15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Pointerpro

Fatigués des sondages ennuyeux ? Vous n'êtes pas les seuls. Survey Anyplace vide la création de quiz et de sondages amusants, mobiles et interactifs. Le genre qui vous permet de dialoguer avec votre public et de laisser la place à votre propre identité ou personnalité. Et vous obtenez plus et de meilleurs commentaires !

Testez la nouvelle fonctionnalité de génération de rapports, qui envoie un rapport PDF personnalisé à vos répondants en fonction des réponses fournies par chacun.

Qui utilise Pointerpro ?

Professionnels du marketing et du service client, enseignants/formateurs, professionnels de la vente dans des entreprises de toutes tailles qui ont besoin de recueillir de manière attrayante l'opinion de leurs clients.

Pointerpro Logiciel - 1
Pointerpro Logiciel - 2
Pointerpro Logiciel - 3
Pointerpro Logiciel - 4
Pointerpro Logiciel - 5

Pointerpro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Pointerpro

Pointerpro

4,6 (246)
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
156
6
4,4 (246)
4,4 (246)
4,7 (246)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
44
4,3 (73)
4,2 (73)
4,3 (73)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Pointerpro

XM for Employee Experience
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque de questions
Enquêtes et feedback
Rapports et analyses
XM for Strategy & Research
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Division des questions (question branching)
Rapports et analyses
Google Forms
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Créateur d'enquêtes
Rapports et analyses
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
QZZR
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Riddle
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
CheckMarket
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Enquêtes et feedback
Rapports et analyses
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
SurveyMethods
Fonctionnalités les mieux notées
Division des questions (question branching)
Modèles personnalisables
Rapports et analyses

Avis sur Pointerpro

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
29%
3
2%
2
0%
1
0%
David
David
Head of Marketing (République dominicaine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great survey tool, 100% recommended

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We started with primitive surveys like checkbox's and other very simple ones. After exploring SurveyAnyplace, our surveys became more complex, providing more value to us.

Avantages :

Survey Anyplace is the perfect survey solution, has more features than Survey Monkey or Typeform combined, the user interface is very easy to understand and navigate and help is always available in multiple forms. The possibility of downloading a custom PDF report for our respondents after taking a questionnaire is a gem that you can't find anywhere else in the survey software/assessment software space.

Inconvénients :

I haven't had any particular problems with the product yet, unlike with buggy competitors, survey anyplace seems to have their product well maintained.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great product, highly recommend

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Pointerpro is packed with features and options for survey building. They also offer the possibility to use custom coding for questions and they have a solid logic building system.

Inconvénients :

Their ReportR capabilities are really nice, but also hard to grasp. You need all the documentation + help from support to get a decent designed pdf.

Réponse de l'équipe de Pointerpro

il y a 2 ans

Thank you for the nice review. As we want to take into account our customer's feedback, we worked hard on improving our Report Builder feature. Since last week our renewed Report Builder went live. The drag-and-drop functionality has arrived and everything is way more instinctive and easy on the eyes! Our team has already prepared several resources for you to allow for an easy start with this exciting new development. Watch Anna's intro video --> https://www.loom.com/share/732abfc6ec4841f9befe831a76795d8c Create your first PDF --> https://help.pointerpro.com/en/support/solutions/articles/35000206019-create-your-first-pdf-with-renewed-report-builder

Princess Emmanuel
customer operations adviser (R.-U.)
Banque, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Pointer is the Pro

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : overall it is a robust tool for creating interactive and engaging surveys , assessments and quizzes.

Avantages :

interactive surveys Customisations advance reporting condition logic

Inconvénients :

cost learning curve limited office capabilities

Réponse de l'équipe de Pointerpro

le mois dernier

Thank you for your positive feedback on the robustness and power of our software. We appreciate your input on the learning curve, and we're constantly striving to enhance this.

Heather
É.-U.
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Disappointed

2,0 il y a 8 ans

Commentaires : I was originally excited to find the software as it allowed for offline collection. Set up was easy but once we started collecting information everything fell apart. I spent over 6 hours trying to get a hold of someone on their chat (as there is no other way to get a hold of someone) and then another long period of time (when up against hard deadlines) to get issues and questions resolved. After the first issue was cleared up (after a couple days) there was some sort of update ran that cause us to have to reset the entire app midway through our show (causing us a lot of stress). We didn't feel that Survey Anyplace was at all sorry about the amount of extra work and money it cost us. We had to expedite a new ipad to set up their app again (plus travel to and from our tradeshow), we had to have key management spend a lot of time trying to handle the issue with them, and had a large amount of angry customers during the few hours at the show we were no longer able to collect information (they were angry as each person we collected had a chance to win a prize). This cost us business and made the company look bad. The software looked nice but not worth the time of money so I would not recommend it.

Réponse de l'équipe de Pointerpro

il y a 8 ans

Hi Heather, I am very sorry to hear that you are not satisfied. For offline response collection, the successful operation of our app is dependent of a number of factors such as the cache & private browsing settings and the version of the browser. These critical factors were not sufficiently communicated to you. Given the impact that this can have, we have adapted our documentation and we will make sure to communicate this very clearly to future users. As for the issue resolution, we try our best to solve issues within the shortest time - I understood your issue was solved 3 hours after its discovery. It is true that we do not foresee 24/7 real-time support in our standard plans. In our experience, the level of support that we provide is sufficient for most users. That being said, a 24/7 hotline is certainly a specific support option for us to consider in the future, for users who need real-time support during trade shows or events. Wishing you all the best, Stefan (CEO)

John
President (É.-U.)
Urbanisme et architecture, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Good Value Robust Customization

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The product is easy to use for our annual big show. Even though we go months at a time without using the software it is east to relearn and start using again.

Avantages :

This software allowed for quick lead capture at a recent tradeshow.

Inconvénients :

We wish we could style the pages more - but for the money this product offers quite a bit of customization without much graphical experience.