15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de LeadSquared

LeadSquared est une plateforme de marketing automation et d'exécution des ventes qui aide les entreprises à augmenter leurs transactions de clôture et à gérer facilement leurs pipelines. Les utilisateurs de LeadSquared ont notamment souligné les avantages suivants suite à son utilisation : réduction des pertes de leads, gestion intelligente des priorités des ventes, processus automatisés de vente et de marketing, analyse détaillée des ventes et du marketing. L'application s'intègre également à plusieurs outils métiers et possède sa propre plateforme de développement, où les utilisateurs peuvent créer une logique métier personnalisée.

Qui utilise LeadSquared ?

LeadSquared est utilisé dans le secteur de la formation, des voyages, de l'immobilier, des services financiers, de la santé et du bien-être, des services informatiques, des services aux entreprises, des logiciels, des agences de marketing, de la gestion des événements et des entreprises en ligne.

LeadSquared Logiciel - 1
LeadSquared Logiciel - 2
LeadSquared Logiciel - 3
LeadSquared Logiciel - 4
LeadSquared Logiciel - 5

LeadSquared ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LeadSquared

LeadSquared

4,3 (156)
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
175
22
4,3 (156)
4,2 (156)
4,4 (156)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
231
4,3 (5 793)
4,2 (5 793)
4,4 (5 793)

Alternatives à LeadSquared

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Capsule
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Système de calendrier et de rappel
Salesforce Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Outils de collaboration
Suivi de la progression des tâches
Freshsales
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Réservation en ligne
Zoho Campaigns
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
Ontraport
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des e-mails
Outreach
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Pour organisations et équipes commerciales
Rapports et analyses
Sugar Market
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des pipelines
Qualification de leads

Avis sur LeadSquared

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
38%
3
9%
2
1%
1
3%
Rahul
Rahul
Administrative Assistant - Admissions ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Very Useful Software for Sales Field

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

Avantages :

Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

Inconvénients :

Third party integration with LSQ takes time.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 12 mois

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.

Ashutosh
Ashutosh
Vice President (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Highly Customizable CRM

4,0 il y a 9 mois

Commentaires : Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

Avantages :

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

Inconvénients :

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

Abel
Abel
Agent (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Avis leadsquared

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : the beginning of using this software was a little difficult for me but in the long run I found it easier to follow my daily reports but it would be great if the installation process did not take as long as we hoped and the problem of lack of self-customization options should also be resolved]

Avantages :

the beginning of using this software was a little difficult for me but in the long run I found it easier to follow my daily reports

Inconvénients :

the installation process took longer than expected and also lacked self-customization options

Bryan
Operations manager (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Has abilities but very lacking is support and implementation

2,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Very bad experience. Once the sale was completed reliable support was hard to find. I had many issues and upper management didnt respond.

Avantages :

It was nice to see what emails had been opened and read. The system overall was hard to navigate.

Inconvénients :

Too many issues and broken promises during the sales process. I was told that their system would work with our SMS provider. Turned out that it didnt. Was told many times that things were in development but never made the date that they were supposed to be finished. The start up period took 3 months yes 3 months for them to get the system up and running. Once it was "ready" we quickly found out that it didn't work. Asking for help was hard to get things corrected. It was a waste of time as we never got it working correct. The system would send out appointment reminders with the wrong time and that happened more than once even after i told them about the problem.

Rajesh
VP Finance & Accounts (Inde)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

CRM That Made A Difference

5,0 l’année dernière

Commentaires : So far Good, Excellent.

Avantages :

Software integrates the company work process as per its own requirement. Hassle free CRM software. Helped in understand , knowing for what reason the service was delayed. Easily, identify at which level the task is pending, delay can be identified & productive steps can be taken to avoid the delay.

Inconvénients :

Earlier, automation tools offered to us was bit costly which refrain us from fully atomize the work process. (Now, that the price has been reduce). As the Billing & Ticketing solution is not provided the work process has become more cumbersome, as multiple software is required.

Réponse de l'équipe de LeadSquared

il y a 12 mois

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.