15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de LeadSquared

LeadSquared est un logiciel CRM (Customer Relationship Management) de pointe qui aide plus de 2 000 entreprises à stimuler l'efficacité des ventes à grande échelle sans perdre de leads. Un logiciel de CRM sans code pour tous les besoins de votre entreprise, avec des fonctionnalités puissantes telles que la gestion et la distribution intelligentes des leads, le suivi des ventes, le marketing, l'automatisation des ventes et des flux de travail, le CRM mobile, les intégrations d'API (Application Programming Interface), les tableaux de bord et les rapports complets, les vues intelligentes, la recherche avancée, les campagnes e-mail par glisser-déposer, les générateurs de pages de renvoi et bien d'autres.

Qui utilise LeadSquared ?

LeadSquared est utilisé dans le secteur de la formation, des voyages, de l'immobilier, des services financiers, de la santé et du bien-être, des services informatiques, des services aux entreprises, des logiciels, des agences de marketing, de la gestion des événements et des entreprises en ligne.

LeadSquared Logiciel - 1
LeadSquared Logiciel - 2
LeadSquared Logiciel - 3
LeadSquared Logiciel - 4
LeadSquared Logiciel - 5

LeadSquared ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LeadSquared

LeadSquared

4,3 (160)
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
177
22
4,3 (160)
4,2 (160)
4,3 (160)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
231
4,3 (5 966)
4,2 (5 966)
4,4 (5 966)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LeadSquared

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Ontraport
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des leads
Outreach
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion des performances
Pour organisations et équipes commerciales
Zoho Campaigns
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité CAN-SPAM
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Sugar Market
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des pipelines
Qualification de leads
EDlumina Admissions
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing

Avis sur LeadSquared

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
38%
3
9%
2
1%
1
4%
Rahul
Rahul
Administrative Assistant - Admissions
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Very Useful Software for Sales Field

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

Avantages :

Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

Inconvénients :

Third party integration with LSQ takes time.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 2 ans

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.

Ashutosh
Ashutosh
Vice President (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Highly Customizable CRM

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

Avantages :

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

Inconvénients :

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

Niharika
Client Account Manager (Inde)
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Leadsquared as a CRM tool- Pros and cons

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

User Friendly, Customization and flexibility, security and compliance, lead engagement, lead monitoring, customer support, analytics and reporting

Inconvénients :

cost and it is complex for a small team, features do overlaps here

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Long Implementation and Setup Process, Poor Support

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : I would only recommend this product if you do not have any data to import from other software tools or if you are looking for very basic functionality. If you are planning to use more advanced functionality, ask them to FULLY demo it for you. Ask lots of questions, don't make any assumptions! I wish I had spent more time doing my due diligence during the evaluation process. I probably would have discovered it was not the best fit.

Avantages :

The price is what was most attractive about this software. For the feature set included the price was right compared to the marketplace.

Inconvénients :

The setup process took much longer than anticipated. We had data to import from another system and working with the support staff off-shore was a challenge. I wound up having to pull an internal resource (developer) to get the import completed. I consider myself pretty savvy with marketing automation/email marketing/crm software tools and I was challenged with the implementation. When all was said and done, we were unable to gain all of the reporting and functionality we initially thought we were purchasing.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 2 ans

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

We Go Live in a Week!

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

I love that the system is completely (for the most part) customizable to our needs, from the reporting to where buttons are placed and what different user levels can and cannot see. Our partnership began in November 2023. We have built a beautiful system to meet our Admissions Teams' needs. The Marvin view is awesome! Our representatives are excited to start using it!

Inconvénients :

There are only 4 levels of users (Admin, Sales Manager, Marketing, and Rep User). We have a 5-layer structured team, so one additional level would have been ideal. However, we figured out a workaround :)