15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de STAAH Channel Manager

Augmentez vos revenus en ligne avec un channel manager haute performance pour les opérateurs hôteliers, les chambres d'hôtes, les motels, les appartements et les centres de vacances.
Connectez-vous à plus de 100 canaux en ligne tels que Booking.com, Agoda, Expedia, Tripadvisor, Traveloka, Makemytrip, Goibibo et bien d'autres.
Tous les canaux en ligne sont mis à jour automatiquement et en temps réel chaque fois que vous apportez des modifications, ce qui élimine les problèmes de doubles réservations.

Qui utilise STAAH Channel Manager ?

L'éditeur aide les propriétaires et les exploitants d'hôtels, d'appartements de vacances, de motels, de chambres d'hôtes, de centres de vacances et de locations de vacances à commercialiser leurs chambres via des canaux en ligne pour augmenter le nombre de réservations et leurs revenus.

STAAH Channel Manager Logiciel - 1
STAAH Channel Manager Logiciel - 2
STAAH Channel Manager Logiciel - 3
STAAH Channel Manager Logiciel - 4

STAAH Channel Manager ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

STAAH Channel Manager

STAAH Channel Manager

4,7 (246)
80,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
8
4,7 (246)
4,6 (246)
4,8 (246)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
126
37
4,6 (859)
4,6 (859)
4,7 (859)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à STAAH Channel Manager

Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Guesty
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
Lodgify
Fonctionnalités les mieux notées
Communications avec les invités
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Planyo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SiteMinder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Inventaire des salles
Synchronisation multicanale
Beds24
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
Mini Hotel PMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Intégration GDS et OTA
Réservation en ligne
Shiji Distribution Solutions
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur STAAH Channel Manager

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
23%
3
2%
1
1%
Rohit
Rohit
Duty Manager (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Room inventory operation are very smooth for hotel

Avantages :

It's very easy to use and we have great opportunity to train others as well I am using since 2018 and it's very helpful for sold out the inventory very quickly and the report which I am getting it's very useful for my revenue department

Inconvénients :

Nothing so far but some time user can defined options should be there accordingly to management and department hierchey

Réponse de l'équipe de STAAH

il y a 4 ans

Hi Rohit, Many thanks for your review, and the trust placed on our solutions. We will pass your feedback to the tech team, as we always look forward to bettering ourselves and improving experience for valued users like you. Thanks again.

Baris
Hotel Manager (Espagne)
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

STAAH is a great all in one solution for Channel management

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : STAAH Channel manager solves our multiple reservation channels management problem in an end-to-end fashion. Everything is quite good so far, our overall experience is near to perfect except some minor issues.

Avantages :

STAAH is useful for management of our multiple online rezervation channels from one single management panel. We can update the availability, the photos and all the information related with the rooms from STAAH panel and it reflects all updates to the all rezervation channels that are integrated. STAAH is a multi language management platform so that our staff can use it in their own language, which is a great advantage for operations.

Inconvénients :

That would be very useful when a new update is live we are informed about the new features of the update with a brief email since we are informing the realted staff with the new features. It is sometimes hard to recognise the changes and we only update our staff when they report us only when they do not understand a feature which means at least one mista is guaranteed.

S Olaf
S Olaf
Director (Brésil)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Selling and Onboarding techniques borrowed from the Wild West

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : I recommend to stay away, there are plenty of 21 century options out there that provide more control and transparency in their dealings.

Avantages :

Can't comment. Aborted the Onboarding since key functionality suddenly was out of scope despite previously having been articulated to be included.

Inconvénients :

Sign up to the Channel Manager is conducted filling in .Doc forms and shipping them by email. Very secure when you share business critical user names and passwords for your various OTAs. The Business Development Manager also likes to missell, not only in direct communication but also misleading their PMS partner.

Réponse de l'équipe de STAAH

il y a 4 ans

Dear Olaf, Thank you for your feedback, we are very sorry to hear that you did not have a pleasant experience with STAAH. We do pride ourselves on the service we provide for our 10,000+ clients that we have onboard in over 90 countries. Our success stories listed below are the testimony to our hard work across the globe, helping our clients grow their online distribution and revenue: https://blog.staah.com/category/success-stories It is disappointing to hear that you did not feel the same, we take note of your feedback and wish you every success. Best wishes STAAH Team

Salah Uddin
Asst. Manager-Sales (Bangladesh)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent Channel Manager & Great deal for Hotel Online Solutions

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : All about I would like to say that I like the Staah Channel Manager very much. It is very user friendly and very excellent for using the channel. As a new property they support me a lot to develop the revenue as a will as develop the OTA management.

Avantages :

This is my third channel manager which was work in my last organization. The featuring of this channel manager are most attractive and smoothly user use. The Features are channel analytics, inventory control, partner management, product and OTA management are makes your works easier. I believe that if you use this channel to manage the hotel right direction. Also I would like to maintain that STAAH Channel Manager will give you right idea about the Revenue Management.

Inconvénients :

When I was setup the STAAH Channel Manager in my previous work place. During the setup in for my property Channel was build by virtual skype meeting. Is was bit difficult to describe all the information though online. I think they should setup a person in Bangladesh.

Stela
Reservations manager (R.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Amazing support team

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Before Staah we used to have many overbookings and contacting the previous channel manager was really hard.

Avantages :

We use Staah channel manager software to manage our multi listing vacation rentals. Easy, simple and very efficient to use, no more problems with overbookings. As a bonus they have an amazing costumer service always ready to help with whatever you need. Not to mention that they are very kind and patient when we need to contact them with a problem that is tottally technical and we are not very knowledgeable. Before we used other channel manager which support team used to reply days after our request. With Staah everything is sorted out in the same day. Plus we have an account manager who calls from time to time to know if their service is ok or if we need any help. We couldn't be happier with the whole service they offer and highly recommend them to anyone who is looking for an excellent channel manager!

Inconvénients :

At the beginning, dealing with the software seemed to be difficult because we are not technical people but in a very short time we get used to it as it is very simple to use.

Réponse de l'équipe de STAAH

il y a 5 ans

Many thanks for the 5 star rating and this great feedback :-) look forward to only bettering our offerings.