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à choisir le meilleur logiciel

Description de WellSky Personal Care

ClearCare propose un logiciel web facile à utiliser pour les agences de soins non médicaux à domicile. Il comprend un système de planification facile à utiliser, la téléphonie intégrée, une communication bidirectionnelle avec les soignants et des outils marketing pour les spécialistes du marketing en déplacement. Des centaines de clients du secteur des services privés d'aide à domicile rapportent que ClearCare leur a permis d'optimiser leurs opérations et leur croissance.

Qui utilise WellSky Personal Care ?

Les services privés d'aide à domicile et de soins non médicaux à domicile en Amérique du Nord.

WellSky Personal Care Logiciel - 1
WellSky Personal Care Logiciel - 2
WellSky Personal Care Logiciel - 3
WellSky Personal Care Logiciel - 4
WellSky Personal Care Logiciel - 5

WellSky Personal Care ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

WellSky Personal Care

WellSky Personal Care

4,4 (261)
12,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
1
4,5 (261)
4,0 (261)
4,3 (261)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
1
4,5 (119)
4,7 (119)
4,8 (119)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à WellSky Personal Care

BOSSDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Gestion des tickets de support
Generations Homecare System
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Graphiques
eRSP
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des clients
Planification des aidants
AxisCare
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification
Planification des aidants
AlayaCare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des employés
Monitoring
ContinuLink
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de la conformité
Planification des aidants
Carecenta
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des plans de soins
Planification
InMyTeam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conforme HIPAA
Planification
Aaniie
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des dossiers patients
Gestion des plans de soins

Avis sur WellSky Personal Care

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
26%
3
6%
2
4%
1
3%
Melanie
Melanie
Recruitment Coordinator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services à la personne et aux familles, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Love this system and it's always updating and getting better.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

There are too many features that I like about it. It's easy to use, easy to navigate through, easy to correct your mistakes. Positive changes are always being presented. I love the way it can keep track of time accruals to prevent overtime and the feature that helps find the perfect CAREGiver for open shifts.

Inconvénients :

If you have a new user or someone does not pay close attention when changing a shift, they may change every shift that was scheduled at the same time instead of just that specific shift.

Andrea
Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Productivity increased with WellSky

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

WellSky Personal Care software is user friendly for our administrative and field staff. The real-time results that display missed visits, open visits, completed visits as well as tasks, makes our job easier in providing quality home care services. Wellsky improves productivity and employee and patient satisfaction. It is easy to run reports and check processes.

Inconvénients :

The app for Wellsky periodically goes down.

Jamie Lee
Senior Helpers Caregiver (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

General Field use

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Good overall. Few nuances. I have disdain for inaccurate reporting of data especially when it affects your pay. Keep it real and fix that

Avantages :

Overall convenience but not 100%. Mileage is Not accurate. It undercuts mileage. Shows in meters. Definitely not accurate mileage reporting

Inconvénients :

The mileage calculations are NOT accurate. When you get paid mileage and its undercut. Ethically this is not okay at all

Jessica
Owner (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Worst Software Nightmare Ever!

1,0 il y a 11 mois

Commentaires : I can't believe the level of incompetence and lack of care I've experienced with WellSky. It's almost like they don't even have real employees, just bots programmed to frustrate and annoy. My engineering ticket has been sitting there for ages, [sensitive content hidden] to be exact, and today is [sensitive content hidden], with issues that could potentially harm our clients. Day after day, month after month, we've submitted tickets pleading for help, but it's like shouting into a void.My staff is beyond fed up, clients and their families are on the brink of revolt, and all WellSky does is give me the runaround. I've had to hire extra staff just to navigate the mess this software has caused, and what do I get? A pathetic excuse named [sensitive content hidden] who pretends to "understand my frustrations" but conveniently forgets to follow up. It's like they're experts at dodging responsibility.And don't even get me started on their so-called "customer service." When you call, it's either an eternal hold followed by an invitation to leave a message that they'll probably ignore, or you get disconnected faster than you can say "horrible software." You'd think that submitting tickets online would yield some results, but surprise, surprise – nothing happens! It's like sending your complaints into a digital abyss.I'm not just disappointed; I'm appalled at the utter lack of professionalism and accountability from WellSky. Save yourself the headache, the heartache, and the money – stay far away from this nightmare company.

Avantages :

At this point, nothing. It's glitchy and their customer service, engineering support, and tech support is beyond horrible. We experience a new issue every day with no way to resolve it.

Inconvénients :

lack of professionalism and accountability from literally everyone at WellSky.

Carlos
Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product for homecare management

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

Ease of use and affordability. Online resources are a great help.

Inconvénients :

Care plan section needs to be more customizable.