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Description de ModMed

EMA de Modernizing Medicine est un système de dossier médical partagé conçu spécifiquement pour les spécialités suivantes : dermatologie, ophtalmologie, orthopédie, ORL, chirurgie plastique, traitement de la douleur et urologie. De plus, le système peut être utilisé par un nombre illimité de prestataires de soins et d'assistants. Ce système créé par des médecins propose de nombreuses fonctionnalités clés comme une application iPad native, un système d'apprentissage adaptatif sur le cloud, des notes et des factures automatisées, des fonctionnalités MIPS et MACRA, etc. Une gamme complète de solutions intégrées est également disponible.

Qui utilise ModMed ?

Cabinet de dermatologie, ophtalmologie, orthopédie, chirurgie plastique, ORL, urologie et traitement de la douleur.

ModMed Logiciel - 1
ModMed Logiciel - 2
ModMed Logiciel - 3
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ModMed

ModMed

4,3 (162)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
Intégrations introuvables
4,2 (162)
3,7 (162)
4,0 (162)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
125,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
1
3,8 (397)
3,5 (397)
3,6 (397)

Alternatives à ModMed

Kareo Clinical
Fonctionnalités les mieux notées
Clôture de réclamations
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
AdvancedMD EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Practice Fusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Prescription électronique
athenaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Planification des rendez-vous
Intergy
Fonctionnalités les mieux notées
Clôture de réclamations
Planification des patients
Saisie de codes et de frais
Sevocity
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des patients
myCare iMedicWare
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers
Graphiques
EpicCare EMR
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Planification des rendez-vous
eClinicalWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous

Avis sur ModMed

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
25%
3
10%
2
3%
1
7%
Tom
Tom
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An EMR that puts the physician and patient first

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Specialty-specific EMR built that is easy to use and intuitive. Assists with proper ICD-10 coding and use of modifiers. Additional modules for Pathology, Practice Management/Billing, Telemedicine, and MIPS reporting are available as integrated features. A proactive and responsive company that takes provider issues and input seriously.

Inconvénients :

The system is designed around an optimal workflow. As with any EMR, office workflows will need to be updated in order to align with the system's capabilities.

Réponse de l'équipe de Modernizing Medicine

il y a 6 ans

Tom, thank you for taking the time to share your review and for your continued support! -Alex B., Marketing

Bracken
Practice Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Support completely falls off a cliff after implementation

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Implementation was overall smooth and painless with one exception. They did not ask or understand the Nevada can't prescribe controlled substances on paper and thus didn't do anything for e-prescribing of controls until I brought it up a couple weeks before go live that I didn't see access for our provider. Had great trainers that showed us how to use the software and answered our questions. For clinical questions I haven't had any issues. We have several contacts and they respond to us quickly for support. If it has anything to do with billing or coding, it is an absolute nightmare to get support from someone on a phone or email. They did not setup our virtual card payment drive and we are still waiting for them to give us a folder for this. I was told this was done 07/07/23 and it still has not been completed. I have never had any issues with getting help on basic coding and payment issues until moving to BOOST (billing service). We will be taking a hard look at renewal time if we want to keep this service. I'm sure ModMed is going to reply to this post, so if you want to keep earning our business, you need to step it up.

Avantages :

Great features. Intuitive system. Great clinical support (several contacts to get immediate help). Learns from previous encounters.

Inconvénients :

BOOST support (billing service). You cannot get someone on the phone or email to answer basic billing questions or setup basic admin billing access for your account.

Réponse de l'équipe de Modernizing Medicine

il y a 2 mois

We always aim to deliver a great experience and are sorry to hear in this situation we missed the mark. Thank you for taking the time to bring this to our attention.

Bart
Surgeon (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great EHR maybe WORST customer service in history

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Absolutely awful and they will not even respond to their complete incompetent billing practices .

Avantages :

EHR is documentation great. Ipad interface is good

Inconvénients :

The customer service is zero. We had requested providers and services be removed, over the years. Every time they continue to bill you for those things you requested removed. We even sold the company, transferred account and continue to be billed. They are non responsive, and simply do not care at all about your business once you start with them.

Réponse de l'équipe de Modernizing Medicine

il y a 2 semaines

We always aim to deliver a great experience and are sorry to hear in this situation we missed the mark. Thank you for taking the time to bring this to our attention.

Lisa
Practice Administrator (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Modernizing Medicine

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Mostly positive but some of the customer support team is not responsive to support tickets.

Avantages :

I like that it integrates with most of the products and programs that we use in our practice.

Inconvénients :

The cost of the system and the time it takes to get enhancements approved.

Réponse de l'équipe de Modernizing Medicine

il y a 3 mois

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry to learn about your experience. We are always looking to improve our product experience and your feedback is helpful.

Brandon
Practice Administrator (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Modernizing Medicine

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall our experience has been positive with ModMed. I think part of any new EMR is that they do so much it takes time to really incorporate it all into your practice. So on that end, I think even the things we currently like the least will improve.

Avantages :

The software is a whole suite with EMR and practice Management. The two work together nicely. It allows easy scheduling of providers and linking of the visits. It helps drive the physician through their note while ensuring that they are coding their visits properly. It also helps with MIPS and other programs. They also do regular updates to improve the software, which is great.

Inconvénients :

The things that are the least liked are the inability to really fine tune the scheduling. Even though you limit the type of appointments per location or provider, it still providers the schedulers with all options even if they are not able to use them. Also, creating the notes can be a bit cumbersome. I think some more "customization" would be helpful.