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Description de PagerDuty

PagerDuty est une solution de gestion des incidents agile qui s'intègre aux piles de surveillance ITOps et DevOps pour améliorer la fiabilité et l'agilité opérationnelles. Depuis l'enrichissement et l'agrégation des événements jusqu'à leur corrélation en alertes exploitables, PagerDuty simplifie le cycle de vie de la gestion des incidents en réduisant le bruit et les temps de résolution. PagerDuty propose des centaines d'intégrations natives avec des outils d'exploitation, ainsi qu'une planification automatisée, un reporting avancé et une fiabilité garantie.

Qui utilise PagerDuty ?

Équipes d'ingénierie, de support, administrateurs système, équipes de CNP à toute échelle - depuis les start-up jusqu'aux entreprises Fortune 500.

PagerDuty Logiciel - 1
PagerDuty Logiciel - 2
PagerDuty Logiciel - 3
PagerDuty Logiciel - 4
PagerDuty Logiciel - 5

PagerDuty ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

PagerDuty

PagerDuty

4,6 (211)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
57
4,3 (211)
4,2 (211)
4,3 (211)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
6,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
8
4,6 (13 073)
4,8 (13 073)
4,4 (13 073)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à PagerDuty

Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des documents
Importation et exportation de données
One Call Now
Fonctionnalités les mieux notées
Notifications en masse
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Squadcast
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Notifications en masse
Reprise d'activité
SolarWinds Service Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Contrôles/Permissions d'accès
Notifications en temps réel
Pingdom
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Notifications en temps réel
Surveillance en temps réel
OpsGenie
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Notifications en temps réel
Planification des gardes
Splunk On-Call
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Alertes mobiles
Suivi des problèmes
Kaseya VSA
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Suivi des serveurs
Uptime.com
Fonctionnalités les mieux notées
Notifications en temps réel
Rapports de disponibilité
Surveillance en temps réel

Avis sur PagerDuty

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
31%
3
4%
1
0%
Charlaine
Assistante (Bénin)
Design, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de surveillance de serveur

5,0 il y a 12 mois

Avantages :

C'est un bon Logiciel , il est très pratique et efficace. En plus j'ai confiance en leur sécurité

Inconvénients :

Quelques soucis de connexion au début , si non c'est un très bon logiciel

Jo
Jo
Utilisateur LinkedIn vérifié
Réseaux informatiques
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : GetApp

From 10,000 emails to one actionable alert: PagerDuty

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : I started trialling PagerDuty and other alert aggregation services after accidentally sending myself 10,000 emails. One thing PagerDuty does and does well, is cut through the noise, and helps you focus on the actionable issues. With integration with almost every alerting tool out there, including basic email - integrating a PagerDuty alert into your application or service is far too easy. The pricing is reasonable, and the phone and SMS alerting options work well, even in New Zealand. The PagerDuty app itself makes being on call so much easier, with simple acknowledgement and resolution actions, next to escalation and incident collaboration features. Having user controlled customisation, you can setup the alerting to suit your connectivity and support your sleep. After 6 years on call for a critical NZ wide system, I can say PagerDuty is refreshing change to the game. Don't hate the pager...

Avantages :

Simple setup and easy first alert. Comprehensive incident management, reporting and analytics to focus on what matters. Highly configurable alerting that is controllable by the recipient themselves. Easy escalation, resolution and communication features in mobile application and via the web. Well supported SMS and Phone alerting and incident management - Internationally Quick and easy support for the product - from a great PagerDuty team. Less noise, more actionable alerts with comprehensive de-duplication and alert filtering options.

Inconvénients :

PagerDuty is unforgiving of poorly written interfaces generating errors and despite ignoring ones' phone while in meetings, the alert will get to you, no matter what you are doing! While I love the 'PagerDuty' alerting and am amused by the 'Engineer Laughing' alert sound - having more options for custom, per incident, alert notification sounds in the Mobile app would be great.

James
Director of Information Security (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The best option if you need to be alerted for when things go down

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We were tired of paging everyone all the time on things going down or coming back up. Now it pages one person during business hours only. Also if the server comes back up it'll close the ticket for us and resolve the call. Our admins can now sleep at nights and not have to respond to every page with people trying to figure out who is handling the situation.

Avantages :

Most? There are so many features with pagerduty. I like it only alerts one person on call instead of the old way we use to page people. We use to page everyone on everything. Now it's just the person on call and he doesn't respond it goes to the next person. Very nice setup.

Inconvénients :

Scheduling times is a bit difficult for me to grasp, but once you figure it out you only have to set it up once.

ryan
ops (É.-U.)
Électronique grand public, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

reliable

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Very fast and reliable notifications. The mobile app is great to use for acknowledging and resolving pages.

Inconvénients :

Confusing setup for simple services. Should have a streamlined process to set up user, team, service, and escalation policy in a few clicks.

De Ville
CTO (Canada)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

PagerDuty is the perfect solution for managing our production support team

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : PagerDuty gives us peace of mind. With PagerDuty it's great to know that the right person will be contacted as soon as a production incident is logged. Keeping track of who is on support is no longer a hassle. I can't imagine us managing production support without it, especially considering the fact that the team is spread across multiple continents. I can't recommend it enough!

Avantages :

- Great integration support - Mobile app works great and continues to get frequent updates - Flexible configuration options without being overly complicated - Allows us to easily manage our after-hours roster and schedules - Ability to create incident reports is a great time saver

Inconvénients :

- Pricing is a bit more than some competitors