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à choisir le meilleur logiciel

Description de PeopleAdmin

Logiciel de recrutement, de gestion de postes, d'intégration et de gestion des performances pour le secteur public et l'enseignement supérieur.

Qui utilise PeopleAdmin ?

Pour l'enseignement primaire et secondaire, l'enseignement supérieur et la gestion des talents dans le secteur public.

PeopleAdmin Logiciel - 1

PeopleAdmin ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

PeopleAdmin

PeopleAdmin

3,2 (17)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
22
3
3,1 (17)
2,6 (17)
3,1 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
145
17
4,3 (2 803)
4,2 (2 803)
4,3 (2 803)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à PeopleAdmin

Paycor
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution planifiée
Portail des employés
Suivi des présences
Dayforce HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
SutiHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
Oorwin
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Rapports et analyses
Suivi des candidatures
Sesame HR
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
SafeHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Demande de congés
Suivi des vacances/congés
EmployeeConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Intégration des collaborateurs
EmployWise
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur PeopleAdmin

Note moyenne

Note globale
3,2
Facilité d'utilisation
3,1
Service client
3,1
Fonctionnalités
3,0
Rapport qualité-prix
2,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
18%
4
18%
3
47%
1
18%
Angela
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice
5,0 il y a 12 ans

Commentaires : Auburn University is a land/sea/space grant institution and one of the largest public institutions in the southeast. As an instrumentality of the State of Alabama, we have a very open recruitment process, resulting in thousands of applicants for our non-faculty posted positions. Handling this process in a paper environment was becoming more and more labor intensive, not to mention the expenses involved in printing, copying and postage. Although we were utilizing an applicant tracking system, that involved manual keying of information for each application received. We contracted with PeopleAdmin to design an applicant tracking system to meet Auburn's unique needs and workflow requirements, which resulted in increased efficiencies, utilization of technology, improvement in services provided, and cost savings. PeopleAdmin provides many avenues of support via their website, e-mail contact, and phone. They also assign account managers who are knowledgeable of their clients' needs so that they can direct issues to the appropriate areas for resolution. Because PeopleAdmin's target market is and always has been higher education and government employers, they are uniquely in tune with our needs. I would not hesitate to highly recommend their services to any HR professional in a post secondary institution.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Overall, I liked the product since it made life in HR easier

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : It made our lives easier in HR. We can track so many things with this system.

Avantages :

I liked the ability to monitor multiple jobs and track them as well. We went from processing 12,000 paper applications per year to 50,000!

Inconvénients :

I wish that it would be a little bit easier to integrate with other software. If they can get better at this then I could rate them a star higher.

Stephanie
HR Manager
Enseignement primaire et secondaire, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Did not live up to initial expectations

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : disappointed.

Avantages :

We were very excited to start using PeopleAdmin for an applicant tracking system and also included Performance Management. The implementation process was smooth but we were not transferring anything from an old ATS to new - this was our first one.

Inconvénients :

For a system that claims to be focused on HigherEd, they lack the ability to manage complex recruiting processes for the faculty positions. In addition, to not managing a faculty recruiting process, it is very difficult to manage a faculty performance review. The system is not flexible. It becomes very frustrating for users with multiple permissions to continuously change their role to approve or see applications. 90% of our complaints from end users is the complexity on their end to navigate. Customer service has changed over and it's difficult to get a response. There are no best practices provided, etc.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

When the software is working as intended it is straightforward and user-friendly.

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

This software is easy to use for applicants, administrators and managers. The features are adequate and represent a great value given the price.

Inconvénients :

We've had some system issues that were of some consequence, and the support, while thorough, was on the slow side. Some straightforward customizations that similar products allow an administrator to make can only be completed by PeopleAdmin support.

Clyde
Senior Compensation Specialist (É.-U.)
Enseignement primaire et secondaire, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

System Issues & Customer support issues!

1,0 il y a 6 ans

Avantages :

it housed our position descriptions and processed our job postings. Allowed multiple levels of access and user types

Inconvénients :

Frequently saw the system 'go down'. Customer support was horrible! Not customer friendly Rather unresponsive to Issues and how they built the site. Had an issue with one of the systems functions and customer supports response was to simply not use the feature....