Description de IXACT Contact

IXACT Contact est un CRM immobilier facile à utiliser et basé sur le web qui aide les agents immobiliers à demeurer organisés et à établir des relations durables avec les clients antérieurs, les prospects intéressants et les sources de référence importantes. Avec IXACT Contact, il est facile de demeurer en contact avec les clients de façon personnalisée, pertinente et opportune. Grâce à IXACT Contact, les agents immobiliers peuvent convertir plus de leads en noms sur leurs listes et attirer plus de recommandations et de business récurrent.

Qui utilise IXACT Contact ?

Spécialement conçu pour les agents immobiliers.

Vidéo de IXACT Contact

Vous hésitez à choisir IXACT Contact ? Comparez-le à une autre option populaire

IXACT Contact

4,4 (141)
IXACT Contact
Indisponible dans votre pays
45,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
9
4,2 (141)
4,5 (141)
4,6 (141)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
208
70
4,1 (6 085)
4,3 (6 085)
4,1 (6 085)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à IXACT Contact

Sponsors
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
Pipedrive est un outil logiciel de CRM facile à mettre en œuvre, qui vous donne le temps de vous consacrer aux activités lucratives de votre entreprise. En savoir plus sur Pipedrive
HubSpot CRM est la solution CRM 100 % gratuite, flexible et intuitive que votre équipe de vente va adorer. En savoir plus sur HubSpot CRM
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services. En savoir plus sur Salesforce Sales Cloud
Système cloud qui permet aux professionnels de l'immobilier de générer des leads, de suivre leurs dépenses, de fixer des objectifs et de hiérarchiser les tâches à accomplir.
Act! Premium améliore votre communication, augmente vos ventes et fidélise vos clients sur le long terme.
CRM de construction pour les entreprises de 5 à 100 millions de dollars. Le logiciel mesure, enregistre et rationalise le processus de vente.
LionDesk est un CRM qui aide les professionnels de la vente à se connecter, à communiquer et à clôturer les leads plus rapidement.
CRM platform that automatically captures clients' information from emails, notes, files, reminders, calendar, social media & more
Système de gestion des clients, accessible depuis n'importe quel appareil et comprenant la gestion des leads, les suivis, le contenu convaincant et les organigrammes de listes.
Contactually est un moyen simple et efficace d'optimiser votre réseau en vous aidant à entretenir vos relations avec vos principaux contacts
RealtyJuger est un logiciel d'organisation destiné aux agents immobiliers et autres professionnels du secteur.
Un système de CRM et de flux de travail pour le secteur immobilier qui propose des contacts, des transactions immobilières, des rendez-vous et une gestion de la recherche.
Tous les outils marketing, les fonctionnalités et les conseils d'experts dont vous avez besoin pour réussir, disponibles au sein d'un emplacement unique. Créez votre site web gratuit dès aujourd'hui.
Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite.
MailChimp vous donne les outils marketing nécessaires pour être vous-même sur une plus grande scène.
Une technologie puissante conçue pour vous aider à générer des leads, à gérer votre entreprise immobilière et à convertir des opportunités en transactions clôturées.
Web-based solution with lead capturing, sales forecasting, follow-ups management, contacts tracking, and accounting capabilities.
Logiciel de vente simple pour le secteur immobilier. Cette solution vous aide à suivre plus rapidement et plus fréquemment les leads les plus susceptibles de se convertir en offres.
L'éditeur a transformé la complexité du CRM en une liste de tâches, pour vous permettre de convertir des leads en clients, atteindre des objectifs et développer votre entreprise rapidement.

Avis sur IXACT Contact

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
35%
3
7%
2
1%
1
1%
Daniel L
Daniel L
Realtor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great CRM for new or seasoned agents!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : My experience has been a great one! I use the platform every day with the letters I use for marketing and the tracking of my business and reminders. I love that the system keeps copies of my emails in the notes to each client along with my notes. The website moves fast and all the information I am looking for is at my fingertips in a few clicks.

Avantages :

From day one in 2013, I have loved the ease of use. Set up was easy with all the help offered by Ixact. The APP works great and most of the features on the website are available are on the APP.

Inconvénients :

With the launch of the new Ixact Contact website this year, there are no cons. Ixact has made it a mission to always listen to its subscribers and make enhancements and find additional services at a great value.

Mohammad
Director - Broker of Record (Canada)
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

IXACT Contact- Review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Positive and will continue to use it keeping in mind (and hoping) that the team will continue to enhance the system and regularly make adjustments and updates as per users feedback.

Avantages :

Customer Support. Template Emails and Reminders. Keep in Touch Dashboard. Sync with outlook. Phone App.

Inconvénients :

1) It doesn't cover complex customer profiles such as those who rent/buy, etc. or those who are looking to buy TWO properties at the same time for example. 2) Does not include contacts/prospects who we "lost" and the reasons we "lost" those clients (lost to competition, decided not to buy, etc.) 3) I received a referral from a client spouse. I am unable to list HER as the referral source but I have to list the "main contact" as the referral source. I don't like this because I want to know that HIS WIFE is the source of business not HIM :-) 4) Some sort of a graphical presentation of the ACTIVE BUSINESS section would be nice rather than the table format. 5) Can't invite someone to a Calendar event from your system (such as the client or a team member). I have to do that through outlook so it is a two step process and if I do it from outlook only it will NOT link the calendar entry with the contact (this option is not available). 6) Most of the emails we send out end up in people JUNK folder.

Joe
Broker (É.-U.)
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent Features, Poor Customer Service

2,0 l’année dernière

Commentaires : This has been frustrating and expensive on my side and clearly Ixact is not prioritizing the issue. I dropped them from 2 stars to one since it's been a week since I last asked for help on a new round of deletions (after tech said the problem was fixed) and have not heard back. I’ve recommended Ixact to other brokers in my local association and now I’m publicly warning everyone away. It’s a shame – I’d think this would be an easy fix but I’m also thinking it’s not being looked at closely enough.

Avantages :

For how I run my business the Ixact Contact systems works very well. The ability to annotate client communications with prospecting updates is very nice and the "Keep in Touch Coach" lets me have reminders pop up at specific intervals for specific clients depending on how often I want to be in touch. The ability to customize "Activity Plans" to track transactions or client interactions is also very useful.

Inconvénients :

Starting this past summer Ixact has been deleting my contacts randomly and for no apparent reason. Since Ixact syncs with my Google Contacts it’s deleting them in Google, too. One day I have a contact in my phone or Gmail system and the next I don’t. I’ve spent hours talking with various Ixact tech people and no fix is working. They even suggested it was something on my side – possible but highly unlikely - and they’ve also said things that make it clear others have this same issue. I manage my tech well and the deletions are very specific to Ixact. I’ve asked Ixact tech to review logs and show me what’s happening but they’ve not done so. As a result, I’ve also spent many hours rebuilding my Gmail/Google contacts so I can function normally. I’ve stopped the sync between Ixact and Google now permanently to stop the problem, but that means I need to double enter contacts if I want them in both systems.

Eric
Realtor (Canada)
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great and easy to input information

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Customer service has been very good, email newsletter has been very easy. input of prospecting or client contacts is very easy to do. Ease of use is great and I'm happy I made the move.

Avantages :

I love the ease of entry of clients data and information. allows easy access to see all of the important information on one page when I'm calling a client i.e. spousal, children, address, email and phone numbers. I don't have to go clicking on other pages to get this. This is main reason I move over to Ixact and I'm very happy I did

Inconvénients :

I'll like to see a page where I can see my transactions and potential transactions easily and with totals instead of having to create a report to see this

Réponse de l'équipe de IXACT Contact Solutions

il y a 2 ans

Hi Eric, Thanks for your great feedback! We would strongly advise you to give our Customer Support team a call when you get a chance. We can be reached at 1-866-265-6990. Thank you!

Tricia
Broker (É.-U.)
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

This was IXACT(ly) what I needed!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Their customer service was great while exploring the option of using this product, easy to set up, easy to use, I can't complain. I truly have had a great experience with this product.

Avantages :

I have used old CRM's in the past and this one far surpasses them. It is easy on the eyes, user friendly and easier to navigate. you can customize your goals and track your progress along the way. The touch follow-up system helps retain my past clients in a meaningful way. Birthday and special date reminders help me create connections with my clients. The monthly newsletter is an added hands-off touch. Great product and am glad I made the switch!

Inconvénients :

Since setting up the system I have not had any problems and cannot think of anything I would like to change. All in all a great product!

Réponse de l'équipe de IXACT Contact Solutions

il y a 2 ans

So great to hear your awesome feedback, Tricia!