Verizon Connect

Qui utilise Verizon Connect ?

Petites et moyennes entreprises avec une flotte de plus de quatre véhicules. CVC, aménagement paysager, électriciens, transport, lutte antiparasitaire, etc.

Description de Verizon Connect

Le logiciel de gestion de flotte de Verizon Connect pour les petites et moyennes entreprises peut vous aider à découvrir des coûts cachés tout en révélant une possible efficacité accrue. Utilisez ses tableaux de bord intelligents et ses outils de reporting pour analyser les tendances et mesurer avec précision les performances de votre flotte. Grâce à la surveillance 24h/24, vous pouvez gérer efficacement les comportements dangereux, les utilisations non autorisées ou les déviations à l'égard des procédures standard. Vous saurez bientôt où réaliser des économies et exploiter une flotte plus efficace.

Informations sur Verizon Connect

Verizon Connect

https://www.verizonconnect.com

Fondé en 2003

Prix de Verizon Connect

Verizon Connect n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Vidéo de Verizon Connect
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Verizon Connect - Fonctionnalités

  • Autorisations d'accès utilisateur
  • Fonctions pour conducteurs
  • Fonctions pour pilotes
  • Horaire des employés
  • Pistes d'audit
  • Recherche de données
  • Suivi des ressources
  • Suivi des violations

Logiciels de carnets de route : afficher la liste complète

  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pneus
  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Parcs automobiles
  • Rapports d'incidents
  • Recherche par NIV
  • Routage
  • Suivi GPS
  • Suivi du kilométrage

Logiciels de gestion de parc automobile : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Gestion des pilotes
  • Gestion du territoire
  • Rapports d'historique
  • Routage
  • Suivi des personnes
  • Suivi des ressources
  • Suivi des statuts
  • Suivi des téléphones mobiles
  • Suivi des véhicules
  • Suivi en temps réel

Logiciels de tracker GPS : afficher la liste complète

  • Devis
  • Facturation
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des pilotes
  • Gestion des véhicules
  • Implantations de pilotes
  • Journaux des déplacements
  • Optimisation des charges
  • Planification
  • Routage
  • Suivi du kilométrage

Logiciels de transport routier : afficher la liste complète

  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pneus
  • Gestion des stocks de pièces
  • Informations sur les véhicules
  • Planification de la maintenance
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des coûts
  • Suivi des garanties
  • Suivi des réparations
  • Suivi du carburant

Logiciels pour entretien de véhicules : afficher la liste complète

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Avis sur Verizon Connect

Read all reviews

Overall rating

3,4/5

Average score

Facilité d'utilisation 3,6
Service client 2,9
Fonctionnalités 3,4
Rapport qualité-prix 3

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Cindy B.
Closeout Specialist & HR Administrator
Télécommunications, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/05/2018

"It's one of the best purchases our company ever made."

Commentaires: We love this software, and we have cut down on employees unapproved use of company vehicles and improved employee driving safety by using it.

Avantages: We've been using Fleetmatics, now Verizon Reveal, for years. We initially signed up with them because we wanted to keep track of what employees were doing in our company vehicles, but this software is capable of so much more. From tracking our oil changes to sending us alerts when employees are speeding, we use this every day. The customer service is amazing also, and there's a pretty nice referral program.

Inconvénients: It recently went through a revamp, and we did a training for the new system about a year before it was actually released. It was a little bit of a messy transition, but once we downloaded the new apps to our phones and got over the hump of getting everyone back on the same page, it's been amazing. The upgraded graphical user interface and new features are great.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/05/2018
Buz P.
President
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2019

"Verizon Connect is a good product"

Commentaires: In the construction business we are able to see where our trucks are located at all times. We are able to monitor any type of speeding and also unauthorized use of vehicles. Also we are able to see where our vehicles are and not waste a phone call.

Avantages: Verizon installed the trackers and helped us set them up. Verizon was very professional throughout this whole process and stuck to their commitments and appointments. When we have issues cutomer service is always a phone call away.

Inconvénients: Even though the trackers were installed for free ... I feel that the monthly service is too expensive. It seems maybe you could get incentives or price breaks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2019
Heather M.
welder
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020

"amazing!"

Commentaires: It has been very good, overall it was easy to use and have not had a problem with the service so far.

Avantages: Extremely easy to use, Granular functionality for alerts personalizable dashboards, Great monitoring features.

Inconvénients: Long contract periods, this service is actually quite expensive. I wish there was some type of price break, Must install system yourself.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020
Robin M.
CEO/Director
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/01/2019

"Verizon Connect Autorenewal sham"

Commentaires: Awful.

Avantages: I'm too disturbed by the customer service to comment positively about the software

Inconvénients: We had been with Fleetmatics/Verizon Connect for 12 years. We rec'd little support though a couple of years back, a sales rep called to have us sign a new contract with an annual autorenewal. This November we were researching Fleet tracking options and called F/VC to find out when our contract was up. We were told at the end of January so mid-December, we reached out to them to tell them that we weren't going to renew (we found another provider with more services and lower prices) and asked what we needed to do. The man who introduced himself as our "Customer Success Partner" told me that our contract requires 60 days notification so we were stuck through Jan 2020. I explained that we hadn't been informed that when we called. He sent me a copy of the contract and told me "too bad" that my company should understand who it is doing business with. He said in no uncertain terms we were locked in through Jan 2020. I asked to speak to his manager but was told she was out of the office but well aware so if I called her the next day, I wouldn't have any better success. I did a search on New York State law and learned that a contract w/ autorenewal needing notice of more than 30 days requires the vendor to notify the signee of their renewal timing by certified mail (or in person) betwn 15-30 days of the deadline or it's not enforceable. Within 24 hours I received confirmation that the contract will terminated this January and not the following!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/01/2019
Lon W.
CEO
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020

"Great for keeping tab"

Commentaires: Has been great service for our HVAC/R service busness , it has provented false claims of acciendets , solved time disputes with customers.

Avantages: Great for keeping track of service technicians location, and hours on job site. Easy to use and set-up.

Inconvénients: Not really any cons to this software that I have found unless it was the cost, we would allays like the cost to be less but you get what you pay for.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020