17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Streak

Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.

Qui utilise Streak ?

Streak est idéal pour les start-up, les PME et les petites équipes au sein d'entreprises commerciales ou de grandes entreprises à la recherche d'un CRM léger.

Streak Logiciel - 1
Streak Logiciel - 2
Streak Logiciel - 3
Streak Logiciel - 4
Streak Logiciel - 5

Streak ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Streak

Streak

4,5 (476)
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
6
4,4 (476)
4,4 (476)
4,3 (476)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
205
4,4 (4 214)
4,3 (4 214)
4,4 (4 214)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Streak

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Email List Verify
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Conformité CAN-SPAM
Gestion des listes
Hunter
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des listes
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Yet Another Mail Merge
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
Éditeur WYSIWYG
Copper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions

Avis sur Streak

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
29%
3
8%
2
2%
1
1%
George
George
Data Engineer
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Email tracking made easy in Gmail

4,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
François
François
Ex CEO (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Un outil très précieux pour comprendre l'intérêt de votre interlocuteur

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

La simplicité d'installation et la partie data sur des échange 1to1

Inconvénients :

Sur les boucles mails ça devient vite compliqué de suivre et de remonter de la data pertinent

Romy
Romy
Recruiter (Philippines)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Personalized Email Blast? Streak is the man!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : This is the best platform so far out there that I've used in terms of sending emails, managing emails, and tracking the open rate and the acceptance rate of my emails. You can also schedule an email sending time using Streak which is pretty awesome!

Avantages :

I've been in the recruiting field for more than two years now, and it has been a bottleneck for me sending emails outside of our candidate database. I usually do this whenever I need to update the candidates regarding next steps, and also if they have been turned down by the client after our presentation call with them. What I usually do before is to send each candidate an email even if the context is just the same. This dilemma has been resolved by Streak! I was able to maintain the personal connection atmosphere with my candidates with the use of just a few seconds. All you need to do is to put the details of the candidate plus any personalized matter you want to add in the email context on a csv comma delimited excel sheet. One more good thing about Streak is that you can schedule when an email should be sent. You can also monitor the acceptance and the open rate of your emails via Streak. Truly, Streak is the best platform for sending and email management.

Inconvénients :

I really don't have negative experience with Streak! I really love how the platform helped me do my job responsibilities without compromising human touch. Maybe this message is a sort of recommendation. I hope they can upgrade their system so that they too will upgrade to an applicant tracking system. If that time come, I will propose this to our company since I know Streak will help us in driving great ROI, and client engagements.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Everything for free

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.

Avantages :

It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them. The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.

Inconvénients :

It occupies entire Gmail. UI can be a bit better. Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon. No other cons so far.

Aldo
CEO (Italie)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Support INEXISTENT

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Avantages :

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Inconvénients :

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Exploitation minière et métaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

An excellent CRM for multiple business management from your Gmail inbox

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it becomes to distinguish emails.

Avantages :

1. No need to leave your email front-end to manage your customer interactions 2. You can customize stages and pipelines in any way you want - no limitations on pipelines 3. Easy to enter meeting and call notes 4. Easy to select the case box from each email 5. Read receipts for Gmail - Extremely Useful!

Inconvénients :

1. Colour-coding to distinguish emails and stages does not work when you have many cases in the same stage/colour. 2. It becomes very slow if you are having many emails tagged 3. It does not load the pipelines quickly and it takes time to refresh