Description de Yonyx

Yonyx est une plateforme basée sur le cloud servant à créer des guides interactifs, pilotés par l'arbre de décision, qui se raccordent à la plupart des systèmes CRM. Les guides Yonyx aident les utilisateurs à suivre les processus métiers de manière interactive, qu'il s'agisse de dépannage, de service client, de télémarketing ou de libre-service client.

Yonyx permet d'améliorer la qualité et la cohérence du service fourni par une organisation, ce qui se traduit par une CSAT (satisfaction client) améliorée, une réduction des coûts et une augmentation des revenus grâce à une meilleure fidélisation et une acquisition plus rapide des clients.

Qui utilise Yonyx ?

Les équipes opérationnelles utilisant des applications d'aide à la décision basées sur les connaissances, des équipes de support technique, des équipes de service client, des préventes, du télémarketing, un service d'assistance et d'entretien informatique, des rédacteurs techniques.

Yonyx Logiciel - 1
Yonyx Logiciel - 2
Yonyx Logiciel - 3

Yonyx ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Yonyx

Yonyx

4,8 (211)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
8
4,7 (211)
4,7 (211)
4,8 (211)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
185
245
4,3 (3 578)
4,2 (3 578)
4,3 (3 578)

Alternatives à Yonyx

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Suivi des tickets d'assistance
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
Microsoft SharePoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Zingtree
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des feuilles de temps
Réservation en ligne
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Suivi des interactions
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Chat proactif
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads

Avis sur Yonyx

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
21%
3
2%
Wes
Wes
Product Support Engineer ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Machines, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Avantages :

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Inconvénients :

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Annie
Team Lead, Customer Success (Chili)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

An Insightful Review of Yonyx

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall, Yonyx is a great software package that can be used to quickly and easily build decision trees. The user interface is intuitive and easy to use and the analytics and reporting tools provide great insight. The pricing structure can be confusing and the customer support could be improved, but overall Yonyx is a great choice for anyone looking to create decision trees.

Avantages :

Yonyx is a great software package that provides an intuitive and powerful platform for creating decision trees. The user interface is easy to use and understand and the ability to quickly build decision trees makes this a great tool for any organization. The built-in analytics and reporting tools are also very useful and provide valuable insights.

Inconvénients :

While Yonyx is a great software package, there are some areas where it could be improved. The pricing structure can be confusing and it is not always clear what services are included in the package. Additionally, the customer support could be improved; the response times can be slow and the resources available are not always helpful.

Réponse de l'équipe de Yonyx

il y a 2 mois

Dear Annie Thank you for your feedback. It helps us constantly improve our service. 1. We have simplified our pricing. Please visit https://corp.yonyx.com/pricing/ 2. Please share an example of customer support that left something to be desired. Please send us an email at support at yonyx dot com Once again, thank you for your feedback and insights!

Victoria
CSR (É.-U.)
Immobilier, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

review

3,0 il y a 6 mois

Avantages :

That it works most of the time on a daily basis

Inconvénients :

That it isn't consistently working well.

Réponse de l'équipe de Yonyx

il y a 6 mois

Dear Victoria We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Mubarak
Technical Service (Inde)
Automobile, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Well creative application

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : We can solve the number complaints in the field and in the technical team. saving the money and lots of time implement the video upload option in the yonyx.

Avantages :

We can just share the whole technical knowledge with everyone in a very neat presentation with the help of yonyx. its ease to learn and useful to teach the difficult complex things in a simple . it saves our time a lot. even the technical people can learn the things quickly.

Inconvénients :

The one and only bad and i feel to be improve is video upload in the yonyx. initial uploading of the documents is difficult.

Eryn
CSR (É.-U.)
Services aux consommateurs, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use with some glitches

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

I use Yonyx for my consumer service job. It is Easy to use however has a few glitches here and there that could be work on that have to due with script population.

Inconvénients :

Sometimes the software glitches and the script does not show.