15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de SaaSquatch

SaaSquatch est une plateforme de fidélisation, de parrainage et de récompenses qui aide les entreprises B2C et B2B dans des secteurs tels que SaaS, la finance, les médias, les télécommunications et d'autres entreprises en ligne à se développer grâce au marketing d'adhésion. Certaines des marques les plus innovantes et les plus renommées au monde utilisent SaaSquatch pour récompenser leurs clients, créer des communautés fidèles et accélérer la croissance de leurs revenus.

Qui utilise SaaSquatch ?

Entreprises leaders dans les domaines du SaaS, de la vente en ligne, des services financiers et des télécommunications.

SaaSquatch Logiciel - 1
SaaSquatch Logiciel - 2
SaaSquatch Logiciel - 3
SaaSquatch Logiciel - 4
SaaSquatch Logiciel - 5

SaaSquatch ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SaaSquatch

SaaSquatch

4,5 (10)
500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
70
11
4,4 (10)
4,7 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 749)
4,3 (6 749)
4,1 (6 749)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à SaaSquatch

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Yotpo
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Tableau de bord
Influitive
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Rapports et analyses
Segmentation
Buyapowa
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des récompenses
Suivi des références
Kademi
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Mesure des performances
Suivi des cours
White Label Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Suivi des activités
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Pages de renvoi et formulaires web
Kangaroo
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Point de vente (PDV)
Preferred Patron Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Historique des transactions

Avis sur SaaSquatch

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
5,0
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
50%
Darren
Darren
Product Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Makes it simple to create a network effect

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I wanted to create a referral program from day one at Ruckify because of the effect it can have on the business economics but needed to wait until the company was properly positioned and could support one. The SQ was extremely helpful in advising us to tweak the program and how to get the most value. I felt that the sales process was all about how they can meet our unique maretkplace platform needs and how they will scale with us. Implementation was easy because the SQ support team would answer any questions/blockers in real-time to get us live ASAP. I highly recommend them.

Avantages :

- Ability to add/create multiple programs and run them simultaneously - Ability to create and configure a program to meet your needs - Well supported API docs - Helpful and knowledgeable support staff - Great tracking and analytics/reporting - Easy to use admin UI - Company listens to feedback and values it

Inconvénients :

- Integration was straightforward and easy with SQ's documentation - The specialize in Referral Programs and have all the necessary features to create and scale it

Meagan
Meagan
Head Of Customer Experience (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Since some recent features/updates, it's better now

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

locating participants is relatively easy (although i find there are still improvements to be made). we're now able to flag or block referrals based on a couple different fields that screen for fraud. integrated ability to add/ake away rewards in your own native backend/admin system.

Inconvénients :

there's just a lot of unnecessary clicks in here. good example is when trying to identify *why* a referee has not received their reward, you gotta approach from a specific route. language in the platform is often confusing - "manage participant" is vague.

Nika
Head of Advertising (Slovénie)
Électronique grand public, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Excellent customer service

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Impressed by quick responses and realizations of our wishes. One of the best experiences I've had with a 3rd party provider, which is extremely important. However, we do miss a chance to be able to change the photos and texts of referred content ourselves. This would enable us to be more egile and flexible.

Avantages :

It's flexible so that it can fit your needs perfectly. Also, the customer service is awesome!

Inconvénients :

That we have to contact Saasquatch everytime we want to change the text or photo of the shared content.

Réponse de l'équipe de SaaSquatch

il y a 7 ans

Thanks Nika! We've love working with you and your team at Chipolo. This partnership has helped us establish our presence in the E-Commerce vertical.

Scott
Director of Operations & Legal Affairs (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Overall, it has felt a bit limiting at times, but for the price, we are getting what we need.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

Being able to pull my own reports when I need them. (New feature that is definitely appreciated). Also, the customer service has been unmatched. Having a Slack channel setup has made it very easy and the team is extremely responsive.

Inconvénients :

Not having enough reporting abilities. Having more flexibility in creating custom reports would be extremely helpful. E.g., easily sortable/exportable lists of who referred who.

Réponse de l'équipe de SaaSquatch

il y a 7 ans

Thanks for the feedback Scott! We're investing in more platform flexibility so you and our customer base can get more value from our solution.

Brian
Project Manager (Canada)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Very good referral platform

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : We replaced the existing tool with Saasquatch. Customer service is great

Avantages :

Great customer support. Dry quick turn around times. Platform is well laid out and can integrate to a variety of platforms

Inconvénients :

Some email actions are the best. May need additional email marketing tools to send communication to users