15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de GoCodes

GoCodes fournit une solution complète de gestion des ressources informatiques qui comprend tout ce dont les équipes informatiques ont besoin pour suivre et gérer leurs équipements en déplacement de manière sécurisée. Cette solution comprend un logiciel cloud performant et sécurisé, des applications de scanner sur smartphone et des étiquettes de code QR brevetées. Configurez et prenez rapidement en main la solution. Il suffit de numériser l'étiquette de code QR brevetée pour créer des demandes de maintenance sur site, mettre à jour les informations sur les ressources et affecter des équipements aux utilisateurs.

Qui utilise GoCodes ?

Les services informatiques de petite et moyenne taille qui recherchent une solution complète et facile à utiliser auprès d'un seul fournisseur et ne nécessitant aucun autre achat de matériel. Consignez facilement les entrées et sorties de toutes vos ressources informatiques !

GoCodes Logiciel - 1
GoCodes Logiciel - 2
GoCodes Logiciel - 3
GoCodes Logiciel - 4
GoCodes Logiciel - 5

GoCodes ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GoCodes

GoCodes

4,4 (240)
500,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
91
1
4,4 (240)
4,3 (240)
4,4 (240)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
6
4,5 (1 493)
4,6 (1 493)
4,6 (1 493)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à GoCodes

EZOfficeInventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Suivi des ressources
QuickBooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Follett Destiny Library Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la circulation
Gestion des étagères de réserve
OPAC
Asset Panda
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des stocks
Suivi des ressources
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Charms
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Gestion des présences
Gestion des étudiants
Reftab
Fonctionnalités les mieux notées
Entrée et sortie
Gestion des stocks
Suivi des ressources
Asset Infinity
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Suivi des ressources
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des stocks
Suivi des ressources

Avis sur GoCodes

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
35%
3
10%
2
1%
1
1%
Michael
Michael
Hire an iPad - Phone +353 86 2239 678 (Irlande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipement et fournitures de bureau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Managing iPads

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I am a repeat purchaser and its a reasonably priced product that gives a lot of functionality for the price.

Avantages :

The online activation and tracking is excellent. I have a rental business and checking assets in and out is quick and simple compared to the time consuming manual way I did it before. Simple to add new assets once you get the hang of it,

Inconvénients :

I cannot really figure out the depreciation reports but thats not why I bought the tags so it does not matter to me. Would be nice to have a feature to add multiple activations where say only the serial number of the asset needed changing.

Réponse de l'équipe de GoCodes

il y a 5 ans

Hello Michael, thanks for providing your feedback. We would be happy to explain how our IRS GAAP deprecation reports work is needed. Also, did you know that there are three ways to add lots of assets quickly. There is a scan and copy feature, mass update feature and an upload. These three should really help you with data entry for new assets. As always call or email for additional assistance.

Kim
Office Manager (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Go Codes Helpful in SLP setting

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : We really like the fairly easy system. It was hard to manually track these items.

Avantages :

Go codes is a great way to keep track of assessments of student therapists. They need to share the assessments and this way we know when and where it was used and for how long.

Inconvénients :

I would like to see an easier way to scan or check out items. The layout takes a bit to under stand and use.

Réponse de l'équipe de GoCodes

le mois dernier

Hello Kim, Thank-you for the great review and pleased to hear GoCodes is helping you manage your assessement materials.

Joe
President (É.-U.)
Services environnementaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Product Review

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Frustrating. We have had the system for several years and still not utilizing it correctly. Part is our field staff buy in but the rest is ability to capture the data needed to track in accounting system.

Avantages :

See the potential and notifications for low inventory. Like the ability to add custom thumbnails and scanning feature.

Inconvénients :

Implementation challenges, reporting, and integration is lacking. No follow up from GoCodes support to ensure we are utilizing software to it's max potential and confirm our setup is as efficient as possible. Feel like once we purchased the product we were left on an island to figure it out.

Réponse de l'équipe de GoCodes

le mois dernier

Hello Joe, We offer a custom reporting module which I would be happy to tell you about. We also offer free Zoom consultations to help with setup and training and reach out to all customers via email and phone to schedule them. Sounds like you may have missed our email. I will email you today to get a consultation setup at your convienience.

Christie
PR and Corporate Communications Manager (É.-U.)
Fabrication électrique/électronique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GoCodes for Event Management

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Great experience and value for the price of the platform.

Avantages :

Our Marketing team can see what assets are checked out, at which events, and when they are expected. We use GoCodes to show our internal customers the type of event assets they can choose from. We track the condition of assets and where they are stored so we know where to deploy them to. The reporting function is great so that we know what is out in the field still, who it has been assigned to and when we can expect it back.

Inconvénients :

Customer support service could be improved so that it is more timely and efficient.

Réponse de l'équipe de GoCodes

le mois dernier

Hello Christie, Thanks for the 10/10 rating!

Brian
BIM, Prefabrication Division manager (É.-U.)
Construction, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Shipping and Inventory review, 2000 assets per year

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Have not had any bad experiences with the software. Everything seems to work well, and was easily adapted in the construction field.

Avantages :

Ease of use importing data. Scanning works well. Geographical location is nice for locating assets. We have not used the warehousing section yet. Overall, if you need a easy quick solution to inventory tracking, and shipping tracking, this works very well.

Inconvénients :

Cost of additional QR codes seems a bit high.

Réponse de l'équipe de GoCodes

le mois dernier

Hello Brian, Thank you for your review.