Pour qui ?

Les entreprises de fitness de toutes tailles qui proposent des cours et des sessions privées.

Notes moyennes

2 148 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 15,00 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Acuity Scheduling
  • http://www.acuityscheduling.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur Acuity Scheduling

C'est comme un assistant personnel pour votre emploi du temps - seulement mieux. Avec Acuity Scheduling, la réservation de rendez-vous avec vos clients et consommateurs n'a pas à être une perte de temps sans fin. (Alléluia !) Laissez vos clients voir votre disponibilité en temps réel, sélectionnez la date et l'heure qui leur conviennent le mieux, payez en avance via Stripe, Paypal ou Authorize.net et même annulez ou reprogrammez tout seul - sans avoir à vous rendre fou.

Acuity Scheduling - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Paiements en ligne
  • Planification automatisée
  • Planification des groupes
  • Rappels de rendez-vous
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation du calendrier
  • Facturation
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des contrats
  • Gestion des cours
  • Gestion des employés
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Gestionnaire des entrées
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi des présences
  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Coaching d'entreprise
  • Coaching personnel
  • Coaching sportif
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Correspondance tutorat/coaching
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des programmes
  • Planification des rendez-vous
  • Suivi de la progression
  • Gestion des calendriers
  • Messagerie SMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Planification des rendez-vous
  • Rappels de paiement
  • Rappels par e-mail
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation en ligne
  • Conforme HIPAA
  • Création de packages
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Photos avant/après
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de cabinet
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Gestion des rendez-vous
  • Notes SOAP
  • Point de vente (PDV)
  • e-mail marketing
  • Gestion des membres
  • Gestion des stocks
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Planification des installations
  • Bibliothèque d'exercices
  • Plan de remise en forme
  • Programme de nutrition
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • e-commerce
  • Évaluations de la condition physique
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion de la paie
  • Gestion des employés
  • Gestion des locations de stands
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Profils client
  • Rendez-vous récurrents
  • Affectations et tests électroniques
  • Classement automatique
  • Cours en ligne
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Notes de cours
  • Paiements en ligne
  • Planification des rendez-vous
  • Plans d'apprentissage
  • Portail parent et étudiant
  • Rapports de suivi
  • Suivi des présences
  • Carte de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Paie et commissions
  • Point de vente (PDV)
  • Réservation en ligne
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contrats
  • Gestion des offres
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Planification des rendez-vous
  • Facturation
  • Gestion de la concurrence
  • Gestion des cours
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des présences
  • Gestion des récitals
  • Gestion des stocks
  • Gestion des étudiants
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Planification
  • Point de vente (PDV)

Avis les plus utiles sur Acuity Scheduling

Easily solved our complex Photography Studio schedule.

Publié le 13/08/2019
Jay W.
COO
Photographie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We love Acuity and cannot see ever moving away from it. Not only does it manage our booking and syncing with Google Calendar, but it also integrates with our CRM Pipedrive. We use it both on the computer and mobile application while out of the studio with clients which has made booking incredibly easy and no longer a frustration. On top of that, our no-shows have plummeted due to the automation reminder text messages and emails. Something we never had implemented prior to Acuity and now couldn't live without. With how busy everybody is anymore, reminders are so helpful and really make a huge difference so we don't get stuck waiting on a client who forgot to show up.

Avantages: We love the ability for clients to schedule themselves, and once we got everything sorted out with how to logistically set up our schedule to account for how our business runs, it has solved so many issues and problems of knowing when to schedule a client. The ability to assign resources and set the availability for those resources is really the best part. For almost any client-heavy industry this is a key feature which allows you to maximize your client load in an orderly fashion. We wen't from thinking our schedule was maxed out, to realizing we had the ability to expand our schedule over 50% thus increasing our bottom line.

Inconvénients: If you have no worked with a scheduling software before, there is a learning curve. We used Acuity for well over 9 months before figuring out how to really utilize this tool to maximize our studio schedule. Granted, the help and support Acuity offers is amazing, but I tend to DIY most things until I get stuck. By reaching out for help and support when you get stuck, the only minor frustration is easily mitigated and goes away quickly.

Over the Top Customer Service

Publié le 07/08/2019
Julie C.
Coach/Owner
Formation professionnelle et coaching, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I literary replaced a $1000./month virtual assistant with this software without missing a beat. I now self-manage scheduling & billing with Acuity in about an hour a month.

Avantages: Ease of use; excellent service and support. Whenever I have had questions, I get amazingly fast response and always an added idea, work-around or added feature to help make my experience even better. Staff seems to really, really like working for Acuity and with each other. Impressive!

Inconvénients: That I can't separate my active clients from my inactive clients. C'mon Acuity, this seems like an easy sorting feature to add! ;)

Acuity Scheduling Review

Publié le 06/08/2019
Debbie F.
Owner-Teacher
Arts de la scène, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Excellent! Customer Service is quick to respond, and they’re way fun to interact with, besides. Tutorials are really helpful. And the product, itself, is indispensable in freeing up my time on the admin side of things as well as super helpful for my clients.

Avantages: So many things to like, it’s difficult to narrow it down to just one. How about a two-way tie: The email reminders and customizable, direct schedule links. First the email reminders. These customizable reminders are a sanity-saver for me, my clients, and my business. Especially for summer piano lessons where Lessons are scheduled in an “ala crate” fashion so each week, the lesson day and time changes. With a lesson reminder being emailed 24-hours in advance, I have nearly zero no-shows in my studio which is pretty remarkable with the ever-shifting summer piano lesson schedule. Then there’s the customizable direct-schedule links. Acuity has made it so easy for my clients to be able to schedule, reschedule and cancel their own lessons, which saves me countless admin hours! As a solo operation, I’d much rather put time and energy into my students and my craft, rather than behind the computer screen trying to figure out rescheduling options for busy families. With Acuity, I just send them the link (or they click on the link provided in the reminder email), they can easily and quickly see what lesson spots are available, and then a couple of clicks later they’re in! Love this feature!

Inconvénients: It’s a little baffling why this feature is not available, with all the other great things Acuity does. But when a client asks for a list of all their future appointments, I can only screenshot the list. There’s no report I can run or pdf to print or anything simple like that. I can certainly pull up a list of all a particular client’s appointments (past and future), but there’s no easy (professional-looking) way to send that list to the client.

Perfect for automations

Publié le 24/06/2019
Utilisateur vérifié
Owner
Art/artisanat, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: 1. Overall it is a perfect service. We love it because it has integration with Zapier. We have a Google spreadsheet where we keep all the appointment and see all the statistics. So integration with Zapier saves us so much time. 2. I am not sure yet (not fully tested), but looks like Acuity does not remove guests from Google Calendar events. So if I need to share an appointment through Google Calendar, a guest will not be removed with every sync. Not sure if it designed like that, but please, do not remove this feature. Or maybe even improve it (adding guests to Google Event through Acuity?) :)

Avantages: Zapier and Squarespace integrations.
Simplicity.

Inconvénients: 1.Address field works, but a bit unusual. It does not show address in a regular format.
For example:
If you need :1229 Wisconsin Ave NW, Washington, DC 20007
You will get: 1229 Wisconsin Avenue Northwest, Washington, District of Columbia, United States of America
Not sure if it is limited by Google.
2. Email design is very simple. It is not the most important part, but still. Looking forward to see shared design with Squarespace.

Easily Fits Into My Solo Biz

Publié le 12/06/2019
Monica D.
Founder/Owner
Édition, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Once I set up my questionnaire and determined my schedule and link name, it really was good to go. I've shared it with a variety of potential clients with no complaints so far as to issues using it. I look forward to getting to know the tool even better so I can hopefully streamline things even more. I believe it will integrate nicely with a WP site - according to my designer - so all the more reason to stick with this one.

Avantages: The best thing about Acuity to me is how easy it is to incorporate into my business process. I can easily update my daily schedule before I share the scheduling link with a potential client. I was able to create a questionnaire used within Acuity, and I can just add the link to my site for people to use when they are ready to schedule a meeting. Plus I can customize the link with my business name. And that's just using the free version. I will upgrade when it's time and I anticipate it being even better when I do.

Inconvénients: Because I am not yet using this daily, I don't have any complaints about this tool as of yet. There are all kinds of little things I'm not even using yet and the price is right even to just try out the other features. What's not to like?

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