Description de Creatio CRM

Creatio CRM est une suite de produits haut de gamme sans code pour l'automatisation du marketing, des ventes et des services qui permet d'automatiser l'ensemble du parcours client avec un degré de liberté maximal.

• Marketing Creatio : une plateforme prête à l'emploi conçue pour automatiser les campagnes marketing et flux de travail de gestion des leads, sans code
• Sales Creatio : une plateforme de bout en bout pour automatiser les processus de vente de tout type sans code
• Service Creatio : une plateforme omnicanale pour automatiser les flux de travail de service client de toute complexité

Qui utilise Creatio CRM ?

Hautement personnalisables et intuitives, les applications de bpm'online donnent aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs les moyens de gérer les processus client et d'offrir une expérience client hors du commun.

Où peut-on déployer Creatio CRM ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Creatio
  • Situé à Boston, É.-U.
  • Fondé en 2002

Assistance Creatio CRM

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Arabie saoudite, Argentine, Arménie, Australie et 69 autres

Langues

allemand, anglais, bulgare, espagnol, français et 10 autres

Creatio CRM - Prix

À partir de :

25,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Creatio CRM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Creatio CRM est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Creatio
  • Situé à Boston, É.-U.
  • Fondé en 2002

Assistance Creatio CRM

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Arabie saoudite, Argentine, Arménie, Australie et 69 autres

Langues

allemand, anglais, bulgare, espagnol, français et 10 autres

Creatio CRM en vidéos et en images

Creatio CRM Logiciel - 1
Creatio CRM Logiciel - 2
Creatio CRM Logiciel - 3
Creatio CRM Logiciel - 4
Creatio CRM Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Creatio CRM
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Fonctionnalités - Creatio CRM

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Catalogage/catégorisation
  • Communication multicanal
  • Devis
  • Distribution de leads
  • Données en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Fonctions pour secteur de l'assurance
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des activités commerciales
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Marketing multicanal
  • Marketing social
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Qualification de leads
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Segmentation de leads
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • e-mail marketing

Alternatives à Creatio CRM

Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, d'adapter le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif. En savoir plus sur Zendesk Suite
Solution de gestion d'entreprise intégrée qui automatise les processus financiers, de relation client et de chaîne d'approvisionnement.
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client.
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Sugar aide les équipes de vente, de marketing et de service à réaliser pleinement leur potentiel dans toutes leurs activités.
Saphyte est à la pointe en matière de rupture technologique avec ses fonctionnalités les plus avancées et les plus innovantes conçues pour aider votre entreprise à se développer.
EQUP est un logiciel cloud de CRM qui vous permet d'automatiser vos opérations de marketing, de vente et de facturation.
La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE

Avis sur Creatio CRM

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
13%
3
1%
2
1%
1
1%
Rommel
Rommel
Costa Rica
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : GetApp

Great CRM running over a nice business process tool

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : BPMOnline, like most of the commercial tools out there, is a CRM build over a customizable framework. The main different with other tools, is what this framework offers, and the knowledge required to work on it. First, the business process tool is easy to use yet powerful and robust. It can be used to automate business tasks, implement rules and also, to develop integrations with third party tools. The framework was build in .NET, so certain customizations and scripts are build either in c# (server side code) or javascript (client side code). If you know those languages, your learning curve in BPMOnline (which is normally shorter than others) will be even shorter than the rest of users. On the user side, the system is very friendly and intuitive, so you normally don't get lost in tons of options. Most of then are hidden and reserved for administrators.

Avantages :

Main advantages for BPMOnline: 1) Marketing, Sales and Services is fully integrated and normally don't require external or additional tools to work. 2) No hidden costs. The cost model and licenses are quite simple. Your contract normally provides all (and more) of what you need. It's really weird to find unexpected restrictions in the licenses you buy. 3) Learning curve for users, administrators and technicians is very short. With good guidance during implementation, you can take control very fast.

Inconvénients :

Some areas that requires improvements: 1) Integration to third party tools. There are certain integrations that come with the tool like email and phone systems. But others like legacy system or very particular solutions, requires development that can be difficult (not impossible). The lack of existing solutions in the market (free or paid) force you to develop those integrations. 2) Changes are easy to do, but they normally requires compilation. This can take some time, and if it's executed incorrectly, you can affect your instance. 3) The security is very detailed and can be aligned to every model. But, some changes applies just to new records, not to historical information. This can require customizations to work properly. 4) Analytics tool is simple to use and powerful, but it still require some additional features, like calculated variables and export.

Mitch
CRM Administrator (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Avantages :

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Inconvénients :

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

Alternatives envisagées : ServiceNow Customer Service Management, Zoho CRM et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir Creatio CRM : Creatio was significantly more affordable and added more features.

Logiciel antérieur : Zendesk Suite

Pourquoi passer à Creatio CRM : Best value for the capabilities and price.

Ricardo
Lic. Administración de Empresas (Mexique)
Automobile, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

CRM for car sales

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : It is a user friendly CRM. It easily adapts to the needs of the company and maintains a correct management of the processes.

Avantages :

The ease of understanding the use of the platform and the connection with other platforms. It helps to maintain a clean database, this helps decision making.

Inconvénients :

Everything that CRM offers is of great value.

Mark
Mark
É.-U.
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Potential Buyer

1,0 il y a 6 ans

Avantages :

The prompt response from the sales team and the willingness to answer my questions. Many vendors just ignore your questions.

Inconvénients :

I had a very specific needs related to users having an online calendar to schedule call back support. I was clear with BPM staff prior to the call and accepted the call because they believed they had a solution. On the call they listened to my needs again and then took me through a boilerplate pitch. They were going to investigate their ability to deliver and even offered to build a mock up to show me. That call as the last time I heard from them. I reached back out and heard nothing. Not even a simple we looked into your need and we are unable to provide the support you desire. I came away believing they will say anything just to get you on a call for their pitch. Where are we going? Salesforce with Timetrade as a plugin

Heather
Sales (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An intuitive CRM tool

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional sections for each of our departments and they are getting on board as well.

Avantages :

I love the system's UI. It's very similar to salesforce without the heavy price and its easier to customize. We have had great user uptake since launch. Additionally, out outside sales team love the mobile application.

Inconvénients :

The email integration has been tricky with outlook.

Alternatives envisagées : Dynamics 365

Pourquoi choisir Creatio CRM : Low usage, difficult to customize, and poor functionality.

Logiciel antérieur : Dynamics 365

Pourquoi passer à Creatio CRM : Easier to customize and better UI