Scorebuddy

Qui utilise Scorebuddy ?

Call centers, BPO, fournisseurs d'assurance, entreprises fortement réglementées ; finances grand public, agences gouvernementales. Toutes les institutions qui utilisent des tableurs pour enregistrer, réviser et générer des rapports sur les scores de qualité.

Description de Scorebuddy

Scorebuddy est une solution d'assurance qualité des call centers permettant de noter les appels, e-mails et discussions instantanées des services client. Il s'agit d'un système de notation du personnel dédié basé sur le cloud. Concevez et créez vos propres tableaux de bord, recueillez les résultats et partagez-les, collaborez et passez-les en revue avec le personnel. L'outil est conçu pour remplacer les feuilles de calcul et les systèmes de notation statiques.

Informations sur Scorebuddy

Sentient

http://www.scorebuddyqa.com

Fondé en 2001

Vidéo de Scorebuddy
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Présentation des tarifs de Scorebuddy

Scorebuddy n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Scorebuddy est disponible à partir de 12,00 $US/mois.


À partir de

12,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Scorebuddy

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Scorebuddy - Fonctionnalités

  • Contrôle des documents
  • Contrôle qualité des fournisseurs
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des audits
  • Gestion des normes ISO
  • Gestion des plaintes
  • Gestion des risques
  • Gestion des équipements
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Suivi des problèmes

Logiciels de gestion de la qualité : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Analyse de la productivité
  • Contrôle à distance
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Enregistrement des frappes
  • Historique de navigation
  • Suivi de l'activité des employés
  • Suivi du temps
  • Surveillance des e-mails des employés
  • Surveillance du temps d'inactivité

Logiciels de surveillance des employés : afficher la liste complète

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel
  • Serveur vocal interactif (SVI)

Logiciels pour call center : afficher la liste complète

Scorebuddy - Alternatives

Plus d'alternatives à Scorebuddy

Avis sur Scorebuddy

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,6

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Govindraj S.
Head of Customer Support
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2020

"Great quality interaction tool"

Commentaires: We were using COPC quality model using a Excel sheet however the reporting and analysis was a signficant challenge. So we decided to try Scorebuddy and it meet our needs and requirement and we are able to successfully use this software in identifying interaction quality issues and thereby share feedback to the support agent. It is a great support. I have never searched for other software so far becasue it is meeting our business requirement at this point. Also special thanks to Scorebuddy Account rep [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] because she ensured that in the COVID19 pandemic a good discount was given to us. A great customer support. Whenever you need help they will respond you immediately.....

Avantages: I was able to customize our quality requirements with the help of Scorebuddy. The best part of scorebuddy is the Insight reports which gives the company a clear snapshot about the areas where the Agent needs an improvements. The section feature enabled us to break down our quality parameters into 3 segments which was our actually Quality interaction requirements. Also the Cause by staff trend report helps to identify in which area the Support Agent needs improvements.

Inconvénients: I think the software should also allow us to create a "Balanced Score card report" where the company should be able to add the monthly KPI as a Goal and the snapshot should show to Agents as an aggregate performance. Also the Performance Management feature should be implemented, so that Support Agent can get an idea about the overall Monthly and Yearly perofrmance.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2020
Paul L.
Head of Operations
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2020

"Great software, very intuitive"

Commentaires: We have managed to reduce our average handling times for quality monitoring, as the software enables us to automate more of the process which was previously conducted using Excel tools. The customer service prior to, during and since setup has been excellent, our account managers are always quickly available when we need them.

Avantages: The software is very intuitive and user-friendly. It was very easy for all staff who use the product, whether in management, business analyst or quality monitoring roles, to familiarise themselves with the features quickly and start using it.

Inconvénients: Infrequent error messages saying that a feature is temporarily unavailable, however these are normally fixed if you just reattempt the process

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2020
Holly B.
customer service
E-learning, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2020

"Ok product"

Commentaires: Overall it is an Okay product. I'm not sure what other software would compare

Avantages: I like that you can log in and view your scores and updates for your company. I also like that it is easy to access.

Inconvénients: I don't like that it takes forever to load and crashes a lot. It is very hard to use when this happens.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2020
Wendy W.
Quality Assurance Analyst
Équipements publics, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019

"Its so easy to use"

Commentaires: Scorebuddy is so user friendly. It is easy to learn and very easy to navigate the system. The built in reporting functions are ideal and simple.

Avantages: Scorebuddy is so easy to use, it is easy to create scorecards and maintain the users on the system

Inconvénients: The only thing I would like to be able to do is snapshots for each question but for multiple scorecards at once which would be very useful when reporting on which questions are getting scored down.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019
Ben R.
Customer Care Quality Specialist
Sports, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2020

"The better alternative to spreadsheets!"

Commentaires: We use Scorebuddy to provide our agents with weekly ratings (filled out scorecards that they can review and comment). This is for quality control as well as for the further development of the agents. On the other hand, we identify the need for improvement in our processes and training needs within the team. Scorebuddy is a great help to us in this process. When I think back to the spreadsheets, I can't imagine going back to that time. I really like the knowledge capture and the support. The reply time of the support employees was really great so far!

Avantages: I very much like the fact that with the help of the Zendesk integration we can achieve a comprehensive and comprehensible evaluation of the interactions of our agents.

Inconvénients: A few times the platform was not accessible. However, I would like to point out that this may partly also be due to problems on my side and that the unavailability is within an absolutely tolerable range. I think it is within the range that can happen with any online-based platform.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2020