Admation

Admation

par Automaton

Qui utilise Admation ?

Admation s'adresse à toutes les équipes de marketing de marque (entreprise ou commerce de détail) ou agences de création à la recherche d'une solution cloud pour gérer tous les aspects de leurs projets marketing, notamment leurs ressources et leurs actifs.

Description de Admation

Admation est une solution cloud de flux de travaux d'approbation destinée aux marques et aux agences de publicité qui sont fatiguées de gérer le quotidien. Rationalisez votre flux de travail d'approbation avec un outil qui vous permet de gérer et de suivre tous vos avis et approbations à partir d'un hub central. Les fonctionnalités clés incluent des modèles de briefing, des outils de vérification en ligne (tous les médias, notamment la vidéo et les sites web), des opinions groupées, des approbations hiérarchisées, des notifications de rappel, une traitement comptable quotidien (DAM), des outils de création de reporting et de nombreuses autres fonctionnalités conviviales.

Informations sur Admation

Automaton

http://www.automaton.com.au

Fondé en 2001

Prix de Admation

Admation est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Admation ci-dessous.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Admation - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de portefeuille de projets
Collaboration
Gestion des exigences
Gestion des portefeuilles
Gestion des problèmes
Gestion des ressources
Gestion des tâches
Gestion du budget
Planification de projets
Suivi des statuts
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Tableau de bord
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur
Fonction de glisser-déposer
Gestion des capacités
Planification des ressources
Prévision
Rapport d'utilisation
Recherche/Filtre
Reporting/Project Tracking
Resource Allocation & Planning
Suivi des compétences
Accès mobile
Automatisation des processus métiers
Configuration des workflows
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des calendriers
Gestion des documents
Gestion des formulaires
Gestion des tâches
Intégrations de tiers
Sans code
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Éditeur graphique de workflow
Collaboration
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Suivi du temps

Avis sur Admation

Afficher 5 avis sur 196

Note globale
3.5/5
Facilité d'utilisation
3/5
Service client
3.6/5
Fonctionnalités
3.1/5
Rapport qualité-prix
3.2/5
Ben C.
Art Director
Marketing et publicité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/09/2017

"A powerful tool for tracking artwork submission and approvals."

Commentaires: I can see what my jobs are and importantly what their job numbers are so I can track the artwork down from the server. I can also find relevant material to a job assuming the client has remembered to upload anything.

Avantages: 1. You can see where all your current jobs are, what their job numbers are and if they have been reviewed and or approved.
2. The preview is fast.
3. Great for tracking progression of a job.
4. The Admation team bring out regular improvements to the software.

Inconvénients: 1. It involves too many steps to upload a single piece of artwork.
2. It generates a different job number for every element of a campaign, if you have 60 pieces of artwork you have 60 different job numbers for one campaign. Surely the description of the file dictates the difference without the need for seperate job numbers.
3. Overly complicated at times.
4. Markups to PDF's are very messy. Shame it doesn't use Acrobat to markup.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Automaton le 31/10/2017

Hi Ben,
Thank you for providing us with your constructive feedback.
We acknowledge the problems your are experiencing which is why we'd like to schedule a call with you so that our support team can discuss each point of issue in detail.
We love to see the positive responses regarding admation and we hope to continue this through our regular product feature releases. Many Thanks,
Admation Support Team.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/09/2017
Anna C.
Freelance Copywriter
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2019

"Still needs a few tweaks "

Commentaires: Overall it's fine, but a few tweaks to the way the software operates will help it be a more seamless experience.

Avantages: Great for transparency across colleague's work and their obligation on certain tasks

Inconvénients: You can't click back without the page messing up. Sometimes colleague feedback is overwhelming and you can't really tell the order that it's in.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Automaton le 25/09/2019

Hi Anna,

Thanks so much for your feedback. I'm glad that you're enjoying the additional transparency around providing feedback.

There's an option in the system to Download a PDF report with feedback that's numbered in order. The button to download the PDF is found just above any existing comments on the right hand side of your approvals screen. Let me know if that's an easier way to view feedback in the system! If you require any additional support, please don't hesitate to email support@admation.com for assistance!

Happy Productivity!
Samantha

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2019
Valentina S.
Designer
Design, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/03/2020

"Good but still could be better"

Commentaires: Good but not great, could definitely be more user friendly

Avantages: Great for proofing particularly being in a smallish creative team

Inconvénients: Not intuitive and updates are buggy. Freezes and logs out on you multiple times a day

Réponse de l'éditeur

envoyé par Automaton le 31/03/2020

Hi Valentina,

Thanks so much for taking the time to review admation! I'm glad to hear that you're happy with the overall quality, features and ease of use within the platform!

Our new UX designer will be working on improvements to intuitiveness in the platform over the next few months. Hopefully we can get a few of those concerns ironed out for you!

Our protocol for testing updates pre-launch is now more stringent than ever before, and I'd like to thank you for your feedback which I will pass back to the wider team.

We look forward to bringing you more exciting features that you can use in your creative team. In the meantime, if you have any further queries, please do not hesitate to get in contact with our support team directly via support@admation.com!

Best wishes,
Samantha at admation

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/03/2020
Maria A.
Account Manager
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/12/2018

"Admation works well when it works"

Commentaires: When admation works and I fully understand all the tips and tricks, it works really well and makes our process a lot easier. However, it does take a lot of training to adjust to the interface and figure out how every task works.

Avantages: The feedback mode and direct chain from client to suit to studio is the best part of the software.

Inconvénients: The interface is very buggy. On multiple occasions, the site has crashed at pivotal moments i.e. when you mark up 50 changes and then hit changes, suddenly a little bee illustrations pops up on your screen saying there's an error. The interface isn't very user friendly as there are multiple steps for a basic tasks. One of the least favourable things is not having the ability to batch download a project. A lot of our clients struggle with the interface as some of the mark up tools aren't familiar enough (they're used to marking up Adobe PDFs) and the user journey is a bit flawed (i.e. click changes after entering feedback).

Réponse de l'éditeur

envoyé par Automaton le 25/09/2019

Hi Maria,

Thanks so much for your honest review. We really appreciate your feedback and will use this information to make admation a better system!

I believe your crashing issue has since been diagnosed and fixed. We sincerely apologise for the inconveniences caused during these times. If you continue to experience similar issues on your end, please don't hesitate to get in contact with our support team.

I've passed your usability suggestions onto the UX team for review, and we'll see if we can iron out a few of those extra steps for you.

Your feature request on batch downloading projects has been noted.

Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do to assist you!

Best wishes,
Samantha

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/12/2018
Laura S.
Marketing Specialist
Santé, bien-être et fitness, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/09/2019

"Admation review - Marketing team"

Commentaires: I love it. First of all, it give me peace of mind that our enterprise compliance around signoff is met. secondly, the Admation is great for tracking progression of a job/ include reminders. Also, you can customise your dashboard to see all your projects and where all your current jobs are.

Avantages: It easy to use and it helps our team to streamline our approval workflow - it manage and track all of our reviews and approvals from one central/cloud based hub.

Inconvénients: It is a brilliant collaboration tool - very easy to access and manage.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Automaton le 17/09/2019

Hi Laura,

Glad to hear that you're enjoying using the platform to collaborate across your teams!

Please don't hesitate to let us know if there's anything we can assist with.

Happy Productivity,
Samantha at Admation

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/09/2019