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à choisir le meilleur logiciel

Description de Covetrus Pulse

eVetPractice est un logiciel cloud de gestion de cabinets de Covetrus qui est entièrement intégré et évolutif pour tous les types d'hôpitaux vétérinaires. Accessible depuis n'importe quel appareil connecté à Internet avec toutes les fonctionnalités dont vous avez besoin pour garder votre équipe connectée, eVetPractice étend les capacités de votre cabinet grâce à la plateforme intégrée Covetrus pour les logiciels de cabinet, les services et la distribution de la chaîne d'approvisionnement et la gestion de pharmacie. Tarification spéciale disponible.

Qui utilise Covetrus Pulse ?

Les hôpitaux vétérinaires et les cabinets mobiles comptant entre 1 et 150 employés. Toute clinique recherchant des dossiers médicaux informatisés basés sur SOAP, une planification des rendez-vous, un système de rappel des patients, des intégrations de laboratoire internes, Abaxis et ANTECH.

Covetrus Pulse Logiciel - 1
Covetrus Pulse Logiciel - 2
Covetrus Pulse Logiciel - 3
Covetrus Pulse Logiciel - 4
Covetrus Pulse Logiciel - 5

Covetrus Pulse ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Covetrus Pulse

Covetrus Pulse

4,1 (501)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
26
1
4,0 (501)
4,1 (501)
4,4 (501)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
11
3,9 (221)
4,0 (221)
4,0 (221)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Covetrus Pulse

Cornerstone LMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Suivi de la conformité
Suivi des cours
VIA
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Planification de traitement
Planification des rendez-vous
Clinic HQ
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DaySmart Vet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
Provet Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Shepherd
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des clients
Gestion des dossiers patients
Hippo CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
IDEXX Neo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Graphiques
Planification des rendez-vous
DVMAX Practice
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous

Avis sur Covetrus Pulse

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,4
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
42%
4
35%
3
16%
2
3%
1
4%
STEPHANIE
Practice manager
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

User friendly

5,0 il y a 4 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
kaitlin
Administrative Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Evet review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I would give overall
A 9 out of 10

Avantages :

I like that it's cloud based and once you learn it, it's pretty simple. There are things that need to be updated, though.

Inconvénients :

Glitches. Inability to customize. Slow at times.

Réponse de l'équipe de Covetrus Software Services

il y a 3 ans

Thanks for sharing your review with the veterinary community!

Rachel
Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

User friendly

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Overall I like the software. I have experience with multiple software, and this one is the easiest by far.

Avantages :

Ease of use. Easy to train new staff. Doesn't take a lot of clicks to get what you need done

Inconvénients :

bugs in software, runs quite slow most of the time, doesn't work well with other software (Dymo have to use old software because pulse doesn't support the new)

Liz
Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Pulse Review

1,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Overall this has not been a good experience and I would caution anyone from purchasing this software. If it were up to me we would cancel this service and return to Intravet.

Avantages :

I like that the doctors signature can be saved in the system for rabies certificates. I like that medical records and vaccine history can be shared directly from the system without having to save as PDFs. I like the integration with rapport. I have also enjoyed working with [sensitive content hidden] she is kind and helpful.

Inconvénients :

There are too many ways to do one thing. I find this to be tedious and harder to learn. The search feature is not functional at all. When looking up clients, patients, or codes- if I am typing in something specific the system should not populate everything containing those letters. Also employees are listed alphabetically by last name but their first name is listed first- why? We continue to find bugs and problems and have to use work arounds and pay close attention to invoices to make sure our clients are not double charged. The invoicing is awful- it should not be this complicated to add and remove items to an invoice. Invoicing in general is too rigid- it should not be hard to return items, refund items and void payments. The billing feature is not great- the bills print out in a format that can not be used in window envelopes which means I have to self address bills. This is time consuming and terrible. Also the finance charges did not show up on the bills- so we have had to write those off as clients pay their bills this cycle. The system is very slow. The layout of just about every single page in the medical record is overwhelming to look at making it really difficult to find items at a glance. The calendar function is not great- You cant look ahead on the schedule without it defaulting back to the current date- If I am looking at appointment dates in October I do not want to be taken back to dates in August. It is simply not user friendly for receptionists and managers.

Dwight
Operations Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Pusle: it's a good start, there are some important items that need addressed

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I've had good tech experiences with my calls and chats. Sometimes, the queue can be a lengthy wait. I feel like techs are multi-tasking with other clinics at the same time. It seems to extend their replies when needing answers. This is my feeling.

Avantages :

Cloud software program and the ability to process payments in the system. Working with Rapport is really beneficial for client communication.

Inconvénients :

Functionality of the program. Administratively: time clock, unable to put in hours for a whole week. I have to wait until end the day before adding vacations, etc. There have been several issues with reports. It is not easy to get what you want. EOD reporting, you have to do it every day or you have to go to the Sales report to get what you need. The ability for it to auto run is absent to my knowledge on my last chat with support a month ago. Too much chasing in this program for items like this administratively. After using it for 6 months, we all struggle with it daily. Muscle memory seems to be challenging. There are multiple issues in Pulse. When I heard it was a combination of Avimark, E-Vet Practice, etc., I was excited that this might be a solid answer to record management systems. Avimark is an amazing, well-run program. I don't see a lot of the functionalities it has in Pulse. I've been surprised that its model might not have been put into play more. Pulse has some catching up to do to get to that level. I understand programming and testing takes time.

Sarah
Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Covetrus Pulse

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : We switched to Pulse at the beginning of the year and have been very happy with the transition. It has a lot of really neat features that streamline workflow (it has a nice built in speech to text function).

Avantages :

I love the wide array of functionality and how you can accomplish tasks in many different ways depending on your preferred work flow.

Inconvénients :

It can be a little slow at times- but I have found that to be true for all cloud software.

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