Qui utilise Procurify ?

Les moyennes et grandes entreprises de tous les secteurs, qui génèrent entre 10 et 1 000 bons de commande par mois et qui recherchent une meilleure visibilité des dépenses en temps réel et des contrôles de dépenses plus flexibles.

Description de Procurify

Procurify est la solution de gestion des dépenses pour les entreprises de moyenne taille. Partout dans le monde, des centaines d'entreprises utilisent Procurify pour suivre, contrôler et analyser leurs dépenses. Grâce à son flux de travail complet et à une interface conviviale, les équipes des achats, d'approvisionnement et des finances ont été en mesure de mettre en œuvre le processus de sollicitation entre les services et les équipes et de créer une meilleure culture des dépenses. Installez-vous en aussi peu que deux semaines et laissez-les vous aider à transformer votre processus d'approvisionnement.

Informations sur Procurify

Procurify

http://www.procurify.com

Fondé en 2011

Prix de Procurify

Procurify n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Procurify - Fonctionnalités

Logiciels de comptabilité fournisseurs
Alerte de paiement en double
Contrôle du processus d'approbation
Détection de fraude
Extraction de données
Formulaire 1099
Gestion de la trésorerie
Gestion des fournisseurs
Paiements récurrents
Rapprochement des bons de commande
Rédaction de chèques
Suivi de l'évolution des factures impayées
Traitement des factures
Transfert électronique de fonds
Gestion des bons de commande
Gestion des catalogues
Gestion des contrats
Gestion des demandes
Gestion des dépenses
Gestion des fournisseurs
Gestion des immobilisations
Gestion des réceptions et entrées
Gestion des stocks
Gestion du sourcing
Traitement des factures
Analyse des dépenses
Budgétisation et prévision
Cartes prépayées
Contrôle des dépenses
Gestion des achats
Gestion des fournisseurs
Gestion des reçus
Prise en charge de plusieurs devises
Suivi des frais
Workflow d'approbation
Gestion de la conformité
Gestion du sourcing
Historique des transactions
Mesure des performances
Offboarding
Paiement des fournisseurs
Piste d'audit
Portail libre-service
Gestion de la conformité
Gestion des bons de commande
Gestion des contrats
Gestion des demandes
Gestion des dépenses
Gestion des fournisseurs
Gestion des stocks
Gestion du sourcing
Traitement des factures
Contrôle des dépenses
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des flux de travail
Gestion des remboursements
Gestion des reçus
Prise en charge de plusieurs devises
Suivi du temps et des dépenses

Avis sur Procurify

Afficher 5 avis sur 85

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,3/5
Ryan T.
Accountant
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/02/2018

"Procurify has been an overall pleasant experience."

Commentaires: It saves time for the Finance Department and meets the burden of Internal Controls for the Board of Directors.

Avantages: The notifications are great to have on the mobile app and on our Slack software for approvers. The approval process for request orders helps our Finance team with Internal Control. The purchase orders are ascetically pleasing and easy to understand.

Inconvénients: The request orders are difficult and counter-intuitive to fill out. There should be a much easier way to have users put in a request order. There should be more customization with roles in Settings. Most of my users only need access to request orders. They have no need for an Expense request or Travel Request.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Procurify le 06/03/2018

Thank you for the review and feedback Ryan. We're happy you and your team have had a good experience using the system. Thank you for your feedback about making requesting easier as we always try to make the system better for users. We'll reach out to understand how this could be a better process for you.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/02/2018
Jason J.
CFO
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/02/2020

"Excellent Purchasing Software!"

Avantages: As a growing hardware company, the volume and complexity of our purchasing increased very quickly. Procurify allowed us to organize and track all purchases, setup an appropriate purchasing approval process and faciliate clear communication between the engineering and purchasing teams. Their integration with our accounting system (Xero), also made the accounting for our purchases much simpler. Simple features like pasting URL links to fill in product information, integrations to PunchOut and customizations we could make for our business allowed the software to meet our unique business meets and significantly improve our efficiency.

Inconvénients: Our only suggestions to the Procurify team would be to continue to increase integrations with other software and extend the ability of companies to customize fields on the purchase order.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/02/2020
Luke S.
Project Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2016

"Nice interface, good product"

Commentaires: We use this product as a distributor, not for internal purchasing which is what the product is designed for. It is somewhat difficult to enter clients and multiple jobs to incur costs against. We've found ways to make it work through working with Procurify support, but it isn't what it is meant to be used for.

Avantages: Great interface, decent iPhone app, does simply order tracking and PO creation and change log management

Inconvénients: Reports are not usable or useful. Searching through PO and order data is not present. Filtering is mediocre, and using as a means to purchase construction project goods and services is very difficult.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2016
Joe G.
Business Manager
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/01/2020

"Private School uses Procurify to manage its spending"

Commentaires: Controlling our spending on all purchases for a private school. We track all departments (Athletics, Academics, Facilities, Marketing, Technology, Developement, Business Office). Nice that it has the QuickBooks chart of accounts to be able to track budget to accounts payable.

Avantages: 1. Cloud-based
2. Manages by function/department
3. Can immediately stop overspending before it occurs
4. provides real-time update of spend to budget
5. uses QuickBooks chart of accounts

Inconvénients: 1. not integrated with QuickBooks
2. search is not across all functions
3. setup was harder than it had to be
4. departments should be able to see the status of their budgets and not have to be an approver to see if purchase is within budget parameters

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/01/2020
Lori C.
Asst. Director, Procurement
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019

"Purchasing System - Easy to use"

Commentaires: The overall benefits of the simplicity and turning over PO's at a rapid pace is fantastic. We can easily train new team members and get them up and running effectively within a day. The catalog is a huge benefit for our use and allows for cleaner orders with less mistakes.

Avantages: The ease of use is my favorite feature. The training time for each of our users is very fast and with over 100 users and turnover, that is extremely important for us.

Inconvénients: I would like there to be two consecutive budgets that can be active simultaneously without having to create multiple codes that are duplicated.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019