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à choisir le meilleur logiciel

Description de Cirrus Insight

Vous travaillez dans votre boîte de réception, pas dans Salesforce. Personne ne doit vous forcer à utiliser l'e-mail. Une solution facile à utiliser et efficace. Salesforce se veut aussi utile que simple. C'est pourquoi il s'intègre dans la boîte de réception. Pour vous faire gagner du temps et vous rendre plus productif. Vous pouvez maintenant voir et mettre à jour Salesforce pendant que vous travaillez. Synchronisez les e-mails avec Salesforce, suivez les ouvertures d'e-mail, créez et mettez à jour des enregistrements Salesforce, planifiez des appels, etc. Essayez Cirrus Insight gratuitement pendant 14 jours.

Qui utilise Cirrus Insight ?

Toute entreprise utilisant Salesforce pour sa CRM et soit Gmail, soit Outlook/Office 365 comme client de messagerie générera énormément de valeur en intégrant les deux plateformes avec Cirrus Insight.

Cirrus Insight Logiciel - 1
Cirrus Insight Logiciel - 2
Cirrus Insight Logiciel - 3
Cirrus Insight Logiciel - 4
Cirrus Insight Logiciel - 5

Cirrus Insight ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Cirrus Insight

Cirrus Insight

4,1 (110)
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
66
4
4,1 (110)
4,0 (110)
4,0 (110)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
26
4,0 (18 401)
4,0 (18 401)
4,1 (18 401)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Cirrus Insight

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Groove
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des tickets de support
Suivi des tickets d'assistance
Yesware
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Rapports et analyses
e-mail marketing
MailTrack
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des e-mails
Notifications en temps réel
Suivi des clics
Saleshandy
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Pour organisations et équipes commerciales
Rapports et analyses
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des e-mails
Lead nurturing
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Pages de renvoi et formulaires web

Avis sur Cirrus Insight

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
35%
3
17%
2
2%
1
3%
Jennie
Jennie
OEM Business Development (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best tool for Increasing SalesForce Utilization

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We have increased our adherence of our sales team for loading email communications and capturing information for Salesforce. Previously we struggled to get our sales team to log communications with prospects and customers consistently. I am a huge proponent of this software!!!

Avantages :

I believe that this software increases efficiency and productivity for Sales Teams. I have recommended this software for our company and others because of its ease of use and ability to log emails, set reminders and even schedule meetings within you gmail inbox. You do not even have to log into Salesforce as you can add documents, create notes and complete tasks within your email platform.

Inconvénients :

The pros really outweigh the cons for this software. However occasionally the chrome add-on will conflict with other add-ons and there is difficulty with having the software program load up within the email program. However there is always an easy fix and the support is very responsive.

Nitin
Nitin
Manager, Sales Operations (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Études de marché, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

It helps in adoption of Salesforce !

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Avantages :

This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Inconvénients :

Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

Simon
Senior manager (R.-U.)
Logiciels, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Boost Your Sales Productivity

4,0 il y a 5 jours Nouveau

Avantages :

It integrates seamlessly with my email, making it easy to track customer interactions. I can see email opens and clicks directly in my inbox.

Inconvénients :

Finding specific email tracking data can take a few extra clicks.

Bob
VP Innovation (É.-U.)
Biens de consommation, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A 'good' product when operational, with Cirrus nuisance self-promotion built in for free

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Technical support is good at sending 'canned' responses.
I find myself frustrated that cirrus hasn't improved its usability.
Please give me two things every month that make your 'standard' features of Gmail to SalesForce work without me having to invoke extra keystrokes or drag picklists to see all available options.

Avantages :

I like the ability that Cirrus links to SalesForce and Gmail and locates recipients in the SalesForce database and links emails to the Account/Contact activity log

Inconvénients :

Cirrus is not reliable in locating related SalesForce contacts and particularly not reliable locating contacts when using the 'Add to SalesForce', 'Custom' option that allows linking an email to a standard related lists such as linking an email to Opportunity or Case- there are many examples of these issues that often I've thought to cut-and-paste and email into a SalesForce activity would be faster. Another daily pain is when selecting another tab (instance) of Gmail, cirrus presents a sidebar that says, "Let's put this app to work!" When you're ready to go to work, you're required to click the "Continue" button, only to be greeted with another sidebar that says "Get More Done" that 'promotes/sells' cirrus features Book Meeting, Follow-Up Reminders, Sales Email Campaigns, Email Templates. If you do not select the "Get To Work!" button cirrus is not functional. Why is a productivity application like cirrus requiring me to tell cirrus separately to "Continue" and "Get To Work" when in fact these are redundant requests causing extra keystrokes? Why does not cirrus just start working for me without having to tell the application to start syncing my email (activities) to Gmail? Cirrus is counter-productive for a productivity application.

Brian
Regional Managet (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best out of all

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have tried multiple email tracking apps and software. I have left Cirrus twice and ended up coming back. Now I will never leave, it is exactly what I need.

Avantages :

Ease of use, visual inspection of all past emails.

Inconvénients :

Nothing really, maybe the lack of ability to export to Excel.