Pour qui ?

Enterprise IT organizations particularly in regulated industries like Healthcare, Manufacturing, Finance, Government and Education.

Notes moyennes

25 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 1,50 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Prix Pricing is based on number of user identities we are managing.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Avatier
  • http://www.avatier.com
  • Fondé en 1997

En savoir plus sur Avatier Identity Anywhere

Outdated architecture. It's the root cause of the problems that plague identity management platforms today. Only Avatier delivers a private instance, cloud-independent, or on-premise Identity Management platform in just minutes, using secure Docker containers. This enables organizations to scale and innovate faster, conquer and embrace change, and to dominate their competition. Avatier manages access to all business apps & assets together to manages them as one.

Avatier Identity Anywhere - Fonctionnalités

  • Authentification multifacteur
  • Biométrie
  • Fédération d'identité
  • Gestion des informations d'identification
  • Gestion des mots de passe
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des utilisateurs
  • Social login
  • Authentification basée sur les connaissances (KBA)
  • Authentification hors bande
  • Authentification mobile
  • Authentification multifacteur
  • Authentification unique
  • Biométrie
  • Gestion des informations d'identification
  • Gestion des stratégies
  • Portail libre-service
  • Social login
  • Access Certification
  • Attribution d’utilisateurs
  • Authentification unique
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des mots de passe
  • Multi-Factor Authentication
  • Privileged Account Management
  • Self-Service Access Request
  • Authentification multifacteur
  • Authentification unique
  • Gestion des informations d'identification
  • Gestion des utilisateurs
  • Générateur de mots de passe
  • Réinitialisation de mot de passe
  • Synchronisation de mot de passe
Information non fournie

Avis les plus utiles sur Avatier Identity Anywhere

Password Management

Traduire avec Google Translate Publié le 18/01/2019
Coleen S.
Network Manager
Psychologie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Ease of use -- users are guided through enrolling and utilizing the features of unlocking account and password changes. Agent software quick and easy to install. Definitely a cost saver in regards to IT Support staffing.

Inconvénients: The support for smaller organizations could be problematic. While responsive to software production issues, the required SQL database and IIS platform are typically not supported. We appreciated the support assistance we received for both (we do not have a DBA or website staff person), but it was made clear that it typically would have fallen under billable assistance as opposed to product support.

Avatier Privilege & Role Reconciliation

Traduire avec Google Translate Publié le 11/04/2019
Mark M.
Service Desk Operation Manager
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall with the ability to have single sign on was a major benefit for the Service Desk. Also the product allowed us to manage our remote field users by identifying those users that had not longed into the domain and allowed us to contact those user.

Avantages: As as Service Desk Manager at the time our Service Desk organization utilized single sign on for all of our users throughout our organization. Along with a single point of management when assigning our users security. Our internal customers were also able to reset their own passwords from a single point. The report function was easy to use manage.

Inconvénients: The product at the time did everything that we had need at the Service Desk.

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