Description de MedicsPremier

MedicsPremier est performant, fiable et facile à utiliser. Augmentez votre efficacité grâce à système d'EDI ICD-10 complet, à un taux de réussite de 99 % dès la première demande, à la gestion des refus, au HCFA, UB, WC et NF. Flux de travail, fonctions analytiques, rapports et tableaux de bord. Scheduler est un outil performant de gestion et d'administration financière. Un système de calculs des taxes de vente et de gestion des code-barres d'inventaire adapté à toutes les spécialités, y compris l'anesthésie, la médecine comportementale et la radiologie. Idéal pour les entreprises RCM.

Qui utilise MedicsPremier ?

Convient à tous les soins primaires et à toutes les spécialités médicales, y compris l'anesthésiologie, la médecine comportementale et la radiologie ; convient aussi aux entreprises de RCM. Les cabinets, groupes, hôpitaux, grands réseaux hospitaliers et services de consultations externes avec HCFA/UB.

MedicsPremier ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MedicsPremier

MedicsPremier

4,6 (80)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
110
Intégrations introuvables
4,5 (80)
4,4 (80)
4,4 (80)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
149,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
66
1
3,9 (418)
3,8 (418)
3,3 (418)

Alternatives à MedicsPremier

Practice Fusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Prescription électronique
Helix
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
InSync by Qualifacts
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
MedEZ
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
MicroMD
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
Planification des patients
Clinicea
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des réclamations
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
RXNT
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Prescription électronique
Signature électronique

Avis sur MedicsPremier

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
23%
2
4%
1
1%
Ravitej
Ravitej
Chief Executive Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

With Premire Medica We have been able w bill at faster pace,

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The system meets our goals and efficiently sends out our claims every day. The secure cloud allows our laboratory to focus on billing, No servers or daily back-ups to worry about.

Avantages :

Our Genetics Laboratory specializes in PGX & CGX testing required a robust billing system that could be implemented within less than sixty (60) days that was cost effective. The Premier Medic's system allows for simple explosion codes that enables us to properly bill many CPT codes per patient. Many of the systems that we reviewed were NOT designed for a Laboratory environment. The system was installed quickly and all training was performed remotely by knowledgeable ADS staff members. There is a wide variety of management reports and the system allows us to customize the reports with little or no IT experience.

Inconvénients :

Our lab opted for start fresh with building many of our existing databases. There was a slight learning curve with all the additional data fields that the system has. The database entry was completed in about a week.

Ana
Practice Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Bringing our practice up to date

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : So far conducting business with ADS has been great, I've gotten support for basically anything that I can think of and every situation we have encountered. Its easy to reach the people I need and for the most part the response time is great.

Avantages :

From the beginning it was really easy to work with the company, they ask questions to better understand our needs without trying to push for products that we might not need; there was a lot of back and forth trying to understand our workflow so to offer the product that better suited our needs. they requested information to get our setup started in a way that was very easy to complete, they worked in conjunctions with the other vendors we used for our operations to find the best path for integration. the software itself it very complex and has many features however it's very easy to configure to meet your needs. there are many ways to get from point A to B so you can find your own preferred method.

Inconvénients :

Some of the features cannot be customized by the user, they require the company technical support since some changes could affect the background operation of the software. Certain customization are not available but they were specific to our practice needs and they might be able to be programmed into.

Jeff
CEO (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

No support or response

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Software is fine but people and processes and worse than any other software I have worked with.

Avantages :

Software is easy to use and the application support team has been helpful.

Inconvénients :

Everything starts with the sales team who is incompetent and generally will not respond. After several years, I have tried to add Texting but have to start with the Sales team. Apparently everyone with my organization has issues because the sales team initiates every request but is non-responsive.

Shelley
Founder (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Partnership with MedicsPremier

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : We started with MedicsPremier in the beginning. We were convinced by other software vendors that they had more robust features that would help us run our business with better analytics. We did not find this to be the case and switch back to MedicsPremier to get claims out correctly and paid quickly. No software is perfect. I will take MedicsPremier over the other software that does not have the capabilities or functionality of MedicsPremier.

Avantages :

We like the functionality of MedicsPremier. The ability to customize the software to our needs has been paramount in providing the data and analytics our facility partners require to run a successful program.

Inconvénients :

Because of MedicPremiers highly flexible software, it may be a little bit less user friendly then other software out their. We have used many of them and found they were not able to manage our needs so we are happy to live with any minor complications the arise.

Jean
Administrator (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It was all that interfaced with my EMR

4,0 il y a 8 mois

Avantages :

easy to use - the reporting isn't great. Seems there could be someway to prevent patients being duplicated.

Inconvénients :

easy for employees to delete posted payments and embezzle