
Qui utilise Kareo Billing ?
Kareo est très populaire chez les cabinets médicaux de 1 à 10 prestataires et les entreprises de facturation médicale présentant 1 à 100 prestataires.
Description de Kareo Billing
Avec Kareo Billing, aucun logiciel ne sera à même de surpasser votre processus de facturation interne. Ses applications web et mobiles aident votre cabinet à gérer facilement les patients et les complications potentielles qui accompagnent la facturation à l'assurance. Kareo est une plateforme éprouvée et approuvée par plus de 40 000 fournisseurs. Kareo Billing automatisera l'ensemble de votre processus afin de vous permettre de recevoir vos paiements plus rapidement.
Informations sur Kareo Billing
Kareo
http://www.kareo.com
Fondé en 2004











Présentation des tarifs de Kareo Billing
Kareo Billing n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Kareo Billing est disponible à partir de 160,00 $US/mois.
À partir de
160,00 $US/mois
Version gratuite
Non
Essai gratuit
Non
Déploiement et prise en charge de Kareo Billing
Ressources d'aide
- Support en horaire de bureau
- En ligne
Déploiement
- Cloud, SaaS, web
- Installation (Windows)
- Mobile (iOS natif)
Formation
- Formation présentielle
- Formation en ligne en direct
- Webinaires
- Documentation
Kareo Billing - Fonctionnalités
Logiciels de chirurgie plastique
- Facturation des patients
- Gestion des dossiers patients
- Gestion des flux de patients
- Gestion des rendez-vous
- Gestion des réclamations
- Gestion des stocks
- Photos avant/après
- Planification
- Portail des patients
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Logiciels de dermatologie
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- Gestion de cabinet
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- Gestion des réclamations
- Gestion des stocks
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- Portail des patients
Logiciels de facturation pour le secteur médical
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- Devis
- Gestion de cabinet
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- Gestion des réclamations
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- Vérification des assurances
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Logiciels de gestion pour cabinets médicaux
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- Prise en charge de plusieurs médecins
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- Rappels de rendez-vous
- Rapports et analyses
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- Facturation
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- Notes SOAP
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Logiciels pour pédiatres
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- Traitement des codes
Kareo Billing - Alternatives
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Teegan F.
-
Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
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Fonctionnalités4 /5
-
Support client5 /5
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Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 12/08/2019
"Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers"
Commentaires: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.
Avantages: I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.
Inconvénients: There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.
- Source de l'avis
- Publié le 12/08/2019
Michele M.
-
Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 04/08/2020
"Billing Softare Tried and True"
Commentaires: I have had an amazing experience with Kareo. Of course like any software program you will have hiccups and bumps in the road but after working in the medical billing industry for almost 15 years I can say that Kareo has been the best software program I have used!
Avantages: The feature I like most about Kareo is the built in eligibility feature. Not having to login to numerous portals to check eligibility makes my job 10X easier!
Inconvénients:
I wish Kareo would not make you get out of the pt insurance info area to check the pts eligibility. This happened with the newest update and it is not very efficient at all. Also the same with adding a new Medicare policy, you have to get out of the insurance area and go back in to check hospice, the drop down box won't work unless you do this. Not efficient at all.
I would also like to see Kareo automatically capitalize pt demographics when you are entering them, all other software programs I have used have this feature built into them.
- Source de l'avis
- Publié le 04/08/2020
Scott B.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 25/11/2020
"Low Implementation Cost Solution with High ROI"
Commentaires: Excellent product.
Avantages: The system is designed to enable staff to easily navigate through with little onboarding time. The web version provides ubiquitous access while still delivering rich functionality.
Inconvénients: The reports section; however, this can be better adopted by our organization with additional training. The reports section is well outlined. Our organization needed some specified reporting that was a challenge to find; however, our onboarding coach directed us to the right resources.
- Source de l'avis
- Publié le 25/11/2020
Mathew C.
-
Note globale3 /5
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Facilité d'utilisation3 /5
-
Fonctionnalités1 /5
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Support client2 /5
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Rapport qualité-prix1 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 04/12/2019
"Not good for our single-physician dermatology practice"
Commentaires: Not good. See my "Cons" list above. Unfortunately instead of month-to-month...the sales guy (who, after you sign up, you'll never hear from again) talked me into 1 year. Now I'm trying to buy out that year so we can go back to CollaborateMD...which was much more evolved...user-friendly...with features that actually work.
Avantages: Fairly easy to use on a daily basis for me as the physician, entering SOAP notes. I did like immediately entering ICD-10 and CPT codes right after seeing the patient and writing my note. Relatively inexpensive compared to other options
Inconvénients: Whew.... 1. I guess my expectations for a "success coach" were different from what they provide. If, during implementation you want to schedule time with your "coach," that person provides you a link to THEIR schedule and you find a time (usually at least a week away) and pencil yourself in. 2. Many ICD-10 and CPT codes for my specialty are not in Kareo when you go to create the superbill. It's been 2 years now....unacceptable. 3. To link to a lab or pathology...they provide you with a form which then gets sent to that lab. From there it's up to you to see that it happens. Both the hospital lab we use and UCSF dermatopathology were unable to link with Kareo. 4. The "voice reminder" feature is a really bad late '70's computerized voice. If it calls a patient and gets a voicemail...it begins talking as soon as it hears a voice (the message) so by the time the patient's recorder begins recording...the message is already almost over. The patient is left wondering what that computerized voice was and who called? 5. The visual accounting screen is really poorly laid out.
Réponse de l'éditeur
envoyé par Kareo le 06/12/2019
Hello Mathew, Thank you for letting us know about your experience with our system. We value any and all feedback about our software, as it helps us to continually evolve and improve our services. It is important to us that your practice is set up for success in every way possible, and our Success team is an important part of that process. In addition, our Support team is available and willing to provide immediate support if your Success coach is unavailable. We currently have a specialist assigned to your account, and they will be contacting you immediately to address your specific concerns.
Regards,
Kareo
- Source de l'avis
- Publié le 04/12/2019
Tracy G.
-
Note globale4 /5
-
Facilité d'utilisation3 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client2 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 13/11/2020
"Kareo has great reporting"
Commentaires: Kareo has been an improvement from our previous software. I appreciate that the cost each month has been predictable and fair.
Avantages: The reporting capabilities and customization of reporting is the most valuable feature to us. We are able to give our clients a more comprehensive view of the financial health of their practice. Contract management reports and analysis reports help us to give suggestions and analyze the data coming in so that providers and practice managers can see how claims are processing and where the money is coming from and going to.
Inconvénients: The ERA enrollment process has been a nightmare. I feel like this process was not adequately described to us, and it has been dramatically more time consuming and labor-intensive than we thought it would be. Customer support has been inconsistent. In some circumstances, the representatives have been very helpful, but in others, they have been disconnected and unable to adequately resolve issues.
- Source de l'avis
- Publié le 13/11/2020