Description de Streak

Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.

Qui utilise Streak ?

Streak est idéal pour les start-up, les PME et les petites équipes au sein d'entreprises commerciales ou de grandes entreprises à la recherche d'un CRM léger.

Vidéo de Streak
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Streak

4,5 (437)
Streak
Indisponible dans votre pays
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
42
6
4,4 (437)
4,4 (437)
4,3 (437)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
127
85
4,5 (2 658)
4,4 (2 658)
4,5 (2 658)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Streak

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Avis sur Streak

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
29%
3
8%
2
2%
1
1%
George
George
Data Engineer
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Email tracking made easy in Gmail

4,0 il y a 7 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Mohammad Izaz Arefin
Mohammad Izaz Arefin
Digital Marketer (Bangladesh)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Free CRM for Gmail

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall, it is one of the best CRM for Gmail. The free plan is recommended for personal use, but for working with a team upgrading to the Pro plan may be needed.

Avantages :

I used this software mainly for email tracking purposes. I used the free plan. It provides data about when the recipient opened the email, its location, and its devices. The CRM is easy to integrate on Gmail. It is not needed to log in to another website, everything can be done within the Gmail workspace. Different pipelines can be created for managing projects, sales leads, hiring, fundraising, and other tasks. Emails can be scheduled to send at a later time.

Inconvénients :

Sometimes email tracking does not work as the recipient's server does not allow tracking. There is another concern of privacy as Streak can access and delete all emails and information within Gmail account.

PAUL
PAUL
Technical Director (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

All CRM Systems should be this powerful and easy!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Avantages :

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Inconvénients :

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

Clayton
Broker (Canada)
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SOOOO GOOD! Jump in without delay.

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : This is the stuff CRM's dreams are made of.

Avantages :

Masterful integration with Google's core productivity products (Gmail, G-Cal, G-Contacts, G-Meet, etc.). I wanted a CRM that increased efficiencies AND reduced redundancies, eliminated multiple software subscriptions, and existed WITHIN gmail. Streak achieves all of this (and—believe me—so much more) with flying colours. Not to detract from the many superior features of Streak, but I wish to use the following example to illustrate how exceptional Streak's value offering is. Whatever software you currently use to create snippets (AKA: email templates), if it's robust, your annual cost is likely a significant percentage of what you'd pay for Streak. Yet, Streak's snippet feature is far and away better than every similar snippet software I've ever used (and I've used the top 5 [in terms of largest user base]). While snippets are but a footnote feature amongst Streak's suite of sophisticated features, my point is that snippets alone are worth the value of a Streak account. Oh, that's right! The snippets are included in the free package. That's another point. Streak's free tier is so good that I'm sure many users/reviewers have little need for the paid plans if they run a solo operation. Just know this, though. Streak is the good stuff. If your business needs grow, so will your Streak consumption. Thankfully, Streak's paid plans are phenomenally competitive... dare I say, generous. Streak's ongoing maintenance, enhancements and customer services are golden.

Inconvénients :

The guilt I feel, for how little I pay, to use such a refreshingly functional CRM.

Ben
COO (Australie)
Production audiovisuelle, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Huge platform risk, comparatively expensive, very clunky

2,0 il y a 6 mois

Commentaires : We try to use this as a full CRM for our Sales team. Outbound sales is a core part of our business, and Streak does a reasonably good job of this. At the original price we signed up at $39/user/month, it made sense. They've since bumped the price to $59/user/month, which is a massive increase with little noticeable improvements over the years (several 'nice to have' features have been added, but core functionality is limited). As a Gmail plugin, the platform risk is massive. We see it as too big a risk, and will be moving away from it ASAP. When we raised concerns about the price increase, their [SENSITIVE CONTENT] emailed (weirdly) and basically refused to acknowledge our concerns. Price increases like this are a cynical way to bump up revenue from existing loyal customers. A better alternative would have been to bump up pricing for only new added users, rather than ransoming your existing users. Generally their support is very responsive, but they're lumped with a buggy, very 'hack-y' piece of "software". Avoid the pain of switching platforms at a later date, and go with a fully fledged CRM from the outset.

Avantages :

The deep integration with Gmail is nice, but it really feels like a massive hack, rather than seamless CRM software.

Inconvénients :

Recently Streak bumped up its pricing for its most loyal users. The pricing is now as expensive, if not more expensive, than a standalone solution/fully fledged CRM. Because it's built on Gmail as a plugin, it never works as well as you want. The import process is clunky, and it's essentially like a limited-functionality spreadsheet. It's been very buggy since the day we started using it (over 5 years ago!), and it just doesn't compare to other full-fledged CRM solutions. As soon as we can, we'll be moving to new software.

Goran
Owner (Croatie)
Loisirs, voyage et tourisme, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Rough around the edges

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : I used Streak to follow acquisition of customers from cold contact to successful contract, and then, in another pipeline, how far along we are in our business relationship. If things would not move for a while, that identified a red flag I would investigate. If it wasn't for the inherent bugginess and general sluggishness of Streak, we would still be using it to this day as its integration with Gmail is just a fantastic idea.

Avantages :

It integrates directly to Gmail, and that alone makes it good. You open your Gmail, like you open it every morning and your CRM is good to go!

Inconvénients :

This thing is riddled with bugs and glitches. Often it would just not load and I would sit staring at a blank screen. Other times, it would load, but would completely choke my processor. A few times, it crashed my browser.