Description de PagerDuty

PagerDuty est une solution de gestion des incidents agile qui s'intègre aux piles de surveillance ITOps et DevOps pour améliorer la fiabilité et l'agilité opérationnelles. Depuis l'enrichissement et l'agrégation des événements jusqu'à leur corrélation en alertes exploitables, PagerDuty simplifie le cycle de vie de la gestion des incidents en réduisant le bruit et les temps de résolution. PagerDuty propose des centaines d'intégrations natives avec des outils d'exploitation, ainsi qu'une planification automatisée, un reporting avancé et une fiabilité garantie.

Qui utilise PagerDuty ?

Équipes d'ingénierie, de support, administrateurs système, équipes de CNP à toute échelle - depuis les start-up jusqu'aux entreprises Fortune 500.

PagerDuty Logiciel - 1 PagerDuty Logiciel - 2 PagerDuty Logiciel - 3 PagerDuty Logiciel - 4 PagerDuty Logiciel - 5

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PagerDuty

4,6 (203)
PagerDuty
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
57
4,3 (203)
4,2 (203)
4,3 (203)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
19
14
4,8 (36)
4,4 (36)
4,4 (36)
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Alternatives à PagerDuty

Uptime Cloud Monitoring
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Notifications en temps réel
Rapports de disponibilité
SolarWinds Service Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Rapports et analyses
Squadcast
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Rapports informatiques
Tableau de bord
Pingdom
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour sites web
Mesure des performances
Surveillance en temps réel
Kaseya VSA
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes/Notifications
Gestion de l'assistance téléphonique
Splunk On-Call
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Rapports d'incidents
Suivi des problèmes
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
OpsGenie
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Alertes/Notifications
Communication multicanal
One Call Now
Fonctionnalités les mieux notées
Notifications en masse
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses

Avis sur PagerDuty

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
31%
3
4%
1
0%
Corey
Corey
Manager, Incident Management (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Bye Bye to old school on-call practices

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Issues that use to "fall through the cracks" or receive no attention/acknowledgement at all have been almost eliminated totally. The time for a technical resource to be alerted to an incident and acknowledge it has gone from 15-25-35-45mins to 5 minutes or less. Teams are now proactively alerted to issues that may turn into something big before the customer notices any impact.

Avantages :

PagerDuty is incredibly easy to setup and use. Creating new teams, on-call schedules, and escalation policies can be done in a matter of minutes. You can go from manually looking up people via a google calendar or an excel sheet, to engaging an on-call resource in 2 minutes or less from the great app while you are on the beach. The integration with Slack is great, no other way to say it. Very useful for incident notifications for those teams that rely heavily on Slack.

Inconvénients :

The reporting functionality of PagerDuty needs some further enhancements. Obtaining certain data such as "what users are using which contact methods" for example still needs to be provided by contacting their Support team. The filtering of the Visibility console needs work and is currently limited to "All Teams" or a single team.

Tom
Tom
President (É.-U.)
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Helps me sleep at night

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : PagerDuty keeps my entire team in the loop when something goes wrong with our app. We couldn't deliver the level of service that we do without PagerDuty

Avantages :

I love that Pagerduty has integrations with all of the application monitoring tools that we use. If anything starts to act up, Pagerduty makes sure we are aware of it.

Inconvénients :

Nothing really. The pricing is fair, the reliability is flawless.

Marcos
SRE Team Lead (Espagne)
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The best in their sector

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : My overall experience it's that it's a great product. If you need an incident management tool it's the best in their sector and it works as expected but it lacks of some basic features and a really bad documentation that will drive you crazy.

Avantages :

What I like the most is the perfect work Pagerduty does at its job, alerting and incident management. We can get alerted in a very granular way, the alerts are great, the statistics about previous alerts too. It just do what you need it to do.

Inconvénients :

The things I dislike is the really bad documentation PagerDuty does and the horrible User Interface, you never find what you need to find. Also it needs some necessary features that for any reason people are requesting from years ago and they still not working on them like the ability to leave empty on-call schedules (due to bank holidays or vacation)

M. Serhat
Senior Software Engineer (Allemagne)
E-learning, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

On-call software with rich features

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have been using PagerDuty for 1 year now, and I'm with the product so far. The only negative thing about the PagerDuty is the big latency during the incidents.

Avantages :

PagerDuty does the job. It's gonna wake you up in the middle of the night, no matter what. The number of ways they are providing for acknowledging an incident is great. You can get a call, an SMS message, a push notification on the browser, or a mobile notification for an incident.

Inconvénients :

PagerDuty has some latency when it comes to acknowledging incidents. After acknowledging an incident by using the mobile app, getting an additional phone call about the incident is a little bit annoying.

Utilisateur vérifié
Senior Manager (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best in breed incident and on call management

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Pagerduty is an excellent tool to enable on-call teams to response to and collaborate on operational issues with ease. The wealth of integrations with other popular tooling make it the go to option for many people.

Avantages :

Quick to implement and scale and it helps the organization to respond to and resolve incidents in a timely and effective manner. Features such as real-time alerts, on-call scheduling, and incident tracking and reporting are excellent.

Inconvénients :

The cost model can be a little confusing and/or opaque. The reporting module, in my opinion, should be included with the base product