Mojo Helpdesk

Qui utilise Mojo Helpdesk ?

Les gestionnaires de services d'assistance et les administrateurs système ayant besoin d'un logiciel de helpdesk et de suivi des cas d'assistance pour gérer les demandes d'aide internes et les demandes de support client.

Description de Mojo Helpdesk

Mojo Helpdesk est une application d'assistance extrêmement simple pour le service client, les requêtes informatiques, les requêtes de maintenance, etc. Voici cinq raisons de commencer à utiliser Mojo Helpdesk dès aujourd'hui. 1) Appréciez le confort du suivi des cas d'assistance directement depuis votre boîte de réception. 2) Des rapports intégrés pour mesurer et améliorer la satisfaction client, le temps de réponse et plus encore. 3) Réduisez au minimum les besoins en stockage et stockez l'historique des cas d'assistance dans le cloud. 4) L'outil en libre-service garantit 50 % de cas d'assistance en moins. 5) Version d'essai gratuite de 30 jours sur toutes les offres !

Informations sur Mojo Helpdesk

Metadot

http://www.mojohelpdesk.com

Fondé en 2006

Prix de Mojo Helpdesk

Mojo Helpdesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Mojo Helpdesk est disponible à partir de 29,00 $US/mois.

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À partir de

29,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Mojo Helpdesk - Fonctionnalités

  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Macros et réponses types
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions

Logiciels helpdesk : afficher la liste complète

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Avis sur Mojo Helpdesk

Afficher 5 avis sur 67

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Dennis C.
Library/Media Tech, IT Support Tech
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2017

"Handy, easy to use, economical, integrated Google support"

Commentaires: Workload accountability, job ticket queue management

Avantages: Easy to use (frontend & backend)
Multi-platform app support
Customized ticket forms, as many as you want
Handy knowledgebase portal supports FAQs, links, videos :-)
Some FAQ type formatting options
Knowledgebase content can be turned on/off for testing

Inconvénients: Cannot copy or duplicate forms (for tweaking/repurposing)
Severely-limited appearance/branding options
A separate (printable) FAQ article Markdown Preview "cheat sheet" would be nice

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2017
Alexandra M.
IS Business Mgr
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2017

"Mojo is great. We currently have 4 Mojo forms, IS, AV, Ops, and a Web help desk, its easy so easy t"

Avantages: Accessibility. I love that I can access this help desk from my phone and reply back to the users right away. Our previous help desk didn't have that feature. Canned responses are so nice to have, we continually have repeat tickets and typing out the same message each time is so time-consuming and annoying.

Inconvénients: Last month we were receiving spam requests which come in on a daily basis. We enabled "confirmation required" setting for new users in MojoHelp Desk - for now.
We tried to block the email addresses by suspending spam users, but that list just keeps populating with new spam users.
Hoping these keeps spammers out for now.
Also, regarding the report tool, its limited to a certain timeframe, it would be nice if I could pull a group of tickets from 2 years ago.
We currently have 4 mojo help desks here at LACMA it would be nice if we could get better pricing for all the forms. We were thinking of adding an additional form but price deterred the department from buying.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2017
Didzis D.
CSP Delivery Lead
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017

"Helpdesk works quite well though there are couple of limitations that really should not be."

Avantages: Simple and easy to use.
Having minimum number of characters for Pros goes against simple and easy

Inconvénients: There are certain limitations which does not make sense and there are no workarounds and support is helpful as most of the times answer is the fix/feature will be delivered sometime in future. I've been using Helpdesk for 1,5years and requests raised 1year back, has not been addressed.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Metadot le 07/10/2019

Thank you for your review.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017
Russ S.
Manager Master Data
Biens de consommation, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017

"The application has been very reliable and easy to deploy across an organization."

Commentaires: Ease of adoption/acceptance by the user community. Transformed departmental workload from individual e-mail requests to departmental requests. By providing workload transparency at a department level the support model improved overall customer support. Minimized requests from falling through the cracks.

Avantages: The ability to use forms to collect detail on support issues. Particularly info to drive metrics for continuous improvement efforts.

Inconvénients: Functionality to prevent users from creating duplicate tickets. Duplicate tickets can impact metric reporting if not managed correctly.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Metadot le 07/10/2019

Thanks for your review.

We are working hard to make Mojo a better product.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017
Samuel S.
IT Technician
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018

"Easy to use ticketing system."

Avantages: I like how much customization there is without sacrifice to functionality. There are a lot of options when it comes to creating specific tickets for certain IT related jobs, such as a password reset template or a chromebook profile change.

Inconvénients: With all of its customization, it is easy to go crazy on modifications to the point where people do not know how to maneuver through the website anymore. It's a positive as much as it is a negative.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Metadot le 07/10/2019

Thanks for your review.

We are happy to hear you like our customization functionality.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018