15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de GorillaDesk

L'éditeur vous assiste vous et votre entreprise dans la lutte antiparasitaire à chaque étape du processus. Quel que soit votre défi : planification des travaux, facturation des clients, collecte des paiements ou quelque chose de toute autre nature, ce logiciel de lutte antiparasitaire peut vous aider à y parvenir. Créez l'entreprise et la vie que vous souhaitez aujourd'hui. Commencez par une version d'essai gratuite de 14 jours de GorillaDesk.

Qui utilise GorillaDesk ?

Si vous travaillez dans la désinsectisation/dératisation, GorillaDesk est fait pour vous. Gérez votre entreprise de désinsectisation/dératisation de manière plus intelligente et plus rentable en tirant parti des formations gratuites et de la configuration simple de GorillaDesk.

GorillaDesk Logiciel - 1
GorillaDesk Logiciel - 2
GorillaDesk Logiciel - 3
GorillaDesk Logiciel - 4
GorillaDesk Logiciel - 5

GorillaDesk ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GorillaDesk

GorillaDesk

4,8 (264)
Indisponible dans votre pays
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
3
4,8 (264)
4,8 (264)
4,9 (264)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
2
4,8 (15)
4,8 (15)
4,9 (15)

Alternatives à GorillaDesk

Field Notes Ai
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
QuickBooks Desktop Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Suivi des frais
RazorSync
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification
Planification en temps réel
Briostack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Gestion des expéditions
Fieldwork
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des expéditions
Gestion des ordres de travail
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des factures
Planification
FieldRoutes
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des clients
Planification
Smart Service
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des services
Suivi du temps
ServSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail

Avis sur GorillaDesk

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
11%
3
0%
2
0%
1
1%
Jeremy
Jeremy
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

They have got this right !!!!!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The corporate location that you need to call for help are ALWAYS willing to take the time to help you figure out whatever you are struggling with.
I have been using this software from the start of my business in 2017 and I believe that the GorrillaDesk team have made themseves INDESPENSIBLE to my business. I now cannot imagine going back and working without it.
I Love GorrillaDesk!!!!!

Avantages :

Convenience and ease of use. Allows my business to be 100% Digital Figures my taxes for me. The Automatic emails are the best part of this software. Gorrilladesk pricing is on point to make this product usable for everyone

Inconvénients :

That the estimates sent to customers dont have the signature function unless you are WITH the customer. I am sure that this will be fixed soon though with an update.

Tawndra
Owner (É.-U.)
Produits chimiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Lifesaver

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It has been a pleasure working with this company. There Tech Support is amazing and I have always has an answer within minutes of submitting a question or problem. After having a terrible experience with another software company, I was terrified to try anything else. Man am I so glad I went with GorillaDesk. Can't wait to see what this years holds for our company after seeing what the program did for us last year.

Avantages :

The ease of operating the program is a plus, but the residual work and income that it has generated, by utilizing the program has made a huge difference in our numbers! Customer's love being able to pay online, receive reminders, and confirm appointments by text or email. The response has been great.

Inconvénients :

The only thing that I would change is the ability to move time off without deleting it and starting over. That is being extremely petty though.

John
General Manager (É.-U.)
Sécurité publique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Gorilla Desk is awesome

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : What a wonderful company to work with. They seem really interested in your success. That’s really important to me.

Avantages :

The ease of customization for my company was a big factor. The mobile functions like adding documents is really easy. The cost and help getting started was great.

Inconvénients :

Nothing yet. Everything I hated about our last system, they have fixed.

David
Owner (É.-U.)
Produits chimiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Doesn’t work!

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : There are way too many steps Involved with this software. As an end user and a business owner this software is way to frustrating to figure out, the customer support is not open after 5pm, which doesn’t work on the West coast. I have used two other software packages in the past that worked well and tried GorillaDesk because they are half the cost but it turns out to be twice the expense if it doesn’t work. I do NOT recommend this software. It’s very amateurish and has cost me ten times the amount of time trying to figure it out than if I simply did hard copies of everything.

Avantages :

Nothing about this software works, it’s very cheap. I do not recommend it.

Inconvénients :

Ease of use, Functionality, Price, customer service, too many steps. I paid in full for this software and after using it for 6 months it’s really just garbage. I was told there is no refund of unused months available. I do NOT recommend this software.

Jeff
Owner (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best option for pest control software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I do not feel like I am just a number. GD continues to grow and adds features to their product.

Avantages :

Ease of use, customer service their updates were actually useful.

Inconvénients :

Doesn’t have all the bells and whistles