Qui utilise Kareo ?

Kareo est très populaire chez les cabinets médicaux de 1 à 10 prestataires et les entreprises de facturation médicale présentant 1 à 100 prestataires.

Description de Kareo

Avec Kareo Billing, aucun logiciel ne sera à même de surpasser votre processus de facturation interne. Ses applications web et mobiles aident votre cabinet à gérer facilement les patients et les complications potentielles qui accompagnent la facturation à l'assurance. Kareo est une plateforme éprouvée et approuvée par plus de 40 000 fournisseurs. Kareo Billing automatisera l'ensemble de votre processus afin de vous permettre de recevoir vos paiements plus rapidement.

Informations sur Kareo

Kareo

http://www.kareo.com

Fondé en 2004

Prix de Kareo

Kareo n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Kareo est disponible à partir de 160,00 $US/mois.

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À partir de

160,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Kareo - Fonctionnalités

Logiciels d'accréditation des médecins
Candidatures en ligne
Gestion des comités
Gestion des documents
Gestion des expirations
Gestion des rendez-vous
Privilèges
Suivi des certifications
Vérification de licence
Facturation des patients
Gestion des dossiers patients
Gestion des flux de patients
Gestion des rendez-vous
Gestion des réclamations
Gestion des stocks
Photos avant/après
Planification
Portail des patients
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion de cabinet
Gestion des images
Gestion des rendez-vous
Gestion des réclamations
Gestion des stocks
Notes sur l'évolution
Planification
Plans de traitement
Portail des patients
Avis de versement
Clôture de réclamations
Devis
Gestion de cabinet
Gestion des demandes de paiement
Gestion des réclamations
Historique des factures
Saisie de codes et de frais
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Vérification des assurances
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Dossiers patients
Facturation des patients
Gestion des réclamations
Gestion des stocks
Inscription de patients
Planification des médecins
Planification des patients
Portail des patients
Prescription électronique
Prise en charge de plusieurs bureaux
Prise en charge de plusieurs médecins
Vérification de l'admissibilité à l'assurance
Conforme HIPAA
Emplacements multiples
Facturation
Fonction de glisser-déposer
Gestion des dossiers patients
Gestion des enseignants et du personnel scolaire
Gestion des médecins
Gestion des non-présentations
Planification des gardes
Planification des rendez-vous
Portail libre-service
Rendez-vous récurrents
Accès aux dossiers médicaux
Confirmations de rendez-vous
Consultations vidéo
Formulaires d’accueil
Indépendant du dossier médical partagé
Messagerie sécurisée
Paiement des factures
Planification des rendez-vous
Plans de soins
Renouvellement d'ordonnance
Résultats de laboratoire
Résumés des soins
Cabinet de plusieurs praticiens
Conforme HIPAA
Conférences vidéo
Facturation médicale
Formulaires en ligne
Gestion de cabinet
Messagerie personnelle
Planification des rendez-vous
Plans de traitement à distance
Prescription électronique
Rappels de rendez-vous
À des fins médicales
Bibliothèque d'exercices
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Emplacements multiples
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des assurances
Gestion des rendez-vous
Notes sur l'évolution
Plans de traitement
Portail des patients
Pour la kinésithérapie
Rappels de rendez-vous
Rapports et analyses
Évaluations
Conformité pour le secteur médical
Facturation
Gestion des comptes patients
Gestion des dossiers patients
Gestion des réclamations
Notes SOAP
Outils d'évaluation des résultats
Rappels de rendez-vous
Dossier médical informatisé et partagé
Dossiers patients
Facturation
Gestion des rendez-vous
Gestion des réclamations
Notes SOAP
Planification
Portail des patients
Cabinet d'un seul praticien
Cabinet de plusieurs praticiens
Dossier médical informatisé et partagé
Facturation médicale
Gestion des employés
Gestion des réclamations
Patient hospitalisé/résident
Planification des rendez-vous
Plans de traitement
Portail libre-service
Prescription électronique
Rappels de rendez-vous
Suivi de la conformité
Évaluations initiales
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des admissions
Gestion des vaccins
Messagerie SMS
Notes cliniques
Offres groupées personnalisées
Planification
Saisie des frais
Traitement des codes

Avis sur Kareo

Afficher 5 avis sur 513

Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
3,9/5
Fonctionnalités
3,9/5
Rapport qualité-prix
3,6/5
Teegan F.
Owner
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019

"Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers"

Commentaires: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Avantages: I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Inconvénients: There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019
Shirley W.
President
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/02/2020

"Easy to learn and use"

Commentaires: When we first went to Kareo, we were coming off a system that had brought us to our knees: nothing worked right, clients were frustrated and we had no faith in things reported in the system. Kareo changed all of that for us--we were able to have reports we could trust, true transparency for the clients, and so many functions we were able to do more efficiently.

Avantages: We love that the software is intuitive, and we can teach a clinic how to use it (on a basic level) in about an hour. The reports are accurate and easy to use. We can set up favorite reports, and generally get help whenever we're "stuck"

Inconvénients: Enrollments--getting providers enrolled properly and getting assistance with those enrollments. Also, we really dislike that they offshore their help desk. It's challenging to get someone who can help us when we get an offshore rep.
We also wish there was a better defined collections procedure/status in the system which would help us better monitor what's gone to collection.
We cannot bill UB04 charges for facilities out of Kareo.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/02/2020
Asad M.
MD
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 19/06/2020

"Very Poor IT support"

Commentaires: Fair.
But there Tech support is horrible. This week from Friday , I lost the ability to send e scripts of controlled substances and it is not able to get in touch with anyone. This is not acceptable and frankly dangerous.

Avantages: Easy to use
easy to use on tablets.

Inconvénients: Very poor Tech Support and E script ...

Réponse de l'éditeur

envoyé par Kareo le 01/07/2020

Hello Dr Mehdi, Thank you very much for providing feedback regarding your experience with both our software and our support team. We pride ourselves on both the knowledge and availability of our representatives, and we apologize that your experience was anything less than exemplary. We are committed to working with you towards a resolution regarding the current concern you've brought to our attention, and are interested in hearing your feedback in more detail regarding how our support team can improve.Someone from our support management team will be reaching out to you ASAP. We thank you again for sharing your input and look forward to speaking with you soon.

Best,
Kareo

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 19/06/2020
Mathew C.
Physician
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2019

"Not good for our single-physician dermatology practice"

Commentaires: Not good. See my "Cons" list above. Unfortunately instead of month-to-month...the sales guy (who, after you sign up, you'll never hear from again) talked me into 1 year. Now I'm trying to buy out that year so we can go back to CollaborateMD...which was much more evolved...user-friendly...with features that actually work.

Avantages: Fairly easy to use on a daily basis for me as the physician, entering SOAP notes. I did like immediately entering ICD-10 and CPT codes right after seeing the patient and writing my note. Relatively inexpensive compared to other options

Inconvénients: Whew.... 1. I guess my expectations for a "success coach" were different from what they provide. If, during implementation you want to schedule time with your "coach," that person provides you a link to THEIR schedule and you find a time (usually at least a week away) and pencil yourself in. 2. Many ICD-10 and CPT codes for my specialty are not in Kareo when you go to create the superbill. It's been 2 years now....unacceptable. 3. To link to a lab or pathology...they provide you with a form which then gets sent to that lab. From there it's up to you to see that it happens. Both the hospital lab we use and UCSF dermatopathology were unable to link with Kareo. 4. The "voice reminder" feature is a really bad late '70's computerized voice. If it calls a patient and gets a voicemail...it begins talking as soon as it hears a voice (the message) so by the time the patient's recorder begins recording...the message is already almost over. The patient is left wondering what that computerized voice was and who called? 5. The visual accounting screen is really poorly laid out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Kareo le 06/12/2019

Hello Mathew, Thank you for letting us know about your experience with our system. We value any and all feedback about our software, as it helps us to continually evolve and improve our services. It is important to us that your practice is set up for success in every way possible, and our Success team is an important part of that process. In addition, our Support team is available and willing to provide immediate support if your Success coach is unavailable. We currently have a specialist assigned to your account, and they will be contacting you immediately to address your specific concerns.

Regards,
Kareo

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2019
Carolynn N.
Practice Manager
Psychologie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/05/2020

"Great Software"

Commentaires: We have used Kareo for 8 years and its the best software that fits our practice!

Avantages: I really like the reports and its easy to use!

Inconvénients: Some features while using electronic posting to post medicare checks as secondary dont work properly

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/05/2020