Campaigner

Qui utilise Campaigner ?

Campaigner fournit une solution d'e-mail marketing automation facile à utiliser et évolutive pour les entreprises de toutes tailles. Campaigner est la plateforme de choix de plus de 100 000 entreprises dans le monde, dont de nombreuses marques du Fortune 500.

Description de Campaigner

Campaigner est une solution d'e-mail marketing automation performante qui permet aux moyennes et grandes entreprises de générer un retour sur investissement plus élevé, de convertir plus de leads et de générer plus de ventes. Avec des taux de livraison d'e-mails à la pointe du secteur, une personnalisation avancée et un reporting en temps réel, Campaigner est le choix privilégié de plus de 100 000 entreprises dans le monde.

Informations sur Campaigner

j2 Global

http://www.campaigner.com/

Fondé en 1999

Comprehensive Dashboard
Powerful Email Automation
Dynamic Content
Advanced Segmentation
Multivariate Testing
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Powerful Email Automation-thumb
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À partir de

19,95 $US/mois
49,00 $US
s/o
10,00 $US

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Campaigner

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Campaigner - Fonctionnalités

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  • Accès mobile
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  • Bloqueur de spam
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Contenu dynamique
  • Distribution d'e-mails
  • Données en temps réel
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  • Gestion de contenu
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  • Gestion des campagnes
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  • Gestion des modèles
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  • Intégrations de tiers
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  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
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  • Notifications en temps réel
  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
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  • Segmentation des campagnes
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  • Suivi des e-mails
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Campaigner - Alternatives

Plus d'alternatives à Campaigner

Avis sur Campaigner

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,7
Service client 3,9
Fonctionnalités 3,7
Rapport qualité-prix 3,9

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Kristi D.
Interactive Marketing Manager
Urbanisme et architecture, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018

"Use What You Know"

Commentaires: We send a weekly email to 40k users and this program has worked for us for the last 8 years.

Avantages: This program was already in use when I joined the company and the learning curve was minimal. It has all the standard templates, contacts, and reports that you would need. Every time I have called customer service, they have been helpful.

Inconvénients: Working with the templates can be really finicky. It can be difficult to get it to do what you want at times. It is also not as user friendly as MailChimp, for instance. Their reporting is there but you have to do click more time to get to it and comparing email sends can be annoying the way it's laid out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par j2 Global le 15/10/2018

Hi Kristi,
Thank you for leaving a review of Campaigner.

We are happy to hear that the platform works well for you and your team. We also appreciate th feedback you provided and have passed it along to our product team.

If you have any additional questions please do not hesitate to contact us.

-The Campaigner Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018
Jason P.
Director of Marketing & Research
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2021

"Automation and ease of use"

Commentaires: Overall, we are extremely satisfied on what this software allows us to do from a campaign standpoint. Our emails are clean and easy to read on mobile devices and on the desktop.

Avantages: The interface is very user friendly allowing for drag and drop editiong or html editor features make Campaigner a breeze to work with. In addition, being able to automate an email to go out weekly, or every two weeks, three weeks or four weeks is a great feature.

Inconvénients: Sometimes Campaigner is caps sensitive with linked documents, which will sever links if you're not careful and unless you pull it into html editor you may not be able to see the severed link in the drag and drop editor to apply changes.

Réponse de l'éditeur

envoyé par j2 Global le 25/03/2021

Hello Jason, thank you very much for leaving this great feedback for us. It most definitely helps us to ensure that we keep Campaigner as optimized to your needs as possible. Best regards - Carlos, Customer Marketing Manager.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2021
Scott W.
Administrator
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018

"Much to be desired"

Commentaires: We understand Campainer is not just an email program, but they don't seem very interested in our suggestions along the way. It's disappointing that in all these years, there hasn't been any kind of redesign for ease of use. At what we are being charged monthly; we are likely going to shop around and see if there is something better matched for our needs, and priced more competitively.

Avantages: We use it for simple email blasts to our neighborhood association. We don't use it for marketing campaigns, so therefore do not have the need for some of the functionality available with Campaigner. For our needs it works.

Inconvénients: Ease of use. It is not intuitive, and they haven't done any kind of software or GUI redesign since we started using it (6+ years ago).
Making a template should be a lot easier than it is: Creating and editing templates has a lot of old graphic (frames?) technology that makes for a frustrating experience when trying to line up text blocks with headers, footers and images.
Writing an email with attachments should be easier. Having to upload a file/image to the media library, and then importing it into your email is a lot of steps. Instead, allow a person to add a file/image to an email note in the same simple fashion as any other email client works: add a paper clip button and allow us to select the file to add to the note. That seems like it should have been done a long time ago.
Also, if you accidentally remove a person from an email list, you have to call up Campaigner support to get it fixed; you can't manually fix it yourself. Very annoying.

Réponse de l'éditeur

envoyé par j2 Global le 15/10/2018

Hi Scott,

Thank you for taking the time to review the platform.

We appreciate the feedback you provided in regard to the platform and have passed the feedback on to our product team. If you have any additional issues or questions please feel free to let us know.

-The Campaigner Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018
Shaun B.
CEO
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2020

"Brilliant Customer Support. Limited Functionality"

Commentaires: Campaigners customer support is in the absolute top-tier. I've been in the customer experience consulting and training business globally for over 20 years, and I can only think of one other company that is their equal. Years ago, we switched away from Campaigner to Survey Monkey. We switched back 8 months later. Survey Monkey's customer service didn't come close. Even though we don't need customer support often, we sure appreciate that Campaigner doesn't make you jump through hoops to get to someone who can help. Campaigner appears to have invested little, however in creating integrations with major platforms like Wordpress. Our subscription list suffers because of it. The support team is sympathetic, but their developers don't appear to care about it. It's too bad, because other than that, this is a world-class company.

Avantages: Campaigner is easy to use, and doesn't require a lot of technical knowledge to get started (although it certainly helps). Their technical support team is fantastic, though, unlike most other SAAS. They actually have people you can talk to - and they are consistently awesome. We use it mostly for email marketing. The reporting is great, and everything (except for the 'cons' below) is pretty intuitive.

Inconvénients: Campaigner is missing some critical functionalities that are becoming deal-breakers. Fairly simple things like integrations with Wordpress. One of the biggest gaps is the complete inability to easily create attractive sign-up forms for websites or popups. They have some templates - which are just, well, horrible.

Réponse de l'éditeur

envoyé par j2 Global le 26/10/2020

Hello Shaun,

I wanted to thank you for your excellent and in-depth feedback. It is really great to know that our product and customer support team has been something that you can rely on.

Your feedback with regards to integration is also much appreciated and has been sent up to upper management.

Looking forward to serving your email marketing needs in the future, all the best.

Carlos Petersen, Customer Marketing Manager

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2020
Samantha L.
Font-end Designer
Internet, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/01/2021

"from Zyxel administer"

Commentaires: The product itself is fine, but the support and communication of your inner team is awful.
There is once that we are upgraded without informed. After communicating with the sales he said that he would offer the corrected invoice, but even though I wrote mails to ask for the invoice so many times, I can't get the invoice for three month therefore I can't fulfill the payment, and then I am banned for not paying.
There is also once that we are informed by the accountant that we didn't pay for two months and if we didn't pay right away we will be banned, but our payment duration is 90days, and it's been two years we followed it. I am blamed for your mistake twice this year and i'm really disappoint of your service.

Avantages: easy to use.
Cover most function that we need.
Drag and drop save a lot of time.

Inconvénients: RWD.
UI of administer.
The report after importing contacts is terrible. There is only the row number on the report and then i have to check the original mailing list to find the email myself.
Sales is difficult to find and inefficient.

Réponse de l'éditeur

envoyé par j2 Global le 28/01/2021

Hello Samantha and thanks for your valuable feedback, this certainly does help us to hone in on future updates so that we can ensure you are having the best experience possible. ^CP

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/01/2021