15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de NewOrg

NewOrg gère les campagnes de don et de développement, les bénévoles, les clients, les programmes et les prestations de services. Les avantages de la collecte de fonds comprennent la gestion des prospects, les campagnes par e-mail, des calendriers d'événements personnalisés, l'inscription en ligne aux événements, le traitement des paiements et des rapports détaillés entièrement personnalisés. Améliorez les résultats de vos collectes de fonds et réduisez vos coûts d'exploitation en gérant toutes vos relations dans une seule et même solution. En savoir plus sur la gestion intégrée de l'information de NewOrg et sur la manière d'évoluer vers un développement plus durable.

Qui utilise NewOrg ?

Les organismes à but non lucratif de tout type, quel que soit le domaine de prestation de service. NewOrg est une solution flexible qui peut être configurée pour répondre à vos besoins spécifiques. La mise en œuvre inclut toutes les formations, importations, rapports, etc.

NewOrg Logiciel - 1
NewOrg Logiciel - 2
NewOrg Logiciel - 3
NewOrg Logiciel - 4
NewOrg Logiciel - 5

NewOrg ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

NewOrg

NewOrg

4,7 (42)
350,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
19
4,5 (42)
4,8 (42)
4,9 (42)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
203
70
4,1 (6 757)
4,3 (6 757)
4,1 (6 757)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à NewOrg

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Filevine
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des cas
Notes de cas
Microsoft Access
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Salsa CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Suivi des dons
Traitement des paiements
Claris FileMaker
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Sauvegarde et récupération
Bonterra Case Management
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Gestion des cas
Rapports et statistiques
CharityTracker
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Gestion des clients
Rapports et statistiques

Avis sur NewOrg

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
17%
3
5%
Kim
Executive Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product!

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

NewOrg has been a tremendous asset to our organization. It does so much from keeping all of our staff organized and in touch with what services are provided to our community to helping us with strategic decisions and thorough analysus. It's reporting features are fabulous and I love how much customization they allow. The support we get from NewOrg is amazing. Every staff person we interact with truly cares about our ability to be successful. They are deeply nonweldable about their system as well as ours! We feel like NewOrg is part of our family.

Inconvénients :

There is very little we are not happy with. There are minor features we hope they come up with, such as scanning documents directly into the system. We do find they are a little on the expensive side, but it is worth every penny. We are very happy with NewOrg.

Réponse de l'équipe de New Org

il y a 3 mois

Thanks Kim! We appreciate your kind words. New features are in constant development, and a survey will be coming soon to vote on proposed additions. As always, we'd love your feedback!

Amelia
Interim Program Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

High level of customer satisfaction here!

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : I truly enjoyed being able to be a part of the development of how we wanted it to work and to be able to provide feedback and get great results from the NewOrg team to deliver a system that is exactly what we were looking for with some great features, which allows our organization to complete our daily tasks with a much greater level of efficiency. I appreciate the level of customer service that the NewOrg team provides, customer service like theirs is rare these days, but Greatly appreciated and makes the process smoother when dealing with something (a system) that can be confusing to some!

Avantages :

I enjoy the high level of customization which can be created for the needs of your organization. I also truly enjoy working with [sensitive content hidden], the way he is able to understand our organizations needs and make the system reflect this is astounding! He is truly a gem! Thank you [sensitive content hidden]!!

Inconvénients :

It took me a bit to learn, but that isn't because of anything to do with NewOrg. Sometimes, technology and I don't get along, but I can say that [sensitive content hidden] was always extremely patient and was great at walking me through a process so I could better understand how the system works!

Rebekah
Volunteer Coordinator (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Overall

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

Online capabilities. I love that the volunteers can enter their own hours via the portal. I enjoy entering client data when out in the field using a tablet. Updates continue to improve capabilities.

Inconvénients :

Mailing labels have to be downloaded into Avery online and more time consuming than it should. Updates sometimes affect our current data.

Réponse de l'équipe de New Org

il y a 6 ans

As a multi-year partner with NewOrg, we appreciate your assessment of what we do well and where you suggest improvements. Thanks!

Leika
Operations Coordinator (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Finally, no more MS Access!!

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

Came from using MS Access, which I was okay with, but to get our data for the reports, I had to spend hours navigating through spreadsheets, forms, and cells. Again, it worked but was time-consuming, and on top of that very hard to minimize human errors and troubleshoot. It is VERY easy to use NewOrg. Love that most of the reports that I need are easily accessible with just one click. The support team is phenomenal and very patient!

Inconvénients :

If I had to pick anything, the inventory system we are using now is not the best compared to what I am used but it is completely understandable as it was custom-built for us and was not originally something that was within the scope of NewOrg. It works fine but not ideal.

Réponse de l'équipe de New Org

il y a 2 mois

Thanks for the review Leika! Stay tuned for news about inventory management in the next 6 months!

Curt
IT Director (É.-U.)
Production alimentaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great organization with a great product

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Excellent!

Avantages :

The support team. Lots of software can fill the functions, but the support flexibility and responsiveness sets NewOrg apart.

Inconvénients :

Just getting started with API access in 2023, but NewOrg has a very smart model in the integration space which should make it really easy and powerful to use.

Réponse de l'équipe de New Org

il y a 10 mois

Thanks Curt! We're excited about the potential uses of the new configurable open API features as well. Can't wait to see what you build with it!