17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Brown Paper Tickets

Solution logicielle de billetterie et d'enregistrement d'événements avec possibilité de recueillir des dons pour les collectes de fonds sur le lieu de vente.

Qui utilise Brown Paper Tickets ?

Les planificateurs et agences professionnels, les propriétaires d'entreprise, les entrepreneurs, les organismes à but non lucratif, les organisations communautaires et les entrepreneurs, ainsi que les salles, les artistes et les promoteurs qui ont besoin d'une billetterie pour des événements.

Brown Paper Tickets Logiciel - 1
Brown Paper Tickets Logiciel - 2
Brown Paper Tickets Logiciel - 3
Brown Paper Tickets Logiciel - 4

Brown Paper Tickets ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Brown Paper Tickets

Brown Paper Tickets

3,7 (37)
0,99 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
5
3,8 (37)
3,8 (37)
3,6 (37)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 €
Version gratuite
Version d'essai gratuite
56
28
4,6 (5 444)
4,5 (5 444)
4,3 (5 444)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Brown Paper Tickets

Eventbrite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Planification des événements
Meta for Business
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des publications
Promotion sociale
Édition automatisée
SimpleTix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Réservations de billets
AudienceView
Fonctionnalités les mieux notées
Lecture de codes-barres/tickets
Rapports et analyses
Réservations de billets
FareHarbor
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Ticket Tailor
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Réservations de billets
NextMe
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Champs personnalisables
Rapports et analyses
Raklet
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
Angage
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel

Avis sur Brown Paper Tickets

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,6
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
38%
4
32%
3
8%
2
5%
1
16%
Colleen
Colleen
Marketing Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Cheaper than many alternatives, and easy to use

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Very easy to use and implement. We used to sell event tickets right off our website using a more manual process, and when exploring options Brown Paper Tickets was recommended to us. After looking into it we decided to try it out on a free event. That went so well we started using it for paid events as well. We recently held an event with different t time options and their customer service was extremely helpful in walking us through getting our event set up correctly.

Inconvénients :

Interface/look of the site is a little dated. I wish you could customize it a little bit more.

Ayano
Ayano
Independent Contractor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Simple platform for event needs

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : It has been great! Very simple and straight-forward, which is good for my clients who may not be so tech-savvy.

Avantages :

I really like the "fair-trade" model that Brown Paper Tickets embodies. Being in community development work, I like to source equitable tools and software for my engagements.

Inconvénients :

The interface of the BPT website could be improved. It has an old-style look to it that may not be appealing to all users.

Sarah
Outreach / Visitor Services Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Beware the gross negligence, you won't get your funds :(

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : We became customers of Brown Paper Tickets in 2008, using their services to sell tickets to our public tours. In 2020, we continued to use them and were lucky to safely remain open and hold our tours. Brown Paper Tickets has withheld over $30,000 of our ticket sales for tours from July through September, none of which were cancelled. We have gotten no response from them despite countless attempts to reach them, begging for an answer as to when we will get our funds. We are a small non-profit historic site, and our staff worked hard to bring in that income that we so heavily rely on. Brown Paper Tickets has been grossly negligent, and I wouldn't recommend them to anyone anywhere. We have since ceased all ticket sales through them and are shopping for an alternative.

Avantages :

I loved their customer service team until they laid them all off. They used to be so wonderfully helpful and kind, always available. Now they shut down the phone lines and refuse to provide answers.

Inconvénients :

It was complicated to set up for our needs at times, and was too time consuming / not very customizable.

Nicole
Nicole
Communications Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Excellent choice for free online events

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, Brown Paper Tickets is easy to use but not customize.

Avantages :

I appreciate that brown paper tickets doesn’t charge if you are not selling tickets.

Inconvénients :

It was sometimes difficult to find specific event data or make customer reports.

Blake
Blake
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Perfect for small-budget nonprofits

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

It's safe to say that BPT has stayed true to its mission from the beginning: providing low-cost ticketing and event management that's suitable for student groups and low-budget nonprofit organizations. It's simple, effective, and we've never had a complaint about the UX.

Inconvénients :

It would be interesting to see their branding / user-flow updated to something similar to Eventbrite, but I'm almost hesitant to say that because it's almost nostalgic at this point.