everything HelpDesk

Qui utilise everything HelpDesk ?

Écoles primaires et secondaires, enseignement supérieur, administrations locales et nationales et secteurs d'activité nécessitant une solution pour accroître l'efficacité du suivi, réduire le coût total de possession et produire des rapports mesurables.

Description de everything HelpDesk

L'un des principaux logiciels pour les écoles et les administrations locales et nationales (*partenaire Blackboard). Un service d'assistance robuste conçu pour augmenter la satisfaction de l'utilisateur final, réduire les besoins en recrutement de niveau 1, gagner du temps sur les tâches et les projets récurrents et économiser de l'argent pour plusieurs services de l'entreprise (informatique, bâtiment, maintenance, ressources humaines, etc.) pour le secteur public, l'enseignement primaire et secondaire et l'enseignement supérieur, y compris les universités, etc. Rejoignez des centaines d'autres organismes publics et écoles. Essayez-le gratuitement dès aujourd'hui.

Informations sur everything HelpDesk

GroupLink

http://www.grouplink.com

Fondé en 1996

Vidéo de everything HelpDesk
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Présentation des tarifs de everything HelpDesk

everything HelpDesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de everything HelpDesk est disponible à partir de 20,00 $US/mois.


À partir de

20,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de everything HelpDesk

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

everything HelpDesk - Fonctionnalités

  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Macros et réponses types
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions

Logiciels helpdesk : afficher la liste complète

everything HelpDesk - Alternatives

Plus d'alternatives à everything HelpDesk

Avis sur everything HelpDesk

Lire tous les avis

Note globale

4,2/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,6

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Utilisateur vérifié
Technology Coordinator
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2018

"Solid self-hosted helpdesk"

Avantages: Self-hosted on linux. 99% of our users submit tickets via email. Excellent pricing. Easy and quick to update software versions.

Inconvénients: Novell integration is interested; but I'd like to see some Microsoft integration for asset tracking.

Réponse de l'éditeur

envoyé par GroupLink le 01/05/2018

Thanks for this review! We¿re happy to announce everything HelpDesk (¿eHD¿) currently integrates w/Asset Tracking thru ¿GroupLink Network/Asset Explorer¿ & its partner, and v11.7 (late `18) will integrate w/MS & Google cals.

We¿d love more input as many customers participate in the roadmap. Current & 2018 releases include:
¿ MFA, ADFS, Google SSO, etc.
¿ More APIs w/acctg & other
¿ Asset Tracking tied deep w/incident reports, work-orders
¿ Enhanced Self-Service (w/ predictive KB)
¿ New mobile apps
o use GPS for location-based work-orders
o scan-in/out w/mobile device
o apps thru Apple & Google
¿ "Network Asset Discovery" (e.g.,topology, audit, reports) & "Network Device Monitoring¿ (e.g., alerts & alarms)

With great customer relationships we¿ll continue to upgrade and improve our already strong ticket & asset tracking solution, keeping it powerful, easy to use & economical for the budget minded.

Happy to discuss 801-335-0700

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2018
Jasper V.
Workplace Administrator
Biens de consommation, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/06/2016

"does what it needs to, very basic, but lightweight, works in most browsers"

Commentaires: it's fairly easy to use. not too hard to setup or update, configure etc (we use Linux server OS). Of course it ain't no Topdesk, but that's also very visible in the price i believe (manager does the contracts & payments so not 100% aware of pricing). Bugs sometimes take a while to be solved, though sometimes also very fast, depends on Dan's schedule i guess.

Avantages: easy to use, fairly light-weight, not too expensive in comparison to other pro packages. Decent filter system, with a small con, you really have to know how to use it. It's very strong if you know how, but for standard users a bit difficult.

Inconvénients: sooooo much clicking. I mean, for the way i work as technician it works very well, especially because i combine keyboard use a lot with the category options etc to auto-fill the boxes and tab to switch between boxes etc. A stair-wise mouse-over expanding feature might work better for some (e.g. New>Ticket/KB/Filter>Group>Category>category option). Don't know if that is clear but if you wish i can try to explain better on request. Standard search box only available to technicians and manager, not to standard users. Search box also has very bad results. No sorting options, no extra filter options. Very limited. Can use a lot of improvement. Management of custom fields can also use improvement.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/06/2016
Ann H.
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2016

"grouplink helpdesk"

Commentaires: Ease of use for the end user submitting a ticket is easy. Ease of use for the administrative side (setup) is not that easy. Customer support is slow to respond, have submitted tickets in the past that took months to get responses.

Réponse de l'éditeur

envoyé par GroupLink le 22/11/2016

Ann, thank you for your feedback! We apologize for any delayed response to your submitted tickets. We work hard to make timely support responses a priority at GroupLink and have made attempts to contact you. Please reply at your convenience and we will be happy to resolve those issues.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2016
Mark D.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2016

"Got the job done."

Commentaires: Overall, "everything HelpDesk" by Group Link is a solid HelpDesk solution. I used this software at my prior job for almost 2 years and had no complaints. It certainly isn't very flashy and it did does not have a lot of customization, but for what it was used for (task management, communication between tech/client) it just simply got the job done. It is lacking some of the most attractive features that you may find other solutions but in my experience there was rarely a software glitch or a problem that required support. All that said, If you are looking for a solid, albeit conservative, helpdesk, and asset management solution, then this would be a great choice.

Avantages: - Well-built, rarely had any software problems
- Allows customization of ticket views
- Great integration with other departments

Inconvénients: - Rather bland layout
- Feels a little out of date
- A little pricey for what you get.

Réponse de l'éditeur

envoyé par GroupLink le 12/12/2016

Mark,

Thank you for your feedback! We appreciate your comments from your previous job and are sorry to hear you are not using everything HelpDesk (eHD) with your current employer.

We wish you could see and use the latest version of eHD, with its great UI and powerful features and flexibility for streamlining work for IT technicians & management, and for giving great Work Order tracking and templates and reports for other departments, like HR, facilities and maintenance.

Also, our new pricing structure makes eHD very cost advantageous for small to large organizations and we also offer a Free Version for up to 3 technicians http://grouplink.com/products/everything-helpdesk/free-helpdesk-offering/

We'd love to work with your current team!

Sincerely,
Your GroupLink Customer Success Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2016
Hector V.
San Marcos Unified School District
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2018

"Great Helpdesk Tool"

Avantages: You can fully customize this software depending on your needs, you can add a connection to your SQL and active directory, you can have 2 way communication between technician and the person that created a work order or asked for help, you can add attachments, videos, etc

Inconvénients: if you modify or customize your software and you upgrade to the latest version you sometimes loose any manual change so make sure you make a backup before each upgrade

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2018