Jonas Club Management

Jonas Club Management

par Jonas Club Software

Pour qui ?

Public and private clubs of all sizes choose Jonas Club Software to supply integrated solutions. From small operations with just a single user, to large scale management companies.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 4.8/5
  • Facilité d'utilisation 4.5/5
  • Service client 4.8/5
  • Fonctionnalités 4.6/5
  • Rapport qualité-prix 4.5/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Jonas Club Software
  • http://www.jonasclub.com/
  • Fondé en 1990

En savoir plus sur Jonas Club Management

Whether your club is small, large, public or fully private, Jonas Club Software has the right mix of Software, Communication and Service solutions to fit your needs. Worldwide over 2,300 clubs in more than 17 countries utilize Jonas Club Software to build and enrich member relationships, increase revenues, and decrease costs.

Jonas Club Management - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Booking en ligne
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • Base de données des adhérents
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des événements
  • Portail des membres
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Feuilles de départ électroniques
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la paie
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Point de vente (PDV)
  • Programmation des cours
  • Traitement des paiements

Avis les plus utiles sur Jonas Club Management

jonas

Publié le 09/10/2018
Sally T.
server
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: this is my absolute favorite software to use. it has the most efficient on screen use and administrator access is easy to navigate

Inconvénients: sometimes we have bugs and issues with certain updates with the computers

The only product we use

Publié le 19/11/2018
Utilisateur vérifié
Controller
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The Jonas Club Management team from top to bottom are outstanding- the sales team locally is outstanding and well known in the golf community. The support staff are friendly and really know their stuff and respond to tickets very quickly.

Avantages: This is our complete club management software- it handles our point of sale, our shop inventory, our membership and A/R records. It also does all of our accounting- from check printing and A/P to fixed asset depreciation schedules and interim financial statements.

Inconvénients: There is a significant learning curve. This software takes a long time for a back office user to become completely comfortable with using. However, there is nothing that can't be undone if mistakes are made by a "non-superuser" and only very few things that are irreparable without help from Jonas' very capable support team.

Jonas Club Management is a great choice for Country Clubs

Publié le 07/06/2018
Utilisateur vérifié
Membership Information Systems Manager
Relations gouvernementales, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I was able to run my club using Jonas Club Management. It allowed me to bill, create tee times, run as POS stations in the restaurants, check in members at the pool, and run detailed reports. They continue to add new features and they take client input very seriously. Their customer service reps are great as well. They would walk me through any issue that I could not figure out.

Inconvénients: It does offer the standard billing features, but if you had some special or creative billing issues, it was hard to get it to work. You also need to pay per license which can get pricey depending on the size of your club.

Go Jonas

Publié le 03/12/2019
Caitlin T.
Receptionist
Santé, bien-être et fitness, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The family sign in feature makes for a much quicker check in experience when scanning the tags of people and families that are connected and frequently come together. We are just starting to use this software and I for one have enjoyed the transition immensely.

Avantages: This product is very used friendly! It makes sign in and review of members profiles and forms a breeze to use!

Inconvénients: I don’t like that I need to fill out forms in one section and scan in another. I wish this option was available and showed in the same tab.

Tough to navigate

Publié le 13/03/2019
Katherine D.
Food and beverage manager
Produits alimentaires, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
2/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Has many functions to offer a full service club

Inconvénients: Very hard to navigate in admin when adding items, changing prices etc

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