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à choisir le meilleur logiciel

Description de RingCentral Video

RingCentral Meetings est une solution de conférence web complète pour entreprises avec vidéoconférence HD, collaboration en équipe, partage d'écran et webinaires à grande échelle. Organisez des réunions en face à face, discutez, interagissez avec un large public dans des événements virtuels et partagez vos postes de travail, vos applications et vos tableaux blancs avec n'importe qui, n'importe quand et n'importe où.

Qui utilise RingCentral Video ?

Entreprises de toutes tailles, de 2 à 1 000 employés.

RingCentral Video Logiciel - 1
RingCentral Video Logiciel - 2
RingCentral Video Logiciel - 3
RingCentral Video Logiciel - 4
RingCentral Video Logiciel - 5

RingCentral Video ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RingCentral Video

RingCentral Video

4,4 (376)
24,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
3
4,4 (376)
4,4 (376)
4,3 (376)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
106
17
4,4 (11 577)
4,3 (11 577)
4,3 (11 577)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RingCentral Video

GoTo Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Google Meet
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conférences vidéo
Partage d'écran
BlueJeans Meetings
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Zoho Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Ziflow
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de versions
Notes et commentaires
Outils de collaboration
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
LogMeIn
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Nextiva
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Messagerie vocale
Routage des appels

Avis sur RingCentral Video

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
27%
3
9%
2
1%
1
2%
Delly
Delly
Telemarketer (Cameroun)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It helps the team to cold call with tranquility

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall, I think that RingCentral video and its suit tremendously reduce distance barriers and provide opportunities to work and collaborate with international businesses irrespective of your geographical location.

Avantages :

RingCentral Video has been a great means of connecting directly with our prospects and team members. At supersales guys and gals, we used it to make cold calls and weekly team video meetings. It's a great app because it provides a user-friendly interface with just the essential features, unlike other similar apps I've tried. It offers international virtual numbers with extensions (for teams) that are fully functional. I, mean it makes it easy for me to connect with any business or person across territories in the US and Canada without the need to live in these countries.

Inconvénients :

One major problem I found with this tool is that it's only limited to certain countries I mean, they do not provide direct access to clients from Cameroon - Our team was able to because the subscription was purchased by our [sensitive content hidden] in Canada. Direct purchase from Cameroon is not possible.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

RingCentral Meetings Review

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : My overall experience with RingCentral Meetings is great! I love to use Ringcentral at my work. Our company has many telecommuters, and we heavily rely on RingCentral for our daily work. It's so convenient to meet via RingCentral with colleagues from New York, DC, and Boston offices to work on the same project.

Avantages :

I've been using RingCentral every day since I joined my company. What I like most about this software is that I can join anywhere in the meetings with my cellphone and share my screen easily with my colleagues.

Inconvénients :

What I like least about this software is that sometimes I got kicked out of the meetings and re-joined multiple times when the internet was not stable.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Not a big fan

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Everyone knows Zoom, so RingCentral bundling that product with their VoIP services seems like a deal. It isn't in my opinion. The RingCentral client is clunky and has constant updates that need applied. They are replacing this with another internal tool, but, unless you have no other options, this would not be a top pick.

Avantages :

This comes bundled with VoIP subscriptions with RingCentral, it's Zoom - rebranded and with fewer features

Inconvénients :

Your participants must install a RingCentral Meetings client. Web participants have no features. Not an easy to use tool like Meet or Zoom. If all of your participants are using the same solution, then it isn't as frustrating. However, most people in the world prefer to use more common apps, and don't want to

Angela
Insurance Agent (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Outstanding Video Quality

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It has really helped our team stay in contact throughout the shutdown. We can meet each week and also meet with our clients. Any trainings can also be done by our up-lines through the platform.

Avantages :

This software is easy to use, install, and makes it convenient to meet as a team across the United States. I’ve never had an issue with the audio or video quality and each update makes it progressively better, even when I think it can’t get better.

Inconvénients :

There really isn’t anything I dislike. It would be nice to have a list somewhere to automatically call someone like a few other similar software products on the market.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Amazing - All in one phone software

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : This software is great for travel as well as it can be used from your laptop or via cellphone without having to give your personal number.

Avantages :

I am extremely I'm pressed have recently switched over from Avaya, this software has amazing audio quality, reliable support and training was included from ring central. We are now able to task manage, video conference and use as day-to-day phone. This software also allows us to access our phone system without VPN support when we are working remotely. Extremely easy to use, you are able to set your out of office, phone forwarding, and best feature is Visual Voicemail. quickly able to listen or read voicemails without having to call in.

Inconvénients :

We have switched over from Avaya approx. 6 months ago and had some minor issues which were fixed quite easily through tech support and changing settings.