of jobs that are more than a few days in length (on site) or involve other sub trades.

Todd
President (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MarketSharp Rave Reviews

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Pleased with the functionality. The cloud based data gives me piece of mind. I recommend the software to friends in the construction industry.

Avantages :

Seamless data capture and integration with Leap/Quickbooks.

Inconvénients :

The setup was arduous for a tech novice.

Annemarie
Co-Owner (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Very happy with product and service

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We have been really happy with the functionality. We compared MarketSharp and Salesforce before purchasing. Though MarketSharp was more expensive, the built in functionality for our business, and the industry and business intelligence we get with the monthly webinars has been worth it.

Avantages :

Ability to track and automate customer communications, manage activities, track whether we are meeting sales goals, integrations with lead generation sources and calendars, monthly webinars on how to better use the system and on key business metrics.

Inconvénients :

Would like to be able to customize our dashboard, however we can still get the data we need through reporting features.