17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Impress

Logiciel ERP spécialement conçu pour les secteurs de la décoration de vêtements (sérigraphie et broderie) et des articles promotionnels.

Qui utilise Impress ?

Non fourni par l'éditeur

Impress Logiciel - 1
Impress Logiciel - 2
Impress Logiciel - 3

Impress ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Impress

Impress

2,8 (6)
6 300,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
7
Intégrations introuvables
2,2 (6)
2,0 (6)
2,8 (6)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
199,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
10
4,8 (22)
5,0 (22)
5,0 (22)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Impress

Uphance
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Gestion des produits
Microsoft PowerPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Correction hors ligne
Mise en forme de texte
Présentation hors ligne
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Compte de résultat
Tableau de bord d'activités
Fishbowl
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Gofrugal
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des contacts
Rapports et analyses
OnSite
Fonctionnalités les mieux notées
Achats et réceptions
Facturation
Gestion de la production
AIMS360
Fonctionnalités les mieux notées
Achats et réceptions
Gestion de la production
Gestion des stocks
PolyPM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion d'entrepôt
Gestion de la chaîne logistique
Gestion des stocks
BlueCherry
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Gestion des stocks

Avis sur Impress

Note moyenne

Note globale
2,8
Facilité d'utilisation
2,2
Service client
2,8
Fonctionnalités
1,8
Rapport qualité-prix
2,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

4
17%
3
50%
2
33%
Brandi
Owner (É.-U.)
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Inventory Management

4,0 l’année dernière

Avantages :

Templates are what I liked the most about Impress. It made your presentations easier to set up, and they ran smoothly while presentation took place.

Inconvénients :

Impress could be a bit glitchy at times.

Travis
Sales (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I use the program daily. As far as the platform goes, I feel there is some great functionality.

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

I've used it for over 10 years for both production and sales. As a production tool, it's great and as a sales tool it's ok. I feel like there has to be better software out there that works for both production, sales and reporting.

Inconvénients :

Far to many limitations. Weird glitches and not the most user-friendly program. There are too many steps, too many clicks for even simple tasks. Reporting can sometimes be a nightmare and you don't always end up with the data you need. Customer service is not always helpful or courteous either.

Dana
Administrative Coordinator (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I use this program for sales and inventory, useful but could use updating

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : The only benefit I can think of is having an inventory system that I can alert me when something is out of stock or just overall being able to send customer orders off to the next department.

Avantages :

Entering orders is simple, it's nice to keep notes and stats an all of your customers to keep everyone throughout the company informed. Inventory easy easy enough to add, edit and manage pricing. Inventory reports are detailed. You can run several different reports depending on the information you need.

Inconvénients :

This software can be a tricky labyrinth. There are too many places to go to get whatever it is you are looking for. The updates that they do have I feel are counterproductive and causes the program to freeze upon start up constantly. It needs to be simplified and updated- you should not have to ping pong around when you are looking up information or updating/adding inventory. I think it has potential but it definitely needs a lot of work.

Mark
Head of Web Development (É.-U.)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This software is ok

2,0 il y a 8 ans

Commentaires : We've been using Impress for almost 10 years now. Their software started off being good however with time we've been seeing a lack of improvements. To have this tailored for your company's fit will end up costing you a lot of money. Many software companies's improve their user-interface with time, however, Impress seems to be stuck in the 90's. This software's ideas have promise, however, the lack of updates keeps it in the Stone Ages.

Avantages :

Good Customer Service

Inconvénients :

Bad User Interface Hard to Navigate Still looks like a software made in the 90's

Bobby
Owner (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Poor design

2,0 il y a 7 ans

Avantages :

If you have very specific needs for certain features, Impress will certainly help you create those.

Inconvénients :

With the said capabilities also comes a major con - they'll charge you to develop these features. The interface is very out-dated and overall doesn't offer much.