PAN Hospitality Suite

PAN Hospitality Suite

par Panstrat Solutions

Qui utilise PAN Hospitality Suite ?

La suite PAN Hospitality est une solution idéale pour les propriétaires immobiliers et les gestionnaires en PME qui souhaitent accéder en temps réel à des rapports sur les différents aspects de leur activité pour bénéficier d'un processus de prise de décision informée.

Description de PAN Hospitality Suite

PAN Hospitality est un des principaux fournisseurs de solutions logicielles de réservation, de gestion, de comptabilité et d'exploitation entièrement intégrées pour le secteur hôtelier. Bénéficiez de toutes ces fonctionnalités et de nombreuses autres dans un seul système. PAN Hospitality vous permet de gérer toutes vos opérations avec un seul logiciel. Les clients incluent de petites chambres ou maisons d'hôtes, des lodges, de grands hôtels, des centres de villégiature et des tour-opérateurs.

Informations sur PAN Hospitality Suite

Panstrat Solutions

http://www.panstrat.co.za

Fondé en 1998

Prix de PAN Hospitality Suite

PAN Hospitality Suite n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

PAN Hospitality Suite - Fonctionnalités

Logiciels de gestion hôtelière
Automatisation du marketing
CRM
Carte de fidélité
Comptabilité intégrée
Gestion de la maintenance
Gestion des employés
Intégration GDS et OTA
Point de vente (PDV)
Pour locations saisonnières
Prise en charge de plusieurs établissements
Propriété unique
Réservation en ligne
Séjour prolongé
Traiteurs

Avis sur PAN Hospitality Suite

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Lesley R.
hotel owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019

"Hotel software review"

Commentaires: Our lodge has been using this software for more than 20 years. We have seen the package develop and add many features over the years. We are totally dependent on our computerized system and would not consider a change. It has been of huge benefit to our company.

Avantages: Panstrat is a reservations package that is integrated with the accounting function. As such it is a "one stop shop" that provides all that is needed by a hotel from processing an invoice to being able to download management reports and stats.

Inconvénients: No sytem with this functionality can be simple. It takes focus and some intelligence to operate, but that said the support teal is always available to assist with any difficulties.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Panstrat Solutions le 12/08/2019

Dearest Lesley,

Your review made our day!

Thank you so much for taking the time to leave us such an amazing review.
We agree with you 100% - PAN offers a "one stop shop"!
We count ourselves lucky with customers like you. We look forward to working with you on a continued basis.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019
Leandri V.
Financial Manager
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/06/2019

"Sefapane Lodge and Safaris Review"

Commentaires: Very happy and will recommend to others.

Avantages: User friendly
All in one product from accounting to reservations, stock and point of sale all integrated.

Inconvénients: We struggle a bit with reporting outcomes for reservations, this might also be because of our complex setup.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Panstrat Solutions le 05/07/2019

Leandri, we are delighted to hear that you will recommend us. Thank you so much for the wonderful review we are so grateful for your kind words.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/06/2019
Cady A.
Admin manager
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019

"Not bad"

Commentaires: Pan is assisting in running the back end, reservations, stock etc. Not a bad product taken me a while to get a hang of it but knowing the program now, I can say it's really not bad.

Avantages: I like that fact that all aspects such as your accounting, stock, pos & reservations are all in one program

Inconvénients: I used to work on apex and find that pan is not as user friendly, there are a lot of buttons to click, just to many things to do to execute a simple task. Many little things can be done to improve pan

Réponse de l'éditeur

envoyé par Panstrat Solutions le 12/08/2019

Dearest Cady,

PAN is a fully integrated, live system and includes running all aspects of establishment as you duly noted.

Because of the accounting foundation PAN is built on and the many security measures in place it might take a few more clicks.

Feedback like this helps us constantly improve our product by knowing what we are doing right and what we can work on. So, I appreciate you taking the time to send us this response. We would love to hear from you regarding the items you would like to see us improve on.

Thank you and yes, the more you work on PAN the easier it becomes.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019
Simone V.
Finance Manager
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2019

"All in one solution!"

Commentaires: Our company has used PAN Hospitality Suite for over 10 years and we would never change systems.

Avantages: It is an"all in one" solution, that is real time no needing to wait for day end to get your results.
The software is very strong in accounting which is fulling integrated with Reservations, POS and Stock Control.
The property management system is able to sync with our online reservation availability and is extremely easy to use.

Inconvénients: The reservations part of the software can sometimes get complex, but once you are trained on the system you learn quickly how to use it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Panstrat Solutions le 28/06/2019

"Simone, thank you so much for taking the time to leave this excellent review. We really appreciate your business.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2019
Chad C.
Assistant Accountant
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/06/2019

"The Last Word Hospitality Review"

Commentaires: We've come a long way with Panstrat and they are very personable and have developed features and reports etc as we have gone along. Their training was very good for me personally and has helped me in accounting as well.

Avantages: It's very easy to use and the interface is user friendly. The customer support is very helpful and a solution can always be found.

Inconvénients: Sometimes the reports I require are not exportable (but this can be modified by the development team).

Réponse de l'éditeur

envoyé par Panstrat Solutions le 05/07/2019

Chad, thank you for leaving such a nice review. We are glad that you find value in PAN and our training. Our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/06/2019