LabStar

par SoundBite Technology

5 / 5 2 avis
LabStar

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $79.99/mois
  • Prix 0-150 units in this price range
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Aucune
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • SoundBite Technology
  • http://labstar.com

En savoir plus sur LabStar

Dental lab management software that provides case tracking and scheduling, doctor/client portals, billing and accounting capabilities.

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LabStar - Fonctionnalités

  • Facturation des patients
  • Gestion des comptes patients
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Graphiques cliniques
  • Imagerie
  • Planification de traitement
  • Rappels de rendez-vous

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur LabStar

Finding LabStar was a relief for our dental lab management - it is a great product

Traduire avec Google Translate Publié le 05/10/2017
Lab Dentist
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Dental Lab Management software
Invoicing software

Avantages: Overall the software has the look and feel you expect in 2017. It provides cloud based dental fabrication client and production management. The most important aspect - separation of areas of service is simple
- our clients cannot review our internal comments
- different technicians can only view the cases they are working on
- even at a particular clinic the assistants can be assigned to particular cases or to the whole clinic
Invoices can be adjusted before sending. We reviewed a few software options before choosing this one and we are happy with our selection.

Inconvénients: We really wish there was an APP version so we could track pickups and deliveries and for our dental partners to be able to upload their cases via mobile. Mobile is the future and we still are hopeful that this will be developed throughout our usage.

This software meets almost all of our needs so far

Traduire avec Google Translate Publié le 25/04/2018
Michael Yoon
COO
OrthoSnap Corp
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: All the basic functions of lab and case management are provided in a cloud based SaaS model. The team and the software are forward thinking and stay on top of latest technology developments.

Inconvénients: - Would like to see mobile interface (not just the iPhone Attach app) for use in the lab as well as front office
- Would like to see support for integrations with other SaaS such as analytics, CRM/CSM etc.

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