Pour qui ?

Les entreprises de fitness de toutes tailles qui proposent des cours et des sessions privées.

Notes moyennes

2 613 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 4.7 / 5
  • Fonctionnalités 4.7 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 15,00 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Acuity Scheduling
  • http://www.acuityscheduling.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur Acuity Scheduling

C'est comme un assistant personnel pour votre emploi du temps - seulement mieux. Avec Acuity Scheduling, la réservation de rendez-vous avec vos clients et consommateurs n'a pas à être une perte de temps sans fin. (Alléluia !) Laissez vos clients voir votre disponibilité en temps réel, sélectionnez la date et l'heure qui leur conviennent le mieux, payez en avance via Stripe, Paypal ou Authorize.net et même annulez ou reprogrammez tout seul - sans avoir à vous rendre fou.

Acuity Scheduling - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Paiements en ligne
  • Planification automatisée
  • Planification des groupes
  • Rappels de rendez-vous
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation du calendrier
  • Accès mobile
  • Booking en ligne
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Facturation
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des contrats
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Réservation en ligne
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Coaching d'entreprise
  • Coaching personnel
  • Coaching sportif
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Correspondance tutorat/coaching
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des programmes
  • Planification des rendez-vous
  • Suivi de la progression
  • Gestion des calendriers
  • Planification des rendez-vous
  • Rappels d'appels
  • Rappels de paiement
  • Rappels par SMS
  • Rappels par e-mail
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation en ligne
  • Suivi de confirmation de rendez-vous
  • Conforme HIPAA
  • Forfaits de soins
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Photos avant/après
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de cabinet
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Gestion des rendez-vous
  • Notes SOAP
  • Point de vente (PDV)
  • e-mail marketing
  • Gestion des stocks
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des installations
  • Bibliothèque d'exercices
  • Plan de remise en forme
  • Programme de nutrition
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • e-commerce
  • Évaluations de la condition physique
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion de la paie
  • Gestion des employés
  • Gestion des locations de stands
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Profils client
  • Rendez-vous récurrents
  • Affectations et tests électroniques
  • Classement automatique
  • Cours en ligne
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Notes de cours
  • Paiements en ligne
  • Planification des rendez-vous
  • Plans d'apprentissage
  • Portail parent et étudiant
  • Rapports de suivi
  • Suivi des présences
  • Carte de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Paie et commissions
  • Point de vente (PDV)
  • Réservation en ligne
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contrats
  • Gestion des offres
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Planification des rendez-vous
  • Gestion des capacités
  • Gestion des membres
  • Gestion du marketing
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi des présences
  • Facturation
  • Gestion de la concurrence
  • Gestion des cours
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des présences
  • Gestion des récitals
  • Gestion des stocks
  • Gestion des étudiants
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Planification
  • Point de vente (PDV)

Avis les plus utiles sur Acuity Scheduling

It has exactly what I have been looking for

Publié le 27/11/2019
Katie B.
Yoga Studio Owner
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Acuity has given me so much time back, I'm no longer having to communicate with clients over phone, email, text, web message, Facebook message about classes that have disappeared.

Avantages: I've finally found a booking and membership software platform that I can integrate into my website without the added stress of classes disappearing from the schedule or memberships being cancelled without so much as an email from the software provider.
I can create group classes, events, private sessions while offering my students the choice of memberships, class passes, gift vouchers as well as discount codes.
It's everything I've been looking for. It's a little more complicated to get started but once you get started it's easy.

Inconvénients: It's a little bit complicated, maybe a few too many options but people like customisation so my cons maybe your pros 😊

Will not use any other Scheduling software!

Publié le 18/11/2019
Nancy G.
Owner
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I would be lost without this program. It is exactly what a scheduling program should be and not trying to add on things it doesn't NEED.

Avantages: I have been using this program for years and it has never failed me. Even when I had an issue it was resolved promptly. It has all the features I need as I have multiple streams of income in my business and it satisfies the scheduling needs for all of them...from coaching to website design strategy sessions and training

Inconvénients: There isn't anything I don't like about this program although I do wish at times I didn't have to use another 3-party app to integrate.

I'm glad that I switched to Acuity

Publié le 08/11/2019
Khadejah U.
Henna Designer
Design, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My overall experience has been great so far. No major complaints.

Avantages: I love the features it offers. I love the fact that I'm given a page where I'm able to customize and add important information for my clients to see before booking. I love that it allows me to add coupon codes for my clients to use and let's me have different deposit types for different services. I also love that it has intake forms and offers Instagram and MailChimp integration, and allows me to customize the automatic e-mail confirmation. Its easy to use and makes things run much smoother for myself and clients. I was a die-hard Setmore user, but with all the features I needed and wasn't getting from them, Acuity had them all + more. I'm glad I switched.

Inconvénients: The ONLY 2 issues I have so far is the fact that my clients can't book multiple services at once, I'd need to create add-ons, which makes things a bit harder for me, and the lack of customer support over the phone or live chat.

New Company Needing Reliable Software

Publié le 30/10/2019
Jess T.
Director of Operations
Mode et vêtements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: So far the experience has been good. There is a lot of functionality and options - users have a lot of control over many details.
Some of the scheduling sessions or setting up options (like the Terms and Conditions forms for booking) are not clear - more instructions should be visible on the page - but you can figure it out if you have time for trial and error.

Avantages: -The client facing side is much more attractive than other scheduling options
-so easy to customize what the clients see, it's very clean and simple
-3rd party application integration gives many options for growing your business
-the tiered account options, so we can maybe save money in the first few years

Inconvénients: -sessions were a little bit confusing to set up, but it might just be our style of scheduling
-Once you set up sessions, when you go to review them is not ideal : We are a company with recurring sessions every day of the week, and the sessions become a long list - other scheduling apps tried allowed the sessions to be viewed in a chart, making it easier to check and adjust
-clients being unable to book more than one person easily - I don't think all of them will understand that they need to 'Add A Time' until they have the correct number of time slots chosen

Checks all my boxes

Publié le 21/10/2019
Rashidat O.
CEO
Services à la personne et aux familles, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I’m managing my time for multiple groups of needs and Acuity is allowing me to do that all in one place. I can manage my personal needs, my life coaching needs, and my nonprofit needs all in one place and still keep my hair (because I haven’t pulled it out trying to keep myself afloat). I look forward to continuing to use the software as it has room for me to expand and handle other needs that I foresee in the future. For me, Acuity is a great one stop shop to manage and connect people to the services provide.

Avantages: I switched from Calendly because I was having people make appointments at the last minute and back to back. I really appreciate that Acuity has functionality to account for my preferences in both situations. I really enjoy the ability to personalize my different scheduling links since I set up scheduling for a few different scenarios. I tend to use the specific appointment type scheduling link, which is great to have separated from the overall link so that there is no confusion in booking. There is so much other functionality that I haven’t had a chance to use yet link the intake forms and billing, but I’m looking forward to using it. Also, I really enjoy the emails and correspondence that I’ve had with organization. I haven’t even submitted a help ticket, but every email is funny and engaging and it feels like someone is personally attending to me!

Inconvénients: I had a little bit of confusion with the set up of my calendars. It took some searching to figure out how to combine all my appointments to one calendar. All in all I figured it out and still love my account.

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