15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de iSell

Produit phare de Traveltek, iSell permet aux agents et aux opérateurs de vendre, de créer et de gérer leur portefeuille de voyages à l'aide d'une solution web sécurisée. iSell inclut un guichet unique pour permettre aux agents de rechercher et de réserver de leurs fournisseurs. Cette interface unique et cohérente permet aux entreprises de gérer et d'accéder à leurs contrats de fourniture de matériel ainsi qu'aux demandes et réservations de leurs clients. Avec cette solution automatisée et entièrement intégrée, l'époque de la saisie manuelle des données est révolue.

Qui utilise iSell ?

Agences de voyages, tour-opérateurs et grossistes.

iSell ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

iSell

iSell

3,9 (23)
6 000,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
Intégrations introuvables
4,1 (23)
3,8 (23)
4,0 (23)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
150,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
Intégrations introuvables
4,7 (21)
4,7 (21)
4,8 (21)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à iSell

Signature
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Réservation en ligne
Traitement des paiements
TravelWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour agences de voyage
Système central de réservation
wbe.travel
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
TourSys Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des ressources
Gestion des réservations
Travellect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des réservations
Pour agences de voyage
Rezdy
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Réservation d'activités
Réservation en ligne
BizAway
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation en ligne
Suivi des frais
Traitement des paiements
Resfinity
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des prix
Réservation d'activités
Travel Ibex
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des réservations
Rappels

Avis sur iSell

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,0
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
17%
4
61%
3
17%
2
4%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Outstanding backend system!

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I think the design, integration and single backend system is fantastic. Meets all of my needs.

Inconvénients :

No complaints whatsoever. This is an outstanding piece of software for operating tours and bookings.

Kelly
Reservations Supervisor (Nouvelle-Zélande)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Francis Travel Marketing

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Product is fairly straight forward and easy to manage/use. I like the live API links with some of the cruise lines that we deal with.

Inconvénients :

Wish the reporting was a bit more stock standard. We deal in different currency's which threw the team off when they were first sorting the product for us. This can be a pain and time consuming when working out the different ROE's etc when payments are made I still don't think we use this system to it's full capacity.

Katina
General Manager (Australie)
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It is not the easiest of systems to work around.

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : The support from the APAC team has been great, however, we launched during covid and we are struggling to get the system where we want it to be. This is partly our issue as no time to dedicate to load it correctly, however, I don't believe at the initial roll out we were given the 100% support we needed to get it right . Loading hotel rates & specials is time consuming and repetitive and should be much simpler than it is, given the claims that the system is advanced. There is no functionality to generate emails to suppliers from the system. We were also promised 100% API link to our key supplier in Canada, this is still pending 2 years later.

Avantages :

The API links that we can use are good.

Inconvénients :

Difficult to load rates and specials for hotels. TT is geared to cruising. Our company is unique , in that we specialise in tailored made itineraries and not your standard holiday packages

Farid
Farid
National Marketing Manager (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

As a Tour Operator, iSell/ iBos are our crucial technology partner

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have used iSell for over 6 years, and it has proven to be the ideal travel software solution for our business and now powers the entire booking journey from quote to booking, CRM, documentation and mid-office finance.

Avantages :

Having Australian based Account Managers who understand our business needs, was one of the primary reasons we chose Traveltek and we now use most of the modules in their software suite. Once set up iSell is a very reliable and efficient tool that allows us to process large volumes of bookings with complex itineraries. The upcoming Product Roadmap looks very promising and makes us confident that Traveltek will be able to deliver our technology needs for many years to come.

Inconvénients :

It’s not a quick install and go. To make the best use of the system and utilise all the available features requires time and staff resources. API connectivity with Hotel Channel Managers is limited, however it does offer a large selection of connectivity options with Bedbanks and Consolidators.

Ian
Lead Project Manager (R.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

5 years in - and still no other solution to match

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Generally a good experience. 5years in with no foreseeable plans to move out business to different solutions.

Avantages :

here at Fred Olsen Travel - we launched with iSell (& iBos) some 5 years ago. Whilst it was initially a bumpy journey, 5 years later - we still use both modules for over 80 of the business. The platform is intuitive, and allows for logical holiday bookings across multiple elements whilst retaining a competitive licensing structure.

Inconvénients :

Bespoke development work has previously highlighted misunderstandings and issues along the way, but Traveltek have more recently changed processes and seem to be handling this aspect much more efficiently.