17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de HandiFox

Logiciel de gestion des stocks basé sur le cloud pour les petites entreprises, étroitement intégré à QuickBooks Online. L'application vous permet d'accéder, de suivre et de gérer l'inventaire de plusieurs sites à partir de votre téléphone ou tablette lors de vos déplacements, où que vous soyez. Avec HandiFox Online, vous pouvez suivre les ventes, recevoir des paiements, émettre des factures et vérifier vos envois à prélever et à emballer. Vous pouvez également générer, scanner des codes-barres ou imprimer des étiquettes de codes-barres, etc.

Qui utilise HandiFox ?

HandiFox Online est une solution conçue pour les autoentrepreneurs et propriétaires de petites entreprises, principalement dans les secteurs du commerce de détail, de la distribution en gros et de la fabrication, qui cherchent à étendre leurs ventes et leur inventaire.

HandiFox Logiciel - 1
HandiFox Logiciel - 2
HandiFox Logiciel - 3
HandiFox Logiciel - 4
HandiFox Logiciel - 5

HandiFox ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HandiFox

HandiFox

4,6 (51)
1 195,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
78
3
4,5 (51)
4,8 (51)
4,8 (51)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
62
42
4,4 (205)
4,2 (205)
4,3 (205)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à HandiFox

Lightspeed Restaurant
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports de ventes
Rapports et analyses
Traitement des paiements
Sortly
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des stocks
Gestion des stocks
QuickBooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Kentro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Sécurité des données
ERPAG
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Saisie de commande
Suivi de l'inventaire
inFlow Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Finale Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire
Order Time Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Pulse
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks

Avis sur HandiFox

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
29%
3
4%
Lindy
Sales Manager (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

As sales manager this is the ultimate product for my team

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

It is a time saver as it is so easy to use and does all I need it to I can Barcode stock in a matter of minutes with their own custom tags

Inconvénients :

It sometimes has issues connecting with Quickbooks but I have not experienced this issue enough to call it a major problem

Réponse de l'équipe de TecomGroup

il y a 5 ans

Good afternoon, Lindy! We appreciate your detailed and positive review. Our team is always glad to hear that HandiFox could help to solve problems in some ways. If there are any issues - 877.942.6343. Please call us!

Keily
VP (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Product for Small Businesses

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Ruslan has been amazing at answering all our questions and requests and having the team work on custom patches that work for us. The support team has been great and responsive.

Avantages :

I like the serial number tracking, barcode scanning, and price levels option for customers.

Inconvénients :

There are certain features we require for our business most have been addressed through custom patches. The only con I have right now is that the web version gives cost access to employees which is something I asked to be removed. On devices like phone or ipad they don't have cost access which i like.

Kurt
President
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

The best way to manage inventory in multiple locations

3,0 il y a 10 ans

Commentaires : Handifox is the best software available for managing inventory, sales orders, purchase orders, customer balances and route sales data that I have found. The fact that Handifox intergrates with quickbooks means that I can use Quickbooks to run my company, and have advanced inventory control within Quickbooks. This makes Handifox an easy to use Quickbooks add on. I think the best feature of Handifox is the ability to run on our Samsung Galaxy s3 phones. Our sales men enter and fulfill orders from their phones. We are able to monitor the inventory and route sales that each of our sales men deliver. I like how Handifox tracks the detailed movement of inventory from within Quickbooks. This software is a must have for any business that have a mobile sales force.

Phil
Owner (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Outstanding Product

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Perfect choice for us.

Avantages :

Love the ease of use and flexibility. It is readily adaptable to our needs.

Inconvénients :

I have no negatives about the product. It serves our needs perfectly.

Caryn
Client Success (É.-U.)
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Handifox Is Outstanding!

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

When we began using Handifox a year ago we were looking for an inventory management system that could help us keep track of over 10,000 items across multiple locations, barcode all of the items, and have the ability to use handheld devices to scan the barcodes when an inventory adjustment was needed. Handifox surpassed all of our needs and we now have all of our sales reps using it daily out in the field to create new invoices using the Handifox app and they can sync it right away so it shows up in Quickbooks. The warehouse team can easily scan and update inventory levels using the app, as well as use the pick/pack feature when shipping orders to customers. Not only that but honestly Handifox is just such a pleasure to work with. [SENSITIVE CONTENT] is their key account manager and he goes above and beyond. He is so willing to help and his response time is incredible. [SENSITIVE CONTENT]has been so helpful along every step of the way since we first started using the app and [SENSITIVE CONTENT] are the best support engineers. Anytime we've had questions they investigate and help us resolve whatever we've run into in no time!

Inconvénients :

We haven't run into any major issues that the Handifox support team haven't been able to address. They are awesome!