Pour qui ?

Small and medium-sized Practices. 1-50 Physicians, Affordable Care Organizations (ACOs)

Notes moyennes

30 avis
  • Note globale 3.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 3.5 / 5
  • Service client 3 / 5
  • Fonctionnalités 3.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 3 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Quest Diagnostics
  • http://www.questdiagnostics.com/
  • Fondé en 1991

En savoir plus sur Quanum EHR

Keep your practice on solid ground with a cloud-based EHR. Experience a robust solution that offers dynamic access to key patient information anytime, anywhere. Quest Diagnostics Quanum EHR offers a comprehensive, fully-mobile and secure EHR that helps keep medical practices efficient and profitable.

Quanum EHR - Fonctionnalités

  • Certifié ONC-ATCB
  • Graphiques
  • Planification des rendez-vous
  • Portail libre-service
  • Prescription électronique
  • Reconnaissance de l'écriture manuscrite
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi de la conformité
  • Utilisation significative certifiée
  • Avis de versement
  • Devis
  • Gestion de cabinet
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des réclamations
  • Historique des factures
  • Saisie de codes et de frais
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord personnalisable
  • Traitement des paiements
  • Vérifications d'admissibilité des patients

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Quanum EHR

nice layout of EMR, and you can customize

Traduire avec Google Translate Publié le 10/01/2018
Melody L.
Billing Manager
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: integration with a practice management system.

Avantages: easy enough to use, lots of choices for filling out history, capable of carrying information over. Allows copying of encounters forward. screens are easy on the eyes.

Inconvénients: Labs do not give CPT codes, only their order code. Very difficult for staff to know what to mark on superbill. Superbill (billing template) can be quite lengthy, would be nice to have more column space. Difficult to figure out how to make encounter templates. No shortcuts for saving standard items. i.e. - plan for cold is the same or nearly the same for each patient; a macro would be great to make this easier to get in. We copy & paste instead of typing. Have yet to figure out how to create standard panels (provider orders a set of labs every time) and not having to check off each individual lab test on the billing template to flow over to the practice management. Would be nice when labs are ordered if they would automatically populate into the billing template.

Excellent for all Specialties!

Traduire avec Google Translate Publié le 08/06/2017
Laurie O.
Practice Manager
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I spend my day on this product and am very Happy with the way things are going!

Avantages: I found Care 360 makes reporting much easier due, to the way their ability to run reports is a fast process and does not take up more of my time. I have instant reports and not having to wait is an asset to our Practice. I also hear from several of my team members that they find 360 user friendly, especially when they are using other emr's from other Practices. That makes my job much easier.

Inconvénients: I am waiting for their IT dept to start helping me with Risk Stratification for CPC Plus. I really can't think of anything else that they need to improve at this time.

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