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Description de CIS Utility Billing

CUSI fournit des systèmes d'information client, la facturation des services publics, la comptabilité et la gestion des actifs professionnels dans le monde entier. CUSI développe, met en œuvre et prend en charge une gamme complète de solutions technologiques pour gérer les exigences opérationnelles des services publics et des administrations locales. Aujourd'hui, plus de 1 100 entreprises d'eau, d'égout, de gaz, d'électricité et de gestion des déchets utilisent les applications Windows, SQL et .Net de CUSI pour répondre à leurs besoins opérationnels.

Qui utilise CIS Utility Billing ?

Secteur des services publics, entreprises d'eau, entreprises d'égout, entreprises d'électricité, entreprises de gaz.

CIS Utility Billing Logiciel - 1
CIS Utility Billing Logiciel - 2
CIS Utility Billing Logiciel - 3

CIS Utility Billing ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CIS Utility Billing

CIS Utility Billing

4,6 (165)
0,35 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
9
4,6 (165)
4,6 (165)
4,7 (165)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
400,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
Intégrations introuvables
4,7 (62)
4,6 (62)
5,0 (62)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CIS Utility Billing

Muni-Link
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en ligne
Historique des transactions
Rural Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des ordres de travail
Gestion des taux
El Dorado Utility Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation en fonction de l'utilisation
Gestion des données des compteurs
Historique des transactions
Dynamics Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation forfaitaire
Facturation récurrente et des abonnements
Gestion des données des compteurs
Banyon Utility Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en fonction de l'utilisation
Historique des transactions
Utilmate
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en fonction de l'utilisation
Gestion des clients
Expedite Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Configurateur de produits
Devis
QuikWater
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Simple Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation forfaitaire
Gestion des taux

Avis sur CIS Utility Billing

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
32%
3
4%
1
1%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Utility Billing Software

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

The technical support staff is AMAZING! Very knowledgeable and professional. There are so many options and functions with this software. It is very detailed and there are so many different modules to help manage every aspect of the business. It also has very detailed reporting functions.

Inconvénients :

Sometimes the program takes a little longer to load information, specifically during memory intensive processes such as calculating bills or running detailed reporting with a lot of criteria.

Matthew
Manager (É.-U.)
Équipements publics, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product, Even Better People

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have been able to streamline a lot of archaic processes by utilizing the modern features in the software.

Avantages :

The software is great but the biggest pro are the people. From tech support to managements to our Account Executive. Everyone goes above and beyond to at least get you an answer to your question, problem, or concern.

Inconvénients :

Updates. We usually like or want the features or enhancements that are released but I don’t want to request an update every other week.

Steve
Executive General Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Less than stellar

1,0 il y a 7 ans

Avantages :

Product tracks accounts very well and includes a plethora of options for customer information. The software is relatively easy to use and priced well.

Inconvénients :

Their payment system integration was not compliant with PCI DSS standards at the time we used this product. Big problem!

Réponse de l'équipe de Continental Utility Solutions

il y a 4 ans

Hey Steve, I just wanted to let you know we are actually PCI Out-of-Scope. We process payments via a process known as tokenization. All sensitive payment information is routed to our merchant service provider. This allows us to process ultra-secure payments without ever storing any sensitive payment information.

Erica
Office Supervisor (É.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Sowco Water

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : CUSI has great tech support. I think that’s yalls big positive😄

Avantages :

This software is very easy to use and get the hang of. Tech support is top notch.

Inconvénients :

Wish I could see the balances at first glance on shutoffs. Other than that, I don’t have many issues.

Pam
Principal Account Clerk (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

One of the best decisions we have made! Wish we had made it sooner!

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : I work for a small municipal water utility with about 1700 accounts. After having used an older billing system, with very high maintenance fees, for 15 years it was time to make a change. I did my homework and recommended to the Board the change to CUSI. I could not be happier that they agreed. The conversion process was painless. This was due to solid preparation and CUSI's own Steve Romine, who led the project.

Besides the very knowledgeable staff that did the conversion CUSI has very capable, patient and pleasant people on the customer service and tech side. I have made calls for assistance and they made it a breeze. In 9 months I have called 2 times and the issue was resolved immediately. Another important thing to mention regarding their help line is that if you have another person waiting with you, perhaps an IT person that you are paying, CUSI will move you to the front of the queue so that the person you have waiting is not waiting long and you are not paying more than you have to. Sounds like a small thing but it's that understanding of their customers that impresses me.
The cost of this software is very reasonable, more than reasonable I think when you consider the ease of use and what it is capable of. I would urge anyone considering new billing software to look at CUSI. I not only looked at it I went out and visited other municipalities and spoke to the people that use it. Every single one was on board with this software for the same reasons I have stated above. We will be implementing the web portal and web payments in the 2nd quarter and I am looking forward to doing that. I have every confidence that it will go smoothly.