Synergist

Synergist

par Synergist Express

Qui utilise Synergist ?

Synergist est le principal système de gestion des coûts d'emploi et de gestion de projet pour les agences de création numérique, les cabinets de conseil et autres organisations gérant des projets nécessitant un contrôle et une visibilité de leur activité.

Description de Synergist

Prendre le contrôle des projets de l'entreprise en rassemblant tous les éléments en une vue unique. Synergist est le premier système de gestion des coûts et des projets d'emploi au Royaume-Uni pour les agences, les cabinets de conseil et les services internes.

Informations sur Synergist

Synergist Express

http://www.synergist.co.uk/

Fondé en 2003

Prix de Synergist

Synergist n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Synergist est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

À partir de

19,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

Synergist - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de projets
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Budgétisation et prévision
Devis
Gestion des bons de commande
Gestion des factures
Gestion des ordres de travail
Nomenclatures
Ordres de changement
Reporting des dépassements de coûts
Suivi des coûts de production
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Suivi progression/coût
Diagrammes de Gantt
Définition des priorités
Outils de collaboration
Suivi des statuts
Suivi des étapes
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Alertes/Notifications
Emplacements multiples
Gestion des réservations de chambres
Planification automatisée
Planification des cours
Planification des groupes
Planification des installations
Planification des rendez-vous
Planification des ressources
Planification du personnel
Planification en temps réel
Collaboration
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Suivi du temps
Audit
Contrôle des matières dangereuses
Gestion de l'air
Gestion de l'eau
Gestion de la conformité
Gestion de la durabilité
Gestion de la formation
Gestion des documents
Gestion des déchets
Inventaire des émissions
Coût des tâches
Gestion de la conformité
Gestion de la logistique
Gestion de la maintenance
Gestion de matériel
Gestion de projets
Gestion des ordres de travail
Gestion des ressources
Gestion des stocks
Gestion des équipements
Planification

Avis sur Synergist

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
3,7/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,3/5
Phil R.
Founder and CEO
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/10/2017

"Synergist is great for time based businesses where you need to track and manage your teams"

Commentaires: Productivity, reporting, profitability, better management of people and time.

Avantages: It has enabled my agency to understand the hours spent on client work, helped manage utilisation and productivity of the agency. It has helped agency profitability. It has helped us manage over servicing and most importantly where our team are being overworked or working too many hours.

Inconvénients: Nothing really in the cons - other than some people might find it labour intensive on top of the client work they are doing.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/10/2017
Rebecca F.
Managing Director
Fabrication électrique/électronique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2017

"Synergist provides our small Engineering company with all the functionality we need to be successful"

Commentaires: Better business management, reporting and trustworthy information.

Avantages: Ease of use and functionality to adapt to any type of business requirement. We have 2 departments that both use Synergist differently for their needs, it is adaptable and flexible. Reporting is brilliant and again is an adaptable dependent on the needs. Synergist has allowed us to scrap unreliable excel spreadsheets and allows ONE centre for updating the whole company. Synergist has proven easy to learn also for our new starters who average about a week to understand the basics and roughly a month to get to a "superuser" level.

Inconvénients: Running reports takes a little time to get your head round how the data interacts but once you do its great.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2017
Debra S.
Accounts Manager
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/09/2017

"Overall, pleased with the software as it is a 'whole approach in one place' ."

Commentaires: One central area for the life of the project to be able to budget for future, fee quote more accurately for the future, track the life of the project and analyse data at the end of the project more efficiently.

Avantages: One central place for the life of the project i.e. from fee quote to completion, cutting down on previous needs for quite a few spreadsheets !

Inconvénients: Data Reviewer reporting isn't as simple as we would like it.
We would like more things bespoking to our company.
Calendar bookings if far too complicated for our needs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Synergist Express le 26/10/2017

Thanks for taking the time to leave a review Debra. Great to hear you're pleased with the system and have benefited from the efficiencies of bringing all aspects of your projects into one central place. The Data Viewer has proved to be a very popular reporting tool and we receive many requests from customers looking for more advanced options within this to create more complex reports. To deliver a solution to the overwhelming majority of these enhancement requests, we've had to enhance the Data Viewer with additional options whilst maintaining the drag and drop style approach. I take on board your feedback on this and will pass this to the product development team. The same applies to the calendar bookings tool which has been developed to meet the needs of most project based businesses. If your calendaring needs are particularly simple then its functionality may exceed your current needs. Many Thanks - Nick Lane - Commercial Director

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/09/2017
Utilisateur vérifié
Operations Director
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2017

"Great product with fantastic suppport"

Commentaires: Improvements in agency reporting leading to better and more profitable customer relationships.

Avantages: Reporting and analysis of projects and clients is second to none. We have improved client and agency profitability and process by a significant margin using Synergist.

Inconvénients: UI could be better, but does not distract greatly from solutions overall performance. I believe a new version out soon should provide a better experience.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2017
Joe C.
Operations Manager
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/07/2017

"A great piece of software ideal for any consultancy who want to plan and track clients projects!"

Commentaires: Helps to track all of our projects commercially and plan resource/workload.

Avantages: Great at managing everything from initial enquiry, estimating, project & company commercials and tracking live projects for all your clients.

Inconvénients: It's only as good as the information and effort you put into it. Detailed training and customisation is required prior to using in anger, but once set up correctly is fantastic.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/07/2017