Pour qui ?

Most of our customers are small and medium sized businesses. Some of our larger customers include: Toyota, About.com, TED, Dannon, Hyundai, and Bravo.

Notes moyennes

15 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 10,00 $US/mois
  • Prix Starts at $10/user/month for 50 users. Designed to scale with your company.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Axero Solutions
  • http://www.axerosolutions.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur Communifire

Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow.

Communifire - Fonctionnalités

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Chat et messagerie
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des tâches
  • Notifications push
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Galerie de photos
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des newsletters
  • Partage social
  • Répertoire d'employés
  • Téléphonie
  • Chat et messagerie
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Accès hors ligne
  • Archivage de documents
  • Assemblage de documents
  • Conversion du type de fichier
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Outils de collaboration
  • Reconnaissance optique de caractères
  • Récupération des fichiers
  • Rétention de documents
  • Signature électronique
  • Suivi de la conformité
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki
  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Avis les plus utiles sur Communifire

Communifire is the most flexible intranet software I used

Publié le 10/10/2016
Abhishek S.
Founder
E-learning, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We were searching for an intranet software as we were tired of customizing Sharepoint and wanted something which is flexible but not too expensive. We are a small team and we could not afford vendors like Jive. After our search narrowed down on a couple of platforms, Communifire being one of them. What tilted the decision towards Communifire was: 1. The amazing customer support we got from their team. For every query they tried to help us work on it and understood our use cases perfectly. I have never seen such a good response from the customer support of other vendors. 2. Communifire was not expensive compared to other options we had narrowed down, but offered more or less the same features. Excellent ROI in last two years. 3. Flexibility of the platform: It was so easy to customize and consume their REST APIs. Loved their Page Builder and I don't think anyone else has a tool similar like that. We are very happy using Communifire for our internal intranet, and would gladly recommend it to others.

Avantages: 1. Clean and user-friendly UI 2. Amazing customer support 3. Flexible platform

Inconvénients: 1. Some features are not needed, like e-Commerce module 2. File sync needs some more work

Réponse de l'éditeur

envoyé par Axero Solutions le 10/10/2016

Thanks for your review, Abhishek. We appreciate your business.

Multi enterprise platform

Publié le 09/08/2019
Paul S.
Director
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have an excellent partner with Communifire/Axero and they are always helping us to perform better.

Avantages: We use the Communifire platform as a multi enterprise/program platform for all kinds of projects and programmes in mobility and logistics. check out www.dutchmobilityinnovations.com.
Communifire is the only platform we have come across with the flexibility to create branded communities and subcommunities on one platform. Next to that it has all the features you need, easy to use and excellent customer support. real value for money.

Inconvénients: The language module is the worst part of the software. we had to spend days of work doing proper translations form English to Dutch

A modern collaboration platform with brilliant customer support

Publié le 20/05/2017
Jaspreet K.
Analyst
Conseil en gestion, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: 1. Modern look-and-feel
2. Easy to use without any steep learning curve
3. Brilliant customer support
4. Flexible and easily customisable: Their PageBuilder is one of the most advanced page editors we have seen.
5. One of the best "search feature" of all the platforms we compared

Inconvénients: 1. No Google Docs integration yet (though the company says it will be there in 2017 release)
2. Features like Single Sing On should be a part of base module, we were charged extra for it
3. No Windows Mobile App yet.

Rich features at affordable prices

Publié le 10/10/2016
James C.
Technology Volunteer
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We selected Communifire after evaluating several other options such as Jive. Expensive does not mean it is the best. And Communifire does not disappoint. It is packed with features including gamification. It has all the SaaS capabilities and benefits you'd expect. And their implementation support and customer service are top notch. Cheers.

Avantages: Rich features, ready-to-use templates, excellent customer support, solid search engine, affordable pricing.

Inconvénients: Administration and setup can be overwhelming due to so many features. A wizard-based configuration for the initial setup and other advanced features would be helpful.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Axero Solutions le 10/10/2016

Thanks for your review, James. We appreciate your business.

An All-In-One Solution for all Business Communication / Collaboration Needs

Publié le 22/05/2017
Utilisateur vérifié
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I have been using Communifire for the past 6 months and it has helped streamline communication and collaboration at various touchpoints within my business. Here are the list of Pros I could identify...
1) Very easy to use. If you know Facebook, navigating Communifire would be a breeze.
2) Covers almost all aspects of communication in a structured and seamless manner.
3) Allows the creation of teams and topics which allow me to collate and find important pieces of information which are otherwise scattered when using emails.
4) Inexpensive compared to other leading solutions. Flexible plans incorporating pay-as-you-go for small to large team sizes.
5) Highly customizable and does not require the help of expensive third party implementers.

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