Description de LeadSquared

LeadSquared est une plateforme de marketing automation et d'exécution des ventes qui aide les entreprises à augmenter leurs transactions de clôture et à gérer facilement leurs pipelines. Les utilisateurs de LeadSquared ont notamment souligné les avantages suivants suite à son utilisation : réduction des pertes de leads, gestion intelligente des priorités des ventes, processus automatisés de vente et de marketing, analyse détaillée des ventes et du marketing. L'application s'intègre également à plusieurs outils métiers et possède sa propre plateforme de développement, où les utilisateurs peuvent créer une logique métier personnalisée.

Qui utilise LeadSquared ?

LeadSquared est utilisé dans le secteur de la formation, des voyages, de l'immobilier, des services financiers, de la santé et du bien-être, des services informatiques, des services aux entreprises, des logiciels, des agences de marketing, de la gestion des événements et des entreprises en ligne.

LeadSquared Logiciel - 1
LeadSquared Logiciel - 2
LeadSquared Logiciel - 3
LeadSquared Logiciel - 4
LeadSquared Logiciel - 5

LeadSquared ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LeadSquared

LeadSquared

4,3 (152)
Indisponible dans votre pays
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
174
23
4,3 (152)
4,2 (152)
4,4 (152)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
205
4,4 (3 663)
4,3 (3 663)
4,4 (3 663)

Alternatives à LeadSquared

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Salesforce Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Contrôles/Permissions d'accès
Rapports et analyses
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Sugar Market
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des pipelines
Qualification de leads
SugarCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des feuilles de temps
Réservation en ligne
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Recherche/Filtre
Tableau de bord d'activités
Zoho Campaigns
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
Ontraport
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des e-mails

Avis sur LeadSquared

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
39%
3
9%
2
1%
1
3%
Rahul
Rahul
Administrative Assistant - Admissions ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Very Useful Software for Sales Field

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

Avantages :

Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

Inconvénients :

Third party integration with LSQ takes time.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 3 mois

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.

Ashutosh
Ashutosh
Vice President (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Highly Customizable CRM

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

Avantages :

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

Inconvénients :

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fastly growing Lead Management software

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

The best thing that I like about Lead Squared is the call tracking feature that enables me to track my Sales Teams productivity and also identify gaps in lead conversions.

Inconvénients :

The only thing that I don't like is the user interface. It has great features but the UI & UX is not up to the mark and also navigating through some features is difficult.

Sagar
Manager Learning & Org. Development (Inde)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Leadsquared- One CRM to rule them all

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Every single feature in this software is useful no matter how big or small your business may be. The integration process was detailed and in-depth. The team support pre and post integration was spot on and they are always available. No matter at what stage you are in your process they are eveready to make changes. The feature which I love most about this software is the most critical feature which is the lead management. The depth with which this software manages the journey/life cycle of a lead is unmatched. Hands down the best software for your CRM needs.

Inconvénients :

The UI of the software can become monotonous as there are not many options to customize the look and feel. Moreover the software can give you a lag of few seconds if you are over using the automation feature.Rest there is no issue. Great Great software.

Pankaj Singh
Pankaj Singh
Marketing Automation Specialist (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Marketing Automation tool for SMBs

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, the tool is fulfilling all the requirements of any SMB. Especially with a small team this tool is for you to achieve things fast.

Avantages :

Very easy to use. Administration can be done without any coding hardcore skills. Landing page creation is easy and feature like some Landing page some module can be visible or hide on mobile is a great one without any coding. Support is great. The customer care team is very fast in responding to customer queries.

Inconvénients :

Third-party tool integration sometimes feels limited. When it comes to reporting all required reports are available like lead source, lead history, but advanced-level reporting feels limited. for SMBs leadsquared is sufficient.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 3 mois

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.