Description de Axero

Plus de 5 000 000 d'utilisateurs. Communifire est votre logiciel intranet social moderne et complet qui soutient vos employés et votre entreprise : 99 % des clients Intranet de Communifire utilisent encore la plateforme après 5 ans. Qu'il s'agisse de connecter vos collaborateurs, de rationaliser la communication ou d'améliorer la collaboration, la suite complète d'outils intégrés aidera votre organisation à être plus informée, plus rapide lors de la prise de décision et prête pour demain.

Qui utilise Axero ?

La plupart des clients de l'éditeur sont des petites et moyennes entreprises. Parmi les clients les plus importants, on peut citer : Toyota, About.com, TED, Dannon, Hyundai et Bravo.

Où peut-on déployer Axero ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site), Chromebook (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • Axero Solutions
  • Fondé en 2007
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, Inde et 4 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel et 21 autres

À propos de l'éditeur

  • Axero Solutions
  • Fondé en 2007
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, Inde et 4 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel et 21 autres

Axero en vidéos et en images

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Comparez le prix du logiciel Axero avec ses alternatives

1 000,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
60,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
0,01 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
129,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Axero

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Appels audio
  • Archivage et rétention
  • Assistance à distance
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données des employés
  • Bibliothèque de contenu
  • Brainstorming
  • Catalogage/catégorisation
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Chat vidéo
  • Classification des documents
  • Communication multicanal
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Correction en temps réel
  • Discussions et forums
  • Enquêtes et feedback
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des groupes
  • Gestion des réunions
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mise en forme de texte
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Photos des employés
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Relevé et historique des chats
  • Répertoire d'employés
  • Répertoire unifié
  • Réseau privé
  • Saisie de documents
  • Softphone
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à Axero

Le Hub est un intranet multi-sites de premier plan conçu pour répondre aux besoins de chaque entreprise, grande ou petite, avec des mises à niveau et une assistance gratuites.
OnBoard est un logiciel de gestion virtuelle des réunions de conseil d'administration et de direction. Régissez en toute confiance où que vous soyez. Commencez la version d'essai gratuite/obtenez une démo dès maintenant. En savoir plus sur OnBoard
MangoApps est une suite intégrée d'applications professionnelles de gestion de l'intranet et des espaces de travail, de partage des fichiers, de messagerie, de formation, de valorisation, etc.
Élue une des meilleures applications pour les employés, Blink combine un flux d'entreprise, un chat, des sondages et un stockage de documents dans votre propre portail personnalisé.
Un logiciel de collaboration d'équipe SSO avec gestion de contenu, de données et de documents qui propose deux versions de produit, l'une dans le cloud et l'autre installée localement.
Solution haut de gamme conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux ainsi que la gestion des flux de travail et des connaissances. En savoir plus sur Bitrix24
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
Asana est un moyen simple d'organiser et de gérer l'ensemble du travail de votre équipe. Découvrez pourquoi plus de 9 000 clients lui attribuent 4,5 étoiles sur 5. En savoir plus sur Asana
Speakap est la plateforme privée et sécurisée primée permettant de communiquer avec vos collaborateurs sur le terrain.
WebEx Meeting Center offre des fonctions intégrées de partage audio, vidéo et de contenu.
Factorial simplifie les processus RH pour chaque étape du cycle de vie des employés, afin que les services RH puissent se concentrer sur ce qui compte vraiment. En savoir plus sur Factorial
niikiis est un logiciel configurable et tout-en-un d'expérience des employés pour les petites et moyennes entreprises.
Une suite de produits de collaboration pour les équipes et les petites entreprises. Conférence web, partage de fichiers et planification dans le cloud.

Avis sur Axero

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
37%
3
2%
1
2%
Utilisateur vérifié
Consultant (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great software, ease to customize.

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : My overall experience is, We have been to some degree effective at dispatching Communifire to our customers as an information base, however it for the most part gets utilized for interior preparing and as an asset.

Avantages :

The out-of-the-crate highlights are truly extraordinary and achieve a great deal of what we were keen on for an intranet arrangement. It has additionally consistently been not difficult to get support for the item when required.

Inconvénients :

The utilization of symbolism on the principle merry go round must be an exact size or its cover by text or not shown. We have an iframe that we attempt to eliminate flat looking over and nobody is by all accounts ready to fix it. CSS can be an aggravation.

Brooke
Sr. communications specialist (É.-U.)
Vente au détail, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Axero Intranet Revire

4,0 l’année dernière

Avantages :

Hands down the most used function is the discussion boards and it really helps bring our employees together to help one another! This helps them understand answers from their peers and helps build credibility. They find it easy to start and to review answers. I also think the mix of home office employees in the answers helps our people to feel that we are approachable as gatekeepers! I also love the customizable site. We can easily change and update the site to align with marketing campaigns and keep it looking fresh for our users.

Inconvénients :

The thing we struggle with the most is the analytics. We would love to see a deeper understanding of how our teams are using spaces and information + make it very easy for regional managers to follow-up on outstanding items. If we could give RMs access to a report that clearly states who is missing what items - that would make a world of difference!

Réponse de l'équipe de Axero Solutions

l’année dernière

Hi Brooke, Thank you so much for your review! The Axero team is thrilled that your employees are connecting, sharing information, and making the most out of discussion boards. We added additional space analytics so you can analyze user behavior and content performance. Here's more information: https://my.axerosolutions.com/spaces/5/communifire-documentation/wiki/view/21546/manage-space I will pass along your feedback to our development team, who is always excited to hear from valued clients just like you. Thank you! - Alexandra Hoey, Axero Marketing Manager

Christine
Business Analyst\Project Manager (É.-U.)
Assurance, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I think the platform is very basic and not the robust solution it is presented as.

1,0 il y a 5 ans

Commentaires : It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was dated, and they don't like the new one because (1) it's new, and (2) it doesn't have some of the basic functionality of the old one (developed in-house).

Avantages :

Easy to set up and navigate.

Inconvénients :

There are too many inconsistencies and quirks. It seems like it wasn't fully built out. Functionality was put in, but there's no depth to it. For example, the site member csv does not accurately report space membership. There are more examples, too numerous to mention here. We have reported these. Apparently, most are expected to be corrected in some phantom future release.

Christina
Communication Manager (É.-U.)
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

First Time User - Communifire

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training has helped me so much so that I can train our own ambassadors to use and update spaces. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is easy to get a hold of, receptive and a great teacher. I trust that he will always understand my request and assists me immediately.

Avantages :

This software is perfect to communicate information to our entire company. I especially love the custom homepage which allows us to disseminate important information to our team real-time.

Inconvénients :

It would be helpful if there was a feature which will allow me to post on the main page carousel from other spaces only. I have to duplicate "HOT" announcements on the main page and for example HR.

Réponse de l'équipe de Axero Solutions

l’année dernière

Thank you so much for your review, Christina! Have you tried our "featured" tool? This allows you to post content on a space and have it automatically appear on the main homepage. Please reach out to our support team if you have questions!

Chuck
CEO/President (É.-U.)
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One place for everything

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I have used their software for close to a decade
- There has never been any downtime to speak of, and none in the last several years.
- Their help desk is second to none.
- They fix issues extremely fast, and they go out of their way to help you achieve what you want.
- The technology behind what they do is constantly improving, and the presentation of new features is also second to none. There are very few software companies for whom I could say the same thing.
- Customization in any manner that you see fit.

Avantages :

- The ability to interact with both internally with our employees and contractors, and externally (in a private environment) with our partners, and externally (in a public environment) with our customers. - Variety of communication mediums: public forums, private tickets, wiki/guide pages, announcements, blogs, video. Everything in one package. - Create a self-serve environment for those wanting to research and learn on their own time. Although this product is marketed as an intranet product, we take it further, and have inculcated our whole web page operations around the product. We have: - Public Web Pages, where customers can peruse our custom designed pages (part of Communifire) and avail themselves of the various communication tools in the Communifire product. - Private community for our Solution Providers where they can interact with us and each other to discuss ideas not in the public purview. - Private ticket system for our customers, where sensitive information comes into play. By implementing all of these communication options, we were able to channel more resources and money into engineering a better product, as opposed to paying someone to regurgitate items that are routine and standard procedure. If any company has a similar structure to ours e.g. products that involve customer interaction, with vendor or partner relationships, I don't understand why anybody wouldn't want to use a product like Communifire. Know that this review is unsolicited.

Inconvénients :

The only - and TINY issue I have, is with the instant messenger. By default we can't prevent customers from seeing each other. We would like to have more options in this arena. Second, it would be nice to allow API with third party instant messaging systems - or a collaborative integration. However, this is a tiny inconvenience for us.

Réponse de l'équipe de Axero Solutions

l’année dernière

Hi Chuck! We're thrilled that years later, you're still loving Communifire's extranet abilities. We recently released integrations with Rocket.Chat and Jitsi to streamline the instant messaging experience with more to come. Thank you for your review!