LeadSquared

Qui utilise LeadSquared ?

LeadSquared est utilisé dans le secteur de la formation, des voyages, de l'immobilier, des services financiers, de la santé et du bien-être, des services informatiques, des services aux entreprises, des logiciels, des agences de marketing, de la gestion des événements et des entreprises en ligne.

Description de LeadSquared

LeadSquared est une plateforme de marketing automation et d'exécution des ventes qui aide les entreprises à augmenter leurs transactions de clôture et à gérer facilement leurs pipelines. Les utilisateurs de LeadSquared ont notamment souligné les avantages suivants suite à son utilisation : réduction des pertes de leads, gestion intelligente des priorités des ventes, processus automatisés de vente et de marketing, analyse détaillée des ventes et du marketing. L'application s'intègre également à plusieurs outils métiers et possède sa propre plateforme de développement, où les utilisateurs peuvent créer une logique métier personnalisée.

Informations sur LeadSquared

LeadSquared

http://www.leadsquared.com

Fondé en 2012

Présentation des tarifs de LeadSquared

LeadSquared n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de LeadSquared est disponible à partir de 25,00 $US/mois.


À partir de

25,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de LeadSquared

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

LeadSquared - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Logiciels de CRM : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources

Logiciels de lead management : afficher la liste complète

LeadSquared - Alternatives

Plus d'alternatives à LeadSquared

Avis sur LeadSquared

Lire tous les avis

Note globale

4,2/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,4
Fonctionnalités 3,9
Rapport qualité-prix 4,3

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Écrivez votre avis !
Rahul V.
Administrative Assistant - Admissions
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/07/2016

"Very Useful Software for Sales Field"

Commentaires: I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

Avantages: Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

Inconvénients: Third party integration with LSQ takes time.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/07/2016
Pankaj singh S.
Marketing Automation Specialist
Ressources humaines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020

"Marketing Automation tool for SMBs"

Commentaires: Overall, the tool is fulfilling all the requirements of any SMB. Especially with a small team this tool is for you to achieve things fast.

Avantages: Very easy to use. Administration can be done without any coding hardcore skills. Landing page creation is easy and feature like some Landing page some module can be visible or hide on mobile is a great one without any coding. Support is great. The customer care team is very fast in responding to customer queries.

Inconvénients: Third-party tool integration sometimes feels limited. When it comes to reporting all required reports are available like lead source, lead history, but advanced-level reporting feels limited. for SMBs leadsquared is sufficient.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020
Parth S.
Co-Founder
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2020

"Title of my reivew"

Avantages: The ease of integration and documentation

Inconvénients: The complexity in UI. It's not easy to exactly to know what is where

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2020
Utilisateur vérifié
Marketing Director
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2019

"Long Implementation and Setup Process, Poor Support"

Commentaires: I would only recommend this product if you do not have any data to import from other software tools or if you are looking for very basic functionality. If you are planning to use more advanced functionality, ask them to FULLY demo it for you. Ask lots of questions, don't make any assumptions! I wish I had spent more time doing my due diligence during the evaluation process. I probably would have discovered it was not the best fit.

Avantages: The price is what was most attractive about this software. For the feature set included the price was right compared to the marketplace.

Inconvénients: The setup process took much longer than anticipated. We had data to import from another system and working with the support staff off-shore was a challenge. I wound up having to pull an internal resource (developer) to get the import completed. I consider myself pretty savvy with marketing automation/email marketing/crm software tools and I was challenged with the implementation. When all was said and done, we were unable to gain all of the reporting and functionality we initially thought we were purchasing.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2019
Sahaj C.
Associate Product Manager
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/11/2020

"Overall Nice Experience"

Avantages: The product is easy to use and our integration with the product was quite easy.

Inconvénients: I am still waiting for the feature which provides us the details of the user who has updated any fields from the Lead Fields section.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/11/2020