Qui utilise BugHerd ?

BugHerd est conçu pour les personnes qui construisent leur site web. Idéal pour les concepteurs, les développeurs et les gestionnaires de projet à utiliser avec les clients et les équipes internes.

Description de BugHerd

BugHerd permet aux concepteurs et aux développeurs de créer des rapports de problèmes et des demandes de fonctionnalités en un simple clic. BugHerd compile intuitivement des commentaires contextuels et des rapports de bogues avec toutes les informations requises pour résoudre le problème. Y compris le navigateur, l'OS et la capture d'écran automatique. Assez simple pour les clients non techniques à utiliser, mais assez robuste pour que les développeurs l'aiment.

Informations sur BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fondé en 2010

Vidéo de BugHerd
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Présentation des tarifs de BugHerd

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BugHerd n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de BugHerd est disponible à partir de 39,00 $US/mois.


À partir de

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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de BugHerd

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Aucune

BugHerd - Fonctionnalités

  • Collaboration
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Piste d'audit

Logiciels de bug tracking : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Liste des tâches
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Tableau des tâches
  • Tableur

Logiciels de gestion de tâches : afficher la liste complète

BugHerd - Alternatives

Plus d'alternatives à BugHerd

Avis sur BugHerd

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Note globale

4,6/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,6

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Mark B.
Developer
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/02/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Commentaires: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Avantages: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Inconvénients: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 14/02/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/02/2020
Christian T.
Director
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020

"Simplify issues management and communications"

Commentaires: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Avantages: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Inconvénients: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 29/04/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020
Dealdiane D.
Mr
Design graphique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2018

"Great for client and QA collaboration"

Avantages: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Inconvénients: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2018
Andrew M.
CEO
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/09/2020

"Get BugHerd and never get another bug list over email."

Commentaires: Love it! We use it every day.

Avantages: Clients and team love using this tool. It’s easy to figure out and use for everyone.

Inconvénients: No way to see items assigned to you across all projects.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 15/10/2020

Hi Andrew, thank you so much for your amazing 10/10 review! Your feedback is being heard by our team as we continue to make BugHerd better for you, your team and your clients.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/09/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2020

"Our clients LOVE it"

Avantages: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Inconvénients: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 29/04/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2020