AheevaCCS

par Aheeva

0 avis
AheevaCCS

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Outsourcing and insourcing Targeted positions: VP/Director Information Technology , Owner, VP Operations, Sectors: Banking, Insurance, Tourism, Transports, Operators, Internet Service Provider

Notes moyennes

  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Service client
  • Fonctionnalités
  • Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • À partir de $500/unique
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)

Informations sur l'éditeur

  • Aheeva
  • http://www.aheeva.com/
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur AheevaCCS

The Aheeva software suite gathers all the features required for efficiently managing-contact centers: intelligent distribution of inbound and outbound calls, varied and high-performance dialing modes (predictive, progressive, preview), multilingual interface, unlimited number of detailed reports, unlimited number of routing scripts, quality control (remote and real-time listening), audio and video call recording, audio and video live monitoring, staff management.

Spotlight_media_placeholder

AheevaCCS - Fonctionnalités

  • Call recording
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel

Logiciels similaires