Pour qui ?

Oracle Documaker is designed for businesses looking for Enterprise Document Automation solution by automating documents and customer service.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Prix Contact Oracle for pricing details
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Oracle
  • http://www.oracle.com
  • Fondé en 1977

En savoir plus sur Documaker

Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.

Documaker - Fonctionnalités

  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications par lot
  • Communications à la demande
  • Contenu interactif
  • Contenu vidéo
  • Distribution d'e-mails
  • Gestion de contenu
  • Gestion des impressions
  • Gestion des modèles
  • Personnalisation
  • Collaboration
  • Formats multiples d'édition
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Suivi des interactions
  • Traitement des lots

Avis les plus utiles sur Documaker

it's a great software. I can find my documents easily.

Publié le 30/07/2017
Alex G.
engineer
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: ease of use, really easy to setup couldn't be more satisfied by a piece of software. It has helped our business to achieve its true business potential.

Inconvénients: It can get really complicated to initially set it up, so this is a minus for me, on the other hand this is a one time cost you have to pay to use such great software.

It has helped to create efficiency and growth with my business.

Publié le 31/03/2018
Kenneth S.
owner
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Documaker has various design tools and templates that allow me to customize all of my documents. I like that the recipient handling mechanism allows for one to one as well as one to many delivery options.

Inconvénients: I wish that document indexing was included with the software. It also lacks the features of email management and print management.

Lire d'autres avis