Qui utilise Planyo ?

Toute entreprise effectuant des réservations en ligne telles que les hôtels, les thérapeutes, les agences de location (bateaux, voitures), les parkings, les locations de vacances, les services sur rendez-vous, les billetteries événementielles, les salles de conférence, les courts de tennis, etc.

Description de Planyo

Ce système de réservation est utilisé, entre autres, par les stations de vacances, agences de location de voitures, hôtels, écoles de conduite, navires de plaisance, médecins et thérapeutes, salles de conférence, courts de tennis, parkings, billetteries événementielles et bien plus encore. Vous pouvez même regrouper de nombreux sites en un seul. Les 30 premiers jours sont toujours gratuits et sans aucune obligation. Aucun autre système n'offre autant de possibilités d'intégration que planyo (conception de sites web, comptabilité, MailChimp, Google Agenda et bien d'autres). Des applications iPhone et Android gratuites sont disponibles.

Informations sur Planyo

Xtreeme

http://www.xtreeme.com

Fondé en 1997

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Documentation
Vidéo de Planyo
Play
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Présentation des tarifs de Planyo

Planyo est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Planyo est disponible à partir de 23,00 $US/mois.


À partir de

23,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Planyo - Fonctionnalités

  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client

Logiciels de réservation : afficher la liste complète

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Avis sur Planyo

Afficher 5 avis sur 25

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
3,9/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Utilisateur vérifié
Senior Proposal Writer
501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2018

"A must-have for any type of rental business."

Avantages: This software is extremely customizable for any type of rental, whether it's a tangible item (e.g., renting cameras to the public) or a service (e.g., managing a vacation rental). The customer service is also excellent and support tickets are always answered very quickly.

Inconvénients: Sometimes the software is actually too complicated and I find it difficult to navigate amongst different item management screens. At times I'm worried that I'm editing more than one item when I don't want to be, or in other instances I do want changes to apply globally but it can be tough to figure out how to do that.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2018
Greg D.
Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/07/2017

"An extremely powerful software suite with endless integration and customization potential."

Commentaires: A highly customizable booking engine and channel manager with resource-specfic credit-card merchant account processing.
Seamless and professional automated customer notifications.
Powerful and dynamic pricing.

Avantages: The notification system is extremely powerful, and the numerous plugins for channel managing provide peace of mind over double-bookings.
A unique feature is the possibility of having one merchant account per resource for credit-card processing.
The system is reasonably priced and modular.

Inconvénients: Reporting engine is lacklustre. The standard user interface is overly complicated. Although the pricing engine is powerful, there's no way of easily displaying prices without manually entering start/end dates/times.
Integration according to our specfic needs was complex and required a third-party.
A couple of unanounced system changes were made with a business impact.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/07/2017
Ben H.
web content/marketing manager
Articles de sport, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2017

"its okay, bummer there is a 9hr time difference"

Avantages: it works for the most part and bummer.

Inconvénients: not user-friendly... I've put in 3 support tickets in the last week per the same topic and haven't hear back

Réponse de l'éditeur

envoyé par Xtreeme le 14/07/2017

Hi Ben,

All your tickets have been answered, please check your spam box as most likely our replies end up marked as spam. Thanks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2017
Erik S.
Founder
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019

"A powerful rental software that nearly can handle everything"

Commentaires: The experience is solid, good. We did not find better rental software fitting our needs.

Avantages: Planyo has so many features, that every crazy idea we had could be done with few clicks in Planyo.

Inconvénients: The pros are the cons: The complexity of the possibilities by Planyo gives you chances to "do a few clicks" here and there. You might end to not understand every detail the software offers you. So you really have to go deeply into it and try to understand the complexity behind Planyo. Some support pages are not updated at the same moment as the software has been.
We run into some hidden limitations (number of resources). Those limitations should be published open according to our opinion.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019
Irene M.
Director
Loisirs, voyage et tourisme, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2017

"Flexible booking system"

Commentaires: Real-time management of my products and services. Direct online bookings.

Avantages: Great flexibility in pricing and setting up booking criterias using the pricing manager module. Our business is fairly unique to our location so we can't just use an off the shelf system. Easy to link to a website. Very clear calendar view. Very responsive customer service/technical support team.

Inconvénients: To make the most of the system, you need to be quite technical and computer savvy so it's taken a lot of research and trial and error to get the pricing correct however there are options to hire a third party expert to set this up.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2017